X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האם הרכז יעבור ללייקרס? סטרן יחליט. עוד שלל עסקאות - בפנים
▪  ▪  ▪
פול מול קובי. נו, אז נראה אותם ביחד בשנה הבאה? (GETTYIMAGES)

מחנה אימונים, טרום עונה, שוק חופשי – כל מה שבדרך כלל עושים ב-NBA בין יולי לאוקטובר, נדחס עכשיו לשבועיים וחצי שבין סיומה הרשמי של השביתה לפתיחת העונה בחג המולד. ומכאן שכמויות החדשות שזורמות מכיוון הליגה עצומות. הנה התנועות והשמועות הבולטות מהיממה האחרונה.

• הטרייד של כריס פול: לייקרס, ניו אורלינס ויוסטון הגיעו להסכמה על מבנה טרייד שונה מזה שבוטל על ידי דייויד סטרן, במהלך שעורר צונאמי של תגובות נזעמות מצד שחקנים, עיתונאים ובעצם כל מי שאיכשהו קשור לליגה הזו.

לפי הדיווחים הצעת הטרייד החדשה, שכבר הוגשה לליגה, כוללת עוד שחקן לייקרס שיעבור לניו אורלינס. יתר מבנה הטרייד אמור להיות זהה, כלומר: כריס פול ללייקרס, למאר אודום, קווין מרטין ולואיס סקולה לניו אורלינס, פאו גאסול ליוסטון. עכשיו נותר לחכות ולראות האם גם הטרייד הזה לא יהיה מספיק מאוזן עבור סטרן.

• אורלנדו מג'יק אישרה לסוכן של דווייט הווארד, שנמצא תחת חוזה בקבוצה, ליצור קשר עם לייקרס, ניו ג'רזי נטס ודאלאס מאבריקס, שכולן מעוניינות לקלוט את הסנטר הטוב בליגה.

• מיאמי, שבשורותיה כבר החל להתאמן שיין באטייה, ההחתמה הכי חשובה של סגנית האלופה, החתימה את הסנטר אדי קארי. קארי, בעבר הבטחה גדולה, לא שיחק דקה בעונה שעברה ובשתי העונות הקודמות שיחק ביחד 10 משחקים. החוזה שלו לא מובטח והוא יהיה חלק מהקבוצה העונה בכפוף להופעותיו עד לטיפ אוף. קארי טוען כי הוא השיל יותר מ-30 ק"ג ממשקלו לאורך הקיץ.

עוד במיאמי: הרכז מריו צ'אלמרס הוחתם מחדש, כנראה על חוזה של 12 מליון ל-3 שנים, גם ג'יימס ג'ונס וג'וואן הווארד יישארו בקבוצה. מייק ביבי, שחלק את רוב הדקות בעמדה עם צ'אלמרס, קרוב לסיכום עם ניו יורק ניקס.

• ואם כבר אמרנו ניו יורק. הקבוצה שיחררה את צ'ונסי בילאפס תחת סעיף האמנסטי (שאומר שהשחקן יקבל את מה שמובטח לו בחוזה, אבל הוא יורד מחישובי תקרת השכר של הקבוצה). האפשרויות שלה לעמדת הרכז הן כאמור ביבי, כמו גם חוסה חואן באראה, שחקנה של האלופה דאלאס מאבריקס, שעזר לה לזכות באליפות ה-NBA עם כמה תצוגות נהדרות לאורך הפלייאוף.

כמו כן, הניקס הולכים חזק על עוד שחקן של האלופה – הסנטר טייסון צ'נדלר, שהוא שחקן חופשי. דאלאס לא ממש בתמונה להחתמתו, והניקס – שלפי הדיווחים כבר סיכמו איתו, עושים את מירב המאמצים כדי לפנות לו מקום גם מתחת לתקרת השכר, וגם מתחת לסלים. במסגרת המאמצים האלה רוני טוריאף אמור להישלח בטרייד עבור בחירת דראפט לוושינגטון וויזארדס.

• דאלאס מחפשת כמובן אחר מחליף למשבצת הסנטר הפותח, ונכון לעכשיו נראה כי סמיואל דלמברט הוא האופציה המועדפת עליהם.

• ריצ'ארד המילטון, שחקנה של דטרויט שהיה משחקניה הבכירים של הקבוצה בשנים הגדולות שלה לאורך העשור הקודם ופלירטט עם עזיבת הפיסטונס במשך כל העונה שעברה, יעזוב את הקבוצה ויהיה שחקן חופשי. הדיווחים הם כי הקבוצה קנתה את שארית חוזהו. המילטון יצטרף בזאת לשלל שוטינג גארדים חופשיים שמסתובבים בשוק החופשי, וככזה – שיקגו בולס היא אחת המועמדות הבולטות לקלוט אותו.

• בפורטלנד צריכים להחליף מזוזות, דחוף: אחרי שנודע כי ברנדון רוי יודיע בימים הקרובים על פרישה מכדורסל בגיל 27, היום נקבע כי גרג אודן, הסנטר של הקבוצה שנבחר ראשון בדראפט 2007 (לפי קווין דוראנט) ששיחק רק 82 משחקים ב-3 עונות, לא יוכל לשחק בעונה הקרובה כלל. הידיעה מגיעה כמה ימים בלבד לאחר שפורטלנד מימשה את האופציה עליו לעונה הקרובה, ותשלם לו כמעט 9 מליון דולר.

ואם זה לא מספיק, הרי שלמרכוס אולרידג', כוכבה הגדול ביותר של הקבוצה, יושבת מפעילות בשבועיים הקרובים בעקבות ניתוח שעבר כדי להסדיר בעיה בליבו.

תאריך:  11/12/2011   |   עודכן:  11/12/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה יפרח
העסקה להכרה במינוי הפטריארך היווני-אורתודוקסי של ירושלים תמורת תשלום לקופת קק"ל, שנחשפה ב'צדק', מגיעה למישור הפלילי
מערכת אתר ערוץ הספורט
הבלאנקוס רוצים ניצחון אחרי שלוש שנים וחצי. פפ טרם נכנע בקלאסיקו
עידן יוסף
בחדר האוכל של קיבוץ שפיים התכנסו (מוצ"ש) פעילים למען שחרורו. בקלטת וידאו שצולמה בביתו הודה פדוי השבי לכל מי שפעל למענו
מערכת אתר ערוץ הספורט
חוסר מזל לצהובים, קהת כבש בדקה ה-80 אך סבע השווה בפנדל בדקה ה-94
רועי גלדסטון
השחקן מתרחק מהקבוצה. רוט מחולון בספק למפגש נגד הירושלמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il