X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מי כבש הפעם את פסגת המצעד של ניצן פלד? לא מסכימים? טקבקו לנו
▪  ▪  ▪
מי הגיע לפסגה?

אוקיי, אני מרשה לעצמי להניח שראיתם את הדירוג של השבוע שעבר (ואם לא – אז הנה לינק), ובכל מקרה, הסיפור פשוט: עשרת אנשי הספורט הישראלים שהכי הרשימו אותנו בשבוע האחרון מדורגים כאן לפי מידת ההתרשמות שלנו. התנצלות מראש: אחרי שבדירוג הקודם הצלחנו להעניק רק 6 מ-10 המקומות לכדורגל ולכדורסל, הפעם היינו צריכים לעלות ל-7. האם באמת היה שבוע חלש לנציגינו ביתר ענפי הספורט או שמא סתם לא היו יותר מדי תחרויות?

אם פספסנו מישהו, אתם בהחלט מוזמנים לקרוע אותנו בתגובות על זה. כדי שזה לא יקרה שוב, יש לנו תיבת מייל אליה אתם יכולים לשלוח הצעות למי שאתם חושבים שצריך להיכנס לדירוג בשבוע הבא. זו כתובת המייל: sport5top10list@gmail.com

ורק שיהיה ברור: אמנם הדירוג מתפרסם כאן בימי שישי, אבל לא כולל את יום הפרסום. אירועים מרשימים שהתרחשו היום ייכנסו לדירוג של השבוע הבא. שאגב, אמור להיות הרבה יותר דליל בכדורגל ובכדורסל בזכות כמה אירועים בינ"ל. בהנחה, כמובן, שהספורטאים שלנו בענפים האחרים יתנו לנו מספיק סיבות לעשות זאת. יצאנו לדרך:

10. אמיר ויינטרוב (טניס)
מה עשה השבוע
: התמיד בחייתיותו.
סיפור המקרה: כחיית דייויס אמיתית, זן נכחד ומרשים שניצוד תכופות בשל סגולות המרפא שמייחסים לאגלי זיעתו, מקומו בטופ 10 שלנו בלתי מעורער, כיאה למין מוגן. ותזכרו – גם כשאין דייויס, ויינטרוב נשאר חיה.

9. יואב נאמן ואמיר לנגליב (כדוריד)
מה עשו השבוע
: הבקיעו 5 ו-4 שערים בהתאמה בהפסד החוץ לקרסנודאר בגביע ה-EHF.
סיפור המקרה: לאלופת ישראל קבוצה מספיק טובה כדי לעבור את הרוסים בסיבוב השלישי של המפעל השני בחשיבותו ביבשת – ואמנם מדובר בקבוצה טובה, עמוקה, עם מערכת איכותית מסביב – אבל לנאמן וללנגליב מגיעה כאן ההתייחסות המיוחדת. שני שחקנים שמשלבים את כל מה שאתה רוצה לראות משחק כדוריד ישראלי, בייחוד במשחקים בינ"ל: כשרון במידה לא מבוטלת, הרבה רוח לחימה ולא מעט אמונה. זה מידבק.

8. סילבן לנדסברג (כדורסל)
מה עשה השבוע
: 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בהפסד הביתי של חיפה למכבי ת"א בהארכה. זכה בתואר שחקן החודש.
סיפור המקרה: חתיכת סיפור מקרה. לנדסברג הוא פשוט משהו שכיף לראות. ההתפתחות שלו ככדורסלן, האיכויות שהוא מציג השנה, המספרים, המנהיגות. הוא לוקח את הקבוצה הזו על הכתפיים, והדיבורים על צירופו למכבי ת"א לא נשמעים הזויים למי שבאמת מקדיש את הזמן וצופה בו כשהוא משחק כדורסל. שימו לשורה הזו, שנלקחה כמו שהיא מתוך אתר מנהלת הליגה: "26.2 נק', 7.0 ריב', 2.0 אס' למשחק עם 85% מקו העונשין, 38% מחוץ לקשת ו-56% משתיים". ניד ווי סיי מור?

7. עידו קוז'יקרו (כדורסל)
מה עשה השבוע
: 10 נק' ו-4 ריב' בניצחון הליגה בחוץ על בני השרון/הרצליה, 17 ו-6 בניצחון החוץ בטימישווארה בליגת הבלקנית.
סיפור המקרה: אז מה אם בינואר הקרוב הוא יחגוג 33? קוז'י הנפלא קולע העונה 11.3 נקודות למשחק בליגה, ב-70.8% ל-2 (!), ומוסיף לזה 3.4 ריבאונדים, וכל זה ב-16.7 דקות בלבד פר משחק. בארבעה משחקים במפעל הבינ"ל הוא תורם 9 ו-4.3, ב-75% ל-2 (!!) – וכאן רק ב-13.8 דקות. השבוע הוא חיבר שתי תצוגות טובות, בהן קלע ב-11 מ-12 מהשדה. אבל האמת היא שאת המקום הזה מותר להקדיש גם לאיש שעל הקווים בגלבוע, ליאור ליובין, שבשקט בשקט, מאז התבוסה למכבי ת"א במחזור הפתיחה, מנהיג את סגנית האלופה למאזן 1:5 בליגה ו-0:4 בבלקן. כיף לראות.

6. דודו ביטון (כדורגל)
מה עשה השבוע
: 90 דקות וכיבוש ב-1:2 של ויסלה קראקוב בחוץ על אודנסה בליגה האירופית.
סיפור המקרה: את העובדה שביטון פתח את העונה בטירוף מוחלט אנחנו יודעים. אבל בארבעה משחקים עד אתמול הוא לא כבש – ומבחינת מי שהרשית 13 פעמים ב-15 משחקים קודם לכן מדובר בבצורת! במשבר! ובכן, בנגיעה וחצי בתוך הרחבה בדקה ה-20 בדנמרק ביטון הזכיר, למי שהספיק לשכוח משומה, שלבחור יש קור רוח וסיומת של... מה, נגיד את זה? חלוץ אירופי.

5. הישראלים של מ.כ. הבקעה (כדורסל)
מה עשו השבוע
: קלעו 39 נקודות ב-74:93 הגדול על אשקלון.
סיפור המקרה: דנילו פינוק החביב נזרק מכאן כי מצאו לו מריחואנה בבית, בדיוק כשמעבר לפינה הלהיט החם של ליגת לוטו. אז מה אבי אשכנזי והחברים עושים? הנה: 13 נק', 5 ריב' ו-3 מיחזקאל סקוורר (בעונתו הראשונה בליגה הבכירה), 9 ו-4 אס' מאיתי גרינבוים, 9 גם מניר כהן, 4 ו-7 אס' משמוליק ברנר, ותבוסה ב-19 הפרש על הראש של אריק אלפסי והשחקנים שלו, שהגיעו למשחק הזה מפסגת ליגת לוטו. אז מי הזר הבא שצריך לזרוק מהבקעה?

4. מישה זילברמן (בדמינטון)
מה עשה השבוע
: מקום שני באליפות בוטסוואנה הפתוחה.
סיפור המקרה: ובכן, סיפור על בדמינטון, ועוד על מישהו שלמשחקי הזוגות עולה עם אמא שלו (כן, כן – כזוג אפילו הגיעו למקום ה-70 בעולם לצמדים), חייב לקבל קצת חשיפה. אז למה כל כך גבוה בדירוג? אולי כי אחרי ההישג הזה זילברמן נמצא במקום ה-73 בעולם? וכדי להגיע למשחקים האולימפיים הוא יצטרך להיות בין 80 הראשונים (פחות או יותר) בחודש מאי? הו, זו כבר ממש סיבה טובה. אז כן, זה בדמינטון, ורובנו מעולם לא צפה במשחק בדמינטון מההתחלה ועד הסוף אפילו פעם אחת, אבל היי – כשהדיבורים הם על המשלחת האולימפית הכי קטנה שנשגר מאז 2000, מי אנחנו שנשחק אותה בררנים? מישה, עלה והצלח, לונדון מחכה לך!

3. אבי לוזון (כדורגל)
מה עשה השבוע
: דאג שוויאם עמאשה יוכל לשחק בנבחרת ישראל.
סיפור המקרה: טוב, אנחנו לא באמת בטוחים שלוזון דאג לזה בעצמו, מילא את כל הניירת, שלח את הפקסים וגם וידא הגעה. אבל הארגון שהוא עומד בראש שלו עשה את מה שצריך, וכמו שלוזון חוטף את האש כשמשהו בכדורגל שלנו לא מתפקד, עכשיו מגיעה לו מילה טובה. הנבחרת בכחולבן תצטרך את עמאשה בכושרו הנוכחי, ועכשיו היא גם תוכל להשתמש בו. מה גם שזה סוגר סופית את הדיון לגבי האם זה היה בסדר להכניס אותו לרשימה בשבוע שעבר.

2. יותם הלפרין (כדורסל)
מה עשה השבוע
: 28 נקודות ו-15 אסיסטים (בסה"כ) בשני ניצחונות של ספרטק סנט פטרסבורג.
סיפור המקרה: לפני שבוע מישהו בתגובות המליץ לי לשים לב אליו. אז שמתי לב, ויותם ממש לא בזבז את הזמן שלי. כנראה שהסיפור הזה עם המס, שמנע ממנו לשחק בישראל העונה, עשה לו רק טוב. הלפרין עושה מה שהוא יודע, וכמו שהוא אוהב – כלומר, רחוק מהלחץ ומהבלאגן שמשחק במכבי ת"א מביא איתו תמיד. לא בכל שבוע נראה לגיונר מספק שני משחקים איכותיים – תצוגה של 19 ו-9 (עם 4 ריבאונדים) ב-84:86 על קריליה בליגה ו-9 עם 6 בניצחון 62:75 על באיירן מינכן ביורוקאפ, שם הרוסים במאזן 0:3 – ובשניהם גם יורד מנצח. השבוע זה שווה לו מקום שני בדירוג. ומכבי? היא רוצה את מאלט.

1. ביבראס נאתכו (כדורגל)
מה עשה השבוע
: לא נכלל בסגל בניצחון 0:2 על דינמו מוסקבה בליגה, כבש שער גדול ב-1:4 על שמרוק רוברס בליגה האירופית.
סיפור המקרה: לכאורה, אין הבדל בין מה שנאתכו עשה למה שביטון עשה – שער בליגה האירופית. מה גם שהשער של ביטון היה שווה בסופו של דבר ניצחון חוץ, בעוד נאתכו עשה זאת בבית מול יריבה חלשה בניצחון בהפרש גבוה. אז מה בכל זאת ההבדל? ראשית, השער הזה של נאתכו היה החמישי שלו העונה באירופה, אחרי שכבש פעמיים במוקדמות ליגת האלופות מול קייב וליון – מה שהפך אותו לשחקן רובין קאזאן הראשון שמגיע לחמישה שערים במפעלים האירופאים בעונה אחת. וזו קבוצה שמשחקים בה העונה אנשים כמו אובפמי מרטינס ונלסון ואלדס. ושנית, מעבר להישג המרשים והדי מקרי הזה, השער היפהפה מול שמרוק חיזק משמעותית את התחושה שביבראס הוא הלגיונר מספר 1 היום של ישראל. נכון או לא, מהשבוע כבר קשה עוד יותר להתווכח עם זה.

תאריך:  02/12/2011   |   עודכן:  02/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
באו"ם מתגברות הקריאות להעמיד את משטרו של בשאר אסד בפני בית הדין הפלילי הבינלאומי, בטענה של ביצוע פשעים נגד האנושות    האיחוד האירופי מרחיב העיצומים נגד גופים ואישים סורים
דניאל רוט
הישראלית מתקדמת בצעדים קטנים למשחקים האולימפיים בקיץ הקרוב
עופר וולפסון
בנאום שנשאה קנצלר גרמניה, היא נשבעה להגן על מטבע האירו, שדבריה הינו חזק יותר ממטבעה הקודם של גרמניה - המארק    דיווח בגרמניה: מרקל מוכנה כי הבנק האירופי המרכזי יגביר את רכישת האג"ח עד שאמצעי הריסון התקציבי ייכנסו לתוקף
קובי ישעיהו
באסיה נרשמו עליות מלבד בורסת שנחאי    המשקיעים ממתינים לפרסום נתוני האבטלה בארה"ב    החוזים על וול סטריט מאותתים על עליות של כ-0.8%
איציק וולף
חתיכות בטון נפלו מתקרת מנהרת ליפתא שבכביש בגין בירושלים ופגעו במכונית נוסעת    השמשה הקדמית של הרכב התנפצה ורק בנס לא נפגע איש    הכביש נסגר לדקות ספורות אך נפתח מייד מחדש    עיריית ירושלים: מהנדס מומחה בדק את המנהרה    הנהגת שחייה ניצלו בנס: העירייה מטעה את הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il