X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוקדמות 2014: היגוואין עם שלושער ניצחון גם לאורוגוואי וברזיל (ידידות)
▪  ▪  ▪
מסי חוגג עם היגוואין מול צ'ילה (GETTYIMAGES)

קצת פחות מחודשיים וחצי לאחר שהניפה אורוגוואי את הקופה אמריקה, נבחרות היבשת החלו הלילה (בין שישי לשבת) את המסע לעבר גביע העולם 2014 שייערך בברזיל. מתוך 9 הנבחרות בבית הדרום אמריקאי 4 הראשונות (מלבד ברזיל המארחת) יעפילו אוטומטית ואילו זו שתסיים במקום החמישי תתמודד בפלייאוף מול מקבילתה מהאיזור האסייתי. המפגש המסקרן של המחזור הראשון הפגיש באיצטדיון המונומנטל בבואנוס איירס את ארגנטינה שהתאוששה מטראומת הקופה עם 1:4 מרשים על צ'ילה במשחק הבכורה הרשמי של המאמן אלחנדרו סבאלה. האלופה הטריה אורוגוואי המשיכה את המומנטום עם ניצחון 2:4 על בוליביה ואילו פראגוואי פתחה בצליעה כשהופתעה 2:0 על ידי פרו.

ארגנטינה - צ'ילה 1:4
שחקני האלביסלסטה שמו את הכישלון הגדול הקיץ מאחוריהם וסידרו למאמנם החדש פתיחה חלומית. מעל כולם היה הפעם גונסאלו היגוואין שקיבל את המקום כחלוץ החוד והחזיר עם שלושער נהדר. ומה עם ליאו מסי? הוא הצליח לשבור סוף סוף את הבצורת במדים הלאומיים.

הקהל בבואנוס איירס ציפה לראות שינוי אצל נבחרתו וכעבור 8 דקות כבר חגג. מתפרצת של ארגנטינה הסתיימה עם מסירת פז של אנחל די מריה לחברו בריאל מדריד, והיגוואין הפציץ מ-9 מטרים את הראשון. בדקה ה-26 גם הנאחס של מסי הסתיים. כוכב ברצלונה כבש במדי ארגנטינה לראשונה מזה 16 משחקים רשמיים, כניצל כדור עומק של היגוואין ומול קרלוס בראבו גילגל את השני.

7 דקות מפתיחת המחצית השניה כדור רוחב של די מריה משמאל שוב מצא את היגוואין, ופיפיטה בנגיעה אחת שלח לרשת את השלישי של המארחים. בהעידרו של אלכסיס סאנצ'ס הפצוע צ'ילה התקשתה להוות יריב ראוי, אך בדקה ה-60 עלתה על לוח התוצאות. השוער מריאנו אנדוחר שגה ואיגרף כדור גובה הישר לרגליו של חורחה ולאדיביה, שמצא את מטיאס פרדננדס שמ-10 מטרים צימק ל-3:1. 3 דקות עברו והיגוואין השלים שלושער. השוער בראבו הרחיק רע ופגע במסי, שהשתלט והעמיד את חברו לחוד באחד על אחד. החלוץ לא נכשל וקבע את תוצאת הסיום.

"פתחנו בצורה הטובה ביותר שאפשר", אמר מסי בסיום, "אנחנו רוצים להמשיך להשתפר ולנצח". לא פעם נשמעות ביקורות כלפי כוכב ברצלונה במולדתו, אך הפעם נראה שאין לו טענות: "אני מאוד מרוצה מהיחס של האוהדים". "זו רק ההתחלה, אך נהדר לפתוח ברגל ימין", סיפר היגוואין לאחר המשחק, "אנחנו עוזבים מרוצים ואני מקווה שגם הקהל. ניצחון כזה בראשית המוקדמות תמיד נותן עוד ביטחון והיה חשוב מאוד לפתוח עם 3 נקודות ובצורה משכנעת".

אורוגוואי - בוליביה 2:4
אלופת דרום אמריקה המשיכה להרשים עם ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ובסך הכל משחק עשירי ללא הפסד. כבר לאחר 4 דקות חלוץ ליברפול לואיס סוארס העלה אותה ליתרון, כשדחק מקרוב כדור קרן של דייגו פורלאן. האורחת הצנועה מלה פס הדהימה (18) עם שיוויון של רודי קרדוסו, אבל נגיחות של דייגו לוגאנו (26, אחרי מצב נייח) ואדינסון קבאני (35) הורידו את הסלסטה להפסקה עם 1:3. הבלם לוגאנו רשם צמד נדיר בדקה ה-72, אחרי עוד כדור חופשי של פורלאן. שער מצמק מהנקודה של מרסלו מרטינס (88) לא ממש ניחם את בוליביה.

פרו - פראגוואי 0:2
אחרי הקדנציה המוצלחת תחת חררדו מרטינו הארגנטינאי, בפראגוואי ריעננו את עמדת המאמן עם החתמתו של פרנסיסקו ארסה המקומי. אלא שהנבחרת שרגילה כבר להגיע לטורנירים הגדולים בעשור וחצי האחרון פתחה רע את הקמפיין מול החבורה מהאנדים. מי שאחראי יותר מכל ל-3 הנקודות של הפרואנים הוא חלוץ המבורג פאולו גררו שעם צמד בדקות ה-47 ו-73 נתן לנבחרת של סרחיו מארקריאן 3 נקודות ראשונות
 
במשחק נוסף: אקוואדור- ונצואלה 0:2

קוסטה ריקה - ברזיל 1:0
בהיעדר הצורך במשחקי המוקדמות החבורה של מאנו מנזס ממשיכה להתחבר במפגשי ידידות. הסלסאו התארחו אצל ה'טיקוס'. הפעם עמד לרשות המאמן הרכב שכלל גם לא מעט שחקנים אירופאיים ובהם השוער ז'וליו סזאר, טיאגו סילבה ודויד לואיז. מי שפתחו בחוד היו דווקא ניימאר רונאלדיניו ופרד שמשחקים בליגה המקומית. שער של ניימאר בדקה ה-60 העניק לברזיל ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, 4 ימים לפני משחק ידידות נוסף מול מכסיקו.

תאריך:  08/10/2011   |   עודכן:  08/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הפולנים צפוים לספוג מאופ"א קנס או לארח ללא קהל בשל הכיתוב 'ג'יהאד'
עופר וולפסון
הממשלה הטורקית ביקרה בחריפות את נשיא צרפת על שאמר כי על טורקיה להכיר ברצח העם הארמני    ציין כי הפרלמנט בצרפת עשוי לקבוע כי הכחשת רצח עם תהווה פשע במדינה    שר החוץ הטורקי: "למדינה עם היסטוריה כה קולוניאלית אין זכות לתת שיעור לטורקיה"
עופר וולפסון
ועדת פרס נובל הנורבגית בחרה בנשיאת ליבריה אלן ג'ונסון סירליף, בפעילת השלום הליברית ליימה גבואי, ובפעילת זכויות הנשים טוואקול קרמן התימניה כזוכות בפרס היוקרתי השנה    ועדת הפרס: "שלום בן קיימא בעולם -רק אם נשים תקבלנה את אותן הזדמנויות כמו הגברים"
אבישי מתיה
כמי שמילא תפקידי ניהול בכירים במשק, בהם נציב מס הכנסה, לעו"ד משה גביש מפריעה השמחה לאידה של זהבית כהן: "כשאדם טוב נופל זו לא שמחה"    "ועדת טרכטנברג עשתה עבודה מצוינת"
לי-אור אברבך
עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של תנועת "הצלחה", לא קורא עיתונים או צופה בטלוויזיה כמו כל אחד - אלא מחפש בין הכותרות והתוכניות את המקומות שבהם התקשורת עוברת על הכללים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il