X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השחקניות של עדן ענבר כבר במאזן של 0:3. הפסד נוסף למכבי אשדוד
▪  ▪  ▪
עוד ניצחון, עוד הצגה. שי דורון

מחזיקת גביע אירופה לא עוצרת. אליצור רמלה, שזכתה אשתקד ביורוקאפ, רשמה הערב (חמישי) את ניצחונה השלישי ברציפות במפעל. השחקניות של עדן ענבר יצאו למשחק לא קל על אדמת רוסיה מול ספרטק נוגינסק ויצאו עם ניצחון חוץ מרשים 58:74, שהעלה אותן למאזן של 0:3 במפעל והבטיח למעשה את הכרטיס לשלב הבא.

אחרי רבע ראשון שקול (15:16 לרוסיות), השתלטו שי דורון ולייני סלווין על המשחק והעבירו את היתרון לעדן ענבר. 28:34 לרמלה במחצית. ההתפוצצות הגיעה ברבע השלישי, כאשר קטיה לויצקי, טאג' מקוויליאמס ודורון צלפו מכל פינה, דחפו את האורחות לריצת 4:17, שקבעה 32:51, 5 דקות לסיום הרבע.

נקודות של נאדה דוריץ' הורידו את ענבר להפסקה לפני הרבע האחרון ביתרון 43:60. ברבע האחרון לא היה שינוי מיוחד במגמה. האלופה הישראלית שמרה על היתרון, שנע בין 13 ל-16 נקודות. בסיום 58:74 לרמלה, שעלתה למאזן של 0:3 בבית המוקדם.

שי דורון סיימה עם 18 נקודות (6 מ-9 מהשדה), 3 אסיסטים ו-4 חטיפות. טאג' מקוויליאמס הוסיפה 12 ו-8 ריבאונדים. אנה טורצ'ינוביץ', שהגיעה לרמלה ממונטנגרו, תרמה 10 נקודות. עוד קלעו למנצחות: קטיה לויצקי 9, טנישה רייט, לייני סלווין ואמנדה ג'קסון 6 כ"א, נאדה דוריץ' 5, יבגניה סמורודובה 2. סנז'אנה אלכסיץ' הובילה את הרוסיות עם 14.

מכבי אשדוד הפסידה בטורקיה
בנות אשדוד לא יעפילו לשלב הבא ביורוקאפ. השחקניות של עדני דגן הפסידו בטורקיה לקייסיריספור 85:74. המארחות שלטו במשחק כמעט לכל אורכו וכבר הוליכו 46:70, עשר דקות לסיום. הרבע האחרון היה גארבג' טיים, שבו הצליחה אשדוד להקטין מעט את ההפרש. אשלי שילדס בלטה באשדוד עם 32 נקודות (14 מ-25 מהשדה). מירב דורי הוסיפה 16.

תאריך:  24/11/2011   |   עודכן:  24/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הליכי ההשעיה נפתחו עתה בעקבות המלצת המשטרה להעמידו לדין בגין עבירות פליליות שביצע    שקד זומן למסור טיעוניו עד יום 09.12.11 בטרם יושעה
אלעזר לוין
אשתקד הרויחה 221 מיליון שקל    ירידה בפעילות והפסדים כבדים בביטוח חיים    נפילה של 73% ברווחי "ספינת הדגל" ביטוח בריאות    הפסידו 173 מיליון שקל בדמי ניהול שלא נגבו
עופר וולפסון
חוזרת ומאיימת לפרוס מערכת טילים בליסטיים בתגובה לכוונת ארה"ב להקים מערכת הגנה נגד טילים באזור    הבית הלבן: אין לנו כל כוונה לוותר על התוכנית
איציק וולף
פיקוד הדרום הקים חטיבה חדשה - חטיבת אילת - בעקבות המתיחות בגבול המצרי וההערכות על התגברות הגורמים המודיעיניים    בראש החטיבה יעמוד באופן זמני מח"ט הנח"ל, אלוף משנה אמיר אבולעפיה
איציק וולף
גורמים מדיניים ציינו כי ככל שאבו מאזן מתקרב לחמאס, כך הוא מתרחק מהשלום    "מוקדם להגדיר את הפגישה בין אבו מאזן לחאלד משעל כשחור או לבן. זה נראה לפי שעה כמשהו טקסי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il