X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניצחון 4 רצוף לבן שמעון. אבוחצירה בדש ואזולאי הכניעו את אוהד לויטה
▪  ▪  ▪
ק"ש בלי הפסקה

שמונה משחקי ליגה ללא הפסד, חמישה ניצחונות רצופים (ארבעה מהם בליגה) והעפלה לחצי גמר גביע הטוטו. זה המאזן של עירוני קריית שמונה בחודשיים האחרונים. מאז הניצחון הביתי על מכבי ת"א, החבורה של רן בן שמעון לא עוצרת והיום (שבת) היא הביסה 0:3 את הפועל באר שבע באיצטדיון וסרמיל.

  • כל התוצאות, כל התגובות וכל הדיווחים מהמחזור העשירי כאן באזור ליגת העל
  • הסיפור המעניין ביותר לפני המשחק הוא החלטת פיקוד העורף והמשטרה לקיים את המשחק כהרגלו למרות שחודש ירי הרקטות לעבר הנגב. לפני המשחק גם התקיימה דקת דומיה לזכר שחקן העבר של ב"ש, מרדכי ביטון שנפטר בגיל 76. המשחק נערך ללא קהל, בשל העונש שספגה באר שבע בגין זריקת הרימון מול מכבי חיפה. אין ספק שתמיכת הקהל חסרה לגיא לוי ושחקניו שהתקשו לעבור את קו מחצית המגרש ונכנעה שוב ושוב להרכב ההתקפי של בן שמעון, שכלל חוליית חלוצים חזקה עם שמעון אבוחצירה, ברק בדש ושלומי אזולאי.

    והיום כל אחד פגע. שמעון אבוחצירה פרץ את הסכר כשהכניע את אוהד לויטה בדקה ה-43. ברק בדש ושלומי אזולאי שילשו את התוצאה עם שערים במחצית השניה (57, 69). לויטה גילה יכולת טובה, אבל לבד הוא לא יכול היה למנוע את השערים. עבור גיא לוי, שפתח את הקדנציה השניה שלו בב"ש בצורה יחסית טובה, מדובר במכה לא קלה, שכן המהפכה שניסה לעשות בהרכב (גל דהאן, צחי מכלוף ולוטם זינו פתחו) לא הועילה למצב.

    ק"ש, שקירטעה מעט בפתיחת העונה, כבר השיגה את ניצחונה החמישי והיא מדורגת במקום השלישי עם 19 נקודות, כאשר היא מקדימה בשתי נקודות את מכבי ת"א, לה משחק חסר. בשבת הבאה בן שמעון ושחקניו יארחו את מכבי פ"ת. מנגד, גיא לוי יודע שמצפה לו עונה קשה של מאבקי תחתית. ב"ש רשמה את הפסדה השמיני הכללי והשני ברציפות בליגה (נכנעה לנתניה בשבוע שעבר). לב"ש יש כעת 4 נקודות, 5 מראשל"צ, שמדורגת מעל לקו האדום במקום ה-13.

    מהלך המשחק
    האורחים מקריית שמונה, שנמצאים בכושר נהדר, פתחו טוב יותר ושלטו בכדור במרבית שלבי המחצית הראשונה. אולם רגעים של חוסר ריכוז מצד ברק בדש ושלומי אזולאי ליד שערו של אוהד לויטה מנעו מהם למצוא את הרשת כבר אחרי שלושים דקות. מנגד, שחקניו של גיא לוי התקשו לעבור את החצי. ההזדמנות הטובה הראשונה של המארחים הגיעה בדקה ה-27 כאשר וויליאם סוארס בעט מקצה הרחבה כדור שהלך גבוה מעל השער. במחצית הראשונה השינויים שעשה גיא לוי בהרכב, כשהכניס את צחי מכלוף, גל דהאן ולוטם זינו, לא הביאו מפנה ביכולת של הדרומיים.

    בדקה ה-43 נשברה הגנת באר שבע. דושאן מאטוביץ' פרץ באגף שמאל ומצא מצוין את שמעון אבוחצירה הכניע את לויטה מתוך הרחבה והעלה את קריית שמונה ל-0:1 מוצדק בהפסקה לק"ש בווסרמיל.

    בדקה ה-57 ק"ש הוכיחה שוב שהיא הקבוצה הכי לוהטת בליגה. דני עמוס קלט כדור קרן ושלח את ברק בדש למתפרצת. החלוץ מסר לשמעון אבוחצירה, שהשתלט והעביר לגזל. האחרון המשיך לבדש, שבעט מתוך הרחבה לרשת של לויטה שנראה חסר אונים מול המכונה מהצפון. 0:2 לקרית שמונה. 12 דקות אח"כ נאלץ לויטה להוציא שוב כדור מהרשת. הפעם אבוחצירה היה אחראי על הבישול, כשמצא את אזולאי בתוך הרחבה והאחרון דחק פנימה. 0:3 לק"ש.

    הרכבים
    הפועל ב"ש: אוהד לויטה; אביתר אילוז, אבי יחיאל, איבן גארידו, אופיר דוידזאדה; גל דהאן, וויליאם סוארס (מוטי מלכה/ 62), לוטם זינו, יוסי שבחון, צחי מכלוף (דובב גבאי/ 46); יוסף אבולבן (עידו אקסברד/ 46).
    עירוני ק"ש: דני עמוס; אלעד גבאי, איתן טיבי, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ'; בראיין גרזיצ'יץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט; ברק בדש (וויליאם אנג'ובו/ 67), שמעון אבוחצירה, שלומי אזולאי.
    שופט: רועי ריינשרייבר.

    תאריך:  29/10/2011   |   עודכן:  29/10/2011
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    איתמר לוין
    מנכ"ל התנועה, יהודה אליהו, מזהיר: בגליל ובנגב שוררת הפקרות מוחלטת והמדינה איבדה דה-פקטו את שליטתה בהם    תוקף את נתניהו: עליו לזכור שהוא שליח ציבור ולא שליח הפרקליטות
    עידן יוסף
    באשדוד - פצוע באורח בינוני ועשרות נפגעי חרדה    נמשך הירי לשאר ישובי הדרום, וצה"ל מגיב בירי חזרה    פיקוד העורף: לא לקיים אירועים המוניים ברדיוס של 40 ק"מ מהרצועה    אחר חצות: הבנות להפסקת אש
    איתמר לוין
    השופט המחוזי הפורש התמקד באירוע הפרידה ביעילות, בה בלט: "ברוח הימים בהם העם דורש צדק חברתי, דומה שחלקו של בית המשפט הוא בעשיית צדק בזמן אמת"
    איתמר לוין
    הרב יעקב אריאל טוען שמצוקת החינוך בציבור הדתי חמורה עוד יותר מאשר בציבור החילוני    מותח ביקורת גם על מארגני המחאה, אשר לדבריו "התנקזה לתביעות מהשלטון אך לא הטילה חובות על הפרט"
    איתמר לוין
    המרכז פועל לפי חוק הבוררות, ומציע חידוש בדמות ערכאת ערעור פנימית - בשל הקושי לערער על פסקי בוררות בבתי המשפט    מתכנן להפעיל בוררים גם באנגלית ובצרפתית
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il