X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
1:1 לסלטיק בראן, 90 דק' לכיאל. 1:1 בין רפאלוב וברוז' לבירמנגהאם
▪  ▪  ▪
דודו ביטון. ממשיך בכושר

בזמן ששלוש קבוצות ישראליות נאבקות בליגה האירופית, גם מספר ליגיונרים נאבקו הערב (חמישי) בשלב הבתים וסיפקו הופעות מרשימות. דודו ביטון המשיך בכושר הנהדר וכבש מול פולהאם ב-0:1 של ויסלה. בירם כיאל שיחק 90 דקות ב-1:1 של סלטיק מול ראן, ליאור רפאלוב (62 דק') וקלאב ברוז' הפסידו הפסידו בבית 2:1 לברמינגהאם.

0:5 לשאלקה על לארנקה, אודינזה ניצחה את אתלטיקו
לטבלה, לוח המשחקים ועוד חדשות בעמוד הליגה האירופית

ויסלה קראקוב - פולהאם 0:1
מאור מליקסון פצוע אבל דודו ביטון בכושר אדיר. החלוץ פתח ב-11 והמשיך בקצב הכיבושים המדהים שלו. אחרי פתיחה שהיתה שייכת לאורחת, הפולנים נכנסו למשחק בראשות אקס מכבי ת"א, אילייב. בדקה ה-29, פולהאם נותרה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של מוסא דמבלה שדחף את נוניס. בדקה ה-44 ביטון קיבל כדור ברחבה אך החלוץ בעט לשמיים.

ואז הגיעה הדקה ה-60 וביטון ירה מ-23 מטרים והכניע את השוער האוסטרלי, מארק שוורצר. שער אדיר לישראלי שמסדר 3 נקודות ראשונות לויסלה במפעל. "לנצח קבוצה אנגלית? זה ערב מושלם מבחינתי", אמר בסיום החלוץ הישראלי, "זה היה גול יפה. היתה אווירה מחשמלת, יש לנו קהל אדיר. חשוב שחזרנו למאבק, יש לנו סיכוי טוב להעפיל".

ראן - סלטיק 1:1
בירם כיאל שהאריך השבוע את החוזה פתח בהרכב אבל כמו יתר חבריו ראה את הצרפתים לוחצים בדקות הראשונות. בדקה ה-29 אנתוני סטוקס הגיע למצב טוב ברחבה אך פיספס. שתי דקות אחר כך (31) הגיע השער הצרפתי אחרי טעות איומה של הסקוטים. קי שלח כדור חופשי וחוסר תיאום בין צ'ה דורי לשוער פוסטר, 0:1 לראן. המשחק המשיך להיות שקול אבל ראן היתה מסוכנת יותר ובדקות 55 ו-56 פוסטר הציל את קבוצתו משערים נוספים. בדקה ה-70 מלגרו סובב כדור חופשי וג'ו לדלי המשיך פנימה. 1:1 חשוב לסקוטים. סלטיק עם 2 נקודות והיא עדיין במקום האחרון בבית אבל נותרה עם סיכוי לעלות.

קלאב ברוז' - ברמינגהאם 2:1
ליאור רפאלוב פתח בהרכב של הבלגים מול היריבה מהצ'מפיונשיפ ושיחק 62 דקות. המחצית הראשונה היתה רוויה באירועים וכבר אחרי 3 דקות דירר הגביה וג'וזף אקפלה הקדים את ההגנה וירה פנימה את שער היתרון. בדקה ה-12 רפאלוב מנע הגבהה של האנגלים והרגיע את מאמנו. זה לא ממש עזר כי בדקה ה-25 ווייד אליוט פרץ לרחבה כשהוא משאיר את ההגנה מאחור ולבסוף שלח לדייויד מרפי והאחרון כבש שיוויון. בתוספת הזמן, כריס ווד סידר ניצחון דרמטי לאנגלים ופתח את הבית הזה. הבלגים עדיין עם 6 נקודות וחזק בתמונה.

תאריך:  20/10/2011   |   עודכן:  20/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא ארצות הברית פרסם הודעה מיוחדת לאחר חיסול שליט לוב לשעבר, מועמר קדאפי    "עם ההבטחה לחירות מגיעה אחריות גדולה - לבנות דמוקרטיה בלוב שתכיל את של תושביה, ניגוד לדיקטטורה"
זיו אברג'יל
אוהדי בית"ר יגיעו לאיצטדיון "דוחא" בליווי משטרתי ויצאו עוד לפני הסיום
איציק וולף
אביו של פדוי השבי גלעד שליט אמר לעיתונאים במצפה הילה כי בנו עדיין לא ישן באופן מסודר לחלוטין וצריך להסתגל לחירות    "הוא עבר בתקופה הראשונה בשבי דברים קשים. בבוא הזמן אולי נפרט"
מערכת אתר ערוץ הספורט
6 נציגים ישראלים בליגה האירופית. דודו ביטון נגד פולהאם
איציק וולף
רשת הטלוויזיה אל ג'זירה שידרה סרטון ובו ניתן לראות כיצד שליט לוב לשעבר, אשר היה במשך 42 שנים האדם החזק במדינה, מובל בהליכה על-ידי המון צוהל כשהוא חבול ומדמם    זמן קצר לאחר מכן הוצא להורג ביריה בראשו    גם בניו של קדאפי, סייף אל איסלאם ומועתסם, נהרגו בהפצצת נאט"ו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il