X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הג'ודוקא פרש בגיל 31: הגוף הכריע אותי. הסתיים הפרק המשמעותי בחיי
▪  ▪  ▪
רזבוזוב. פרש. צפו בו נפרד מהענף

יואל רזבוזוב, אחד הג'ודוקאים הבכירים בארץ, הודיע היום (שני) על פרישה בגיל 31. רזבוזוב, שזכה בעבר פעמיים במדליות כסף באליפות אירופה, כינס מסיבת עיתונאים ביחידה לספורט הישגי במכון וינגייט, שם הודיע על החלטתו.

"קיבלתי החלטה לא פשוטה", סיפר רזבוזוב בן ה-31, "זו החלטה עם כאב נפשי וגופני עבורי. החלטתי לתלות את חליפת הג'ודו שלי. אני לא מאמין במילים האלה. כאן מסתיים הפרק המשמעותי בחיים שלי. יותר משליש בחיי הקרבתי ונתתי לדבר שאני הכי אהבתי. לא ויתרתי, הלכתי עד הסוף ונלחמתי, אבל למרות הראש החזק והמוטיבציה שלי הגוף הכריע".

"לכן, אני נאלץ לשבת כאן היום ולא לעשות מסיבה לקראת המשחקים האולימפים. אני רוצה להתנצל בשביל כל אותם האנשים שרצו שאני אהיה שם וחלק אפילו קנו כרטיסים. אני רוצה להודות לאישתי אירה, שחיה את החיים שלי מאליפות אירופה לאליפות עולם. הכל תוכנן תמיד על פי הלו"ז שלי".
 
רזבוזוב, שנכנס לאחרונה לפוליטיקה, סיפר גם על תכניותיו לעתיד: "אני הולך להתמקד בעשייה חברתית. כיום אני חבר מועצת נתניה ומחזיק תיק הספורט. בעקבות התפקיד אני מקבל הרבה פניות מספורטאים שרוצים עזרה ויעוץ, ואני מוכן להיות הגוף כדי לעזור ולסייע בשמחה. יש לי כיום רקע בעסקנות הספורט. כשהייתי ספורטאי אולימפי רציתי שיכוונו אותי, היום אפשר להעביר לאחרים. אני מקווה שבוועד האולימפי יצטרכו את העזרה שלי ואת הידע שלי ושאוכל להשתלב מכיוון אחר, לא במובן ספורטיבי".

מי שליוו את רזבוזוב היום במסע"ת היו מנהל היחידה לספורט הישגי, גילי לוסטיג, והמדליסט האולימפי אריק זאבי שהוא חברו הטוב של יואל רזבוזוב. "ההכרזה של יואל זה אירוע שמח ועצוב", סיפר זאבי, "נגמרה תקופה ולא בדרך שספורטאי רוצה לפרוש. אני מאלה שחושבים שאלמלא הפציעה הוא היה מגיע ללונדון. היינו חברים טובים על המזרן ונישאר גם הרבה אחרי. אני מתרגש מאוד כרגע. יואל ואני היינו מדמיינים איך נענה לשאלות התקשורת או מה נגיד במסיבות עיתונאים, אבל עכשיו שכזה קורה זה עוצמתי יותר מהדימיון".
 
כילד, מגיל 11, התאמן רזבוזוב בפניימית המחוננים של וינגיט. במהלך הקריירה זכה בשתי מדליות באליפויות אירופה והתחרה במשקל של עד 73 ק"ג. דירוג השיא שלו בעולם עמד על מקום 6 בשנת 2010. בנוסף שימש רזבוזוב כקפטן נבחרת ישראל בשש שנים האחרונות. לפני כחצי שנה נפצע רזבוזוב במהלך חימום לקרב בתחרות בינלאומית, והפציעה גררה עימה פציעות נוספות. בשל כך החליט הג'ודוקא  לסיים את הקריירה.

"יואל היה מבכירי הספורטאים באירופה ויעידו על כך הישגיו", אמר יו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, "היה בו כשרון רב, הוא היה בעל פונציאל גדול מאד שלצערנו הרב לא הצליח לממש אותו בגלל פציעות חוזרות ונשנות. יואל היה ספורטאי למופת, שאפתן ובהחלט מהווה מודל מצויין לחיקוי. אנחנו מאמינים שכל ספורטאי אולימפי ימשיך בעתיד אחרי הפרישה לתרום מאישיותו, כישוריו וניסיונו. רזבוזוב השתלב במערכת הספורט בעירייה, ואנו כבר רואים את תרומתו. אני בטוח שהוא יסייע רבות לקידום הספורט בנתניה".

תאריך:  31/10/2011   |   עודכן:  31/10/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
חתמה על הסכם עם חברת MICOPERI האיטלקית לצורך תכנון, ייצור והקמה של מצוף ימי לקליטת גז טבעי מאניות גט"ן מגזזות    המצוף מתוכנן לקום כ-10 ק"מ מול חופי חדרה
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר רוני גמזו, אמר בדיון שהתקיים בוועדת הבריאות של הכנסת בעקבות חשיפת News1, כי למרות שמשרדו דרש כבר במאי לסמן את האלטרוקסין סירבה פריגו לעשות זאת עד אמצע יולי    "אנחנו מאוד לא מרוצים מהתנהלות החברה"    מסקנות ועדת הבדיקה יוצגו בתוך חודשיים    זועם על ההשוואה לפרשת רמדיה: אל תטילו היסטריה על הציבור
עופר וולפסון
בדיון בוועדת הכלכלה בנושא העדפה לכאורה בתוכניות בנייה עבור חרדים בבית שמש, אמר היו"ר שאמה-הכהן כי צריך למצוא את האיזון הנדרש בבניה לחרדים ולציבור הכללי בעיר    נציג משרד השיכון: "כשמכינים תוכנית לא יודעים אם היא לחרדים או לא"
עידן יוסף
בעקבות התקלה במספר ערוצי טלוויזיה אתמול בערב, פותחת חברת הככבלים מגוון ערוצים ללקוחותיה
יפעת גדות
במסגרת ניסוי, התרופה הראתה יעילות גבוהה ביותר מכל תרופה ביולוגית שנוסתה קודם לכן בחולי פסוריאזיס    נושאת עימה סיכונים משמעותיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il