X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על פי הדיווחים הברזילאי כבר סיכם ביוון ויחתום על חוזה באמצע דצמבר
▪  ▪  ▪

בגיל 31 כבר היה נדמה שרונאלדיניו ויתר על הקריירה האירופית לטובת השקט היחסי של הכדורגל הברזילאי, אבל מסתבר שהוירטואוז ממשיך להפתיע. על פי פירסומים בכלי התקשורת בעולם רונאלדיניו סיכם את תנאיו בפנאתינייקוס היוונית וצפוי להגיע למדינה ב-17 בדצמבר על מנת לחתום על החוזה רשמית. בנוסף נודע כי פאו תשלם עבור התענוג כ-30 מיליון יורו לקבוצתו הנוכחית של הברזילאי, פלמנגו.

אז מאיפה יש ליוונים, שכשלו רק העונה במוקדמות הליגה האירופית מול מכבי ת"א, כל כך הרבה מזומנים פנויים? בימים אלה נמצא בעיצומו תהליך השתלטות של הנסיך הסעודי אבדול עזיז אל סעוד על המועדון ועם הפיכתו של המיליארדר לבעל השליטה הבטיח כי ינחית באתונה שם גדול.

"רונאלדיניו יגיע לאתונה ב-17 בדצמבר ויחתום בפנאתינייקוס", אמר היום (שלישי) נציגו של אל סעוד. בנוסף רונאלדיניו עצמו ביקר לאחרונה מספר פעמים ביוון ואף אמר לתקשורת המקומית: "אני אוהב את המדינה הזו".

עדיין לא ידועים פרטי החוזה של רונאלדיניו, אך במידה והכל ילך כשורה הוא צפוי לשחק במדי פנאתינייקוס עד לסיום עונת 2013/14, השנה בה ייערך בברזיל גביע העולם. השחקן, שיהיה כבר בן 34 ב-2014, חולם בוודאי על הופעה אחרונה על במה החשובה של הכדורגל העולמי, ומלבד חשבון הבנק שלו שצפוי לתפוח יקווה להרשים במפעלים האירופים בהם ישתתף. כזכור, ביוון כבר נהנו בעבר מכוכב ברזילאי בקנה מידה עולמי כאשר בין 2004 ל-2008 שיחק ריבאלדו במדי אולימפיאקוס וא.א.ק אתונה.

תאריך:  15/11/2011   |   עודכן:  15/11/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא המדינה טען כי יוזמות החקיקה המתייחסות להרכב בית המשפט העליון ולמימון עמותות השמאל סוטות מן הרוח הדמוקרטית של המדינה    "דמוקרטיה היא שלטון שנועד לשרת את העם יותר מאשר לשלוט בו"
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן הסלסאו פאולו בנטו משוכנע כי שחקניו יגברו על בוסניה הלילה
עופר וולפסון
חוסך לפנסיה שניגבו ממנו דמי הניהול המקסימליים הקיימים כיום, יאבד 35% מהכספים שצבר    הממונה על שוק ההון מבטיח: "דמי הניהול ירדו בקרוב, נסייע לציבור להתמודד עם חוסר הידע"
אלעזר לוין
מגרשים ל-656 דירות ב"מחיר למשתכן"    וגם: מגרשים ל-400 דירות עם מענקים, 280 דירות לדיור מוגן ו-192 דירות פינוי-בינוי    סך הכל ימכור המינהל מגרשים לכ-5,400 דירות , רובן באזורי פיתוח, בירושלים ובמודיעין    כמעט ואין מגרשים בגוש דן
ישי פרידמן
ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, הרב אלי סדן, יורה לכל הכיוונים. בכתבה שתתפרסם במגזין 'מוצש' מבית 'מקור ראשון' ביום שישי הקרוב, מותח סדן ביקורת על פולחן רבין, כלשונו, ואומר: "לרבין אין שום מורשת כמנהיג וכראש ממשלה"; "רבין גרם את הנזקים הכי חמורים בתולדות מדינת ישראל"; "הסכמי אוסלו הם הפשע היותר נורא שאי פעם ממשלה בישראל פעלה נגד העם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il