X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקשר שעלה כבלם מול מלטה: "כל הביקורת העלתה לי את המוטיבציה''
▪  ▪  ▪
פרננדז, דואג כמו אבא

ניר ביטון עבר ימים לא פשוטים לפני שריקת הפתיחה למשחקה של נבחרת ישראל מול מלטה (0:2). בכל מקום אפשרי קרא ושמע הקשר שהזימון שלו לסגל של לואיס פרננדז בעייתי, אבל ביטון הוכיח במשחקו הראשון במדים הלאומיים שהוא בשל לנבחרת, והציג משחק טוב למרות שהוצב במרכז ההגנה לצידו של רמי גרשון. "ביטון היה טוב מאוד, ומבחינתי שיגידו מה שיגידו", סיכם המאמן הלאומי.

אחרי חזרתה של הנבחרת ארצה ועם סיום הקמפיין, גם לקשר אשדוד יש מה להגיד למבקרים. "התפקיד של התקשורת זה לבקר, אבל פה מגזימים קצת", אמר ביטון לאתר ערוץ הספורט, "בכל פעם שיש משהו טיפה לא הגיוני לכתבים, אז מוציאים ישר את כל החרא. אני חושב שכל הפרסומים שאני לא בלם ומה לואיס עושה איתי גרם לי לעוד יותר חשק, והעלה לי עוד יותר את המוטיבציה להוכיח לו ולכולם שאפשר לסמוך עליי. כשהתחלתי לשחק כדורגל היה לי חלום לייצג את הנבחרת, ולמרות שזו לא העמדה הטבעית שלי, אשחק היכן שיבקשו ממני".

לגבי שינוי התפקוד שעבר במשחק, מעמדת הקשר הטבעית לו לבלם, סיפר ביטון: "אמרו שאני לא בלם. אני יודע שאני לא בלם, וזו אחת הפעמים הבודדות ששיחקתי בקריירה הקצרה שלי כבלם, אבל הדבר שמאפיין אותי מאז שעליתי לבוגרים זה קור הרוח והשקט הנפשי. זה מה שהבאתי. נתתי מאה אחוזים מעצמי ואני מרגיש טוב עם איך ששיחקתי. בהתחלה היה טיפה קשה, כי התיאום עם רמי לא היה טוב, אבל ככל שהתקדמו הדקות היינו טובים ביחד".

"לא הייתי חלק בכל הקמפיין, אבל אני יכול לומר לך בתור אזרח ולא בתור שחקן שקיוויתי שנעלה ליורו - בין אם אהיה בסגל ובין אם לא. היו הרבה שקיוו שלא נעלה והשחקנים הרגישו וידעו את זה", התייחס ביטון לסיום הקמפיין.

על פרננדז, שנתן לו צ'אנס חלומי לייצג את המדינה, היה לו הרבה מה לומר: "אני לא קובע ולא יודע מה יהיה. אני יכול לומר, ולא בגלל העובדה שלואיס הוא המאמן שזימן אותי לסגל, שהוא מקצוען ושאף פעם לא הכרתי בן אדם ישר כמוהו שבאמת מכבד את השחקנים. לואיס הוא כמו אחד מאיתנו ודואג לנו כמו אבא. אני באופן אישי אומר לו תודה על הכל. הרבה שחקנים בנבחרת ישראל מודים לו כי בזכותו רבים מהם התקדמו מבחינה מקצועית".

תאריך:  12/10/2011   |   עודכן:  12/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
נוי חוצה ישראל הגישה הצעה לרכישת תעודות המדינה בכביש בסכום של כ-1.4 מיליארד שקל    הקרן נמצאת במגעים מתקדמים לחתימה בפרויקטים נוספים
עופר וולפסון
אומר כי על-אף אהבתו לשופרסל "ברגע שקיבלנו הצעה עסקית טובה מאוד, חייב שיקול זה לגבור על ההיבטים האחרים"    התייחס לקונים: "אנשים מצויינים ואחראים"    ציין כי הוא פועל נמרצות להקטין את פעילות אי.די.בי בישראל
עידן יוסף
יוזמה חדשה מבקשת לקבוע כלל חדש להנצחת חללי טרור בירושלים    אם תרצו: "העסקה הופכת בעיה אנושית טקטית לבעיה לאומית אסטרטגית"
זיו אברג'יל
מאמן בית"ר י-ם: "נפגשתי עם הורי שליט, ההחלטה נכונה". אליחן מתקרב להרכב
עידן יוסף
הנשיא נועד עם בני משפחת שליט ואמר כי ההחלטה לבצע את העסקה נועזת ואמיצה    כתבי החנינות צפויים להגיע לבית הנשיא במוצ"ש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il