X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קשר בוסניה לאחר הגרלת הפלייאוף ליורו. ביליץ': "רוצים לנקום בטורקיה"
▪  ▪  ▪
מדוניאנין מול נאסרי. בחברה טובה (gettyimages)

ארבעה כרטיסים בלבד נותרו ליורו 2012 וב-15 בנובמבר נדע בדיוק מי יהיו המאושרות אחרי שהיום (חמישי) נקבעו משחקי הפלייאוף. קרואטיה פוגשת את טורקיה, אירלנד נגד אסטוניה, צ'כיה תנסה לחלוף מעל מונטנגרו והמשחק המרכזי יפגיש את פורטוגל ובוסניה.

הבוסנים הוכיחו שהם יהוו משוכה קשה לכל קבוצה אחרי שצרפת חילצה מהם נקודה בבית במשחק האחרון בשלב הבתים. למכבי ת"א תהיה נציגות במשחק הזה כאשר האריס מדוניאנין הפך בקמפיין הזה לבורג מרכזי בקישור הבוסני.

"פורטוגל היתה הנבחרת הכי טובה שיכולנו לקבל מבחינתי", הפתיע מדוניאנין, "הם משחקים כדורגל והם טכניים וזה הכי מתאים לנו. בשבילנו זו היתה בעיה הרבה יותר גדולה אם היינו פוגשים יריבה פחות מוכשרת אבל עדיפה עלינו מהבחינה הפיסית ויתפתח משחק נוקשה".

"ללא ספק, פורטוגל היא הפתרון הטוב ביותר בשבילנו", המשיך מספר 18 של בוסניה ושחקן הקישור של הצהובים, "אם אנחנו לא יכולים לעבור אותם, אז אנחנו לא צריכים להיות באליפות אירופה. יהיו שם נבחרות דומות להן ואפילו יותר טובות".

זהו שיחזור של הפלייאוף ממוקדמות מונדיאל 2012, אז היו אלה רונאלדו וחבריו שיצאו עם ידם על העליונה. הפעם זה יהיה סיפור אחר, על פי מדוניאנין. "שיחקנו נגדם לפני שנתיים אבל עכשיו זה סיפור אחר לגמרי. התבגרנו מאז ויש לנו הרבה שחקנים חדשים בנבחרת ונגיע עם גישה שונה".

"צריך לנצח את הטובים ביותר כדי לעלות", הוסיף השחקן, שיחמיץ ככל הנראה את משחקה של מכבי ת"א מול קרית שמונה לאחר שקיבל אישור לאחר בחזרתו לישראל. 

גם המפגש בין טורקיה לקרואטיה מעורר עניין רב. הקרואטים כבר הובילו את הבית, אך נכנעו ליוונים מחזור אחד לפני סיום הקמפיין ומצאו את עצמם במקום השני בבית. הפעם מחכה להם קרב לא פשוט מול הטורקים. "זו יריבה חזקה אבל הם לא יותר טובים מאיתנו", אמר סלאבן ביליץ' שנבחרתו הודחה בדרמה גדולה על ידי הטורקים ביורו 2008, "חיכינו וקיוונו שלוש שנים למפגש הזה. יש לנו נבחרת איכותית ואנחנו צריכים לעבור אותם. יש להם את אחד המאמנים הטובים בעולם (חוס הידיניק)".

מי שלבטח היה מאושר מההגרלה הוא מאמנה של אירלנד, ג'יובאני טראפטוני, שיפגוש את אסטוניה שנחשבה לחלשה ביותר בהגרלה. "זה מצוין שאנחנו משחקים את המשחק הראשון בחוץ. אסור לנו לזלזל ביריבה שלנו. אם היא הגיעה לפה, זה סימן שיש לה חוזק מנטלי", אמר האיטלקי, "הכי חשוב שנשים לב לפרטים, נהיה מסודרים ושנגיע עם בטחון".

 

 

 

תאריך:  13/10/2011   |   עודכן:  13/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון
יו"ר המנהלת: "להקים מפעל חזק, בדומה לאלופות ולליגה האירופית"
יואב יצחק
הביקורת מופנית כלפי הזרוע הצבאית שהסכימה לביצוע העסקה בלא שחרורם המיידי של סמלי המאבק הפלשתיני, ובהם: מזכ"ל החזית העממית, אחמד סעדאת; ראש התנזים בגדה מרואן ברגותי; ובכירים בתנועת החמאס ובהם: חסן סלאמה, עבדאללה ברגותי, עבאס א-סייד ואיבראהים חאמד
עופר וולפסון
ערב הסעודית מצהירה כי אירן חייבת לשלם מחיר כבד על נסיונה להתנקש בחיי שגריר סעודיה בארצות הברית    אירן מכחישה ההאשמות: "משחק ילדותי של ארה"ב"
עופר וולפסון
הממשל האמריקני זכה לקבל מבית המשפט צו סודי הכופה על חברת גוגל וספקית אינטרנט קטנה למסור מידע מתוך חשבונות דוא"ל של מתנדב ויקיליקס
מערכת אתר ערוץ הספורט
אקס חיפה סיים קמפיין רע אבל ידע לקחת אחריות מיד בסיומו: איכזבתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il