X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניצחון חמישי ברצף לליובין וחניכיו. קוז'יקרו: "יש לי הרבה מה להוכיח"
▪  ▪  ▪
גליל בפסגה, בינתיים. צפו בתקציר

גלבוע/גליל השלימה ניצחון חמישי ברציפות וטיפסה זמנית למקום הראשון בטבלת ליגת לוטו. הקורבן הפעם הייתה עירוני אשקלון, שמתקשה להתאושש מאז שחרורו של ריימר מורגן, נכנעה 79:76 והפסידה בפעם השלישית ברצף.

הבחורים של אריק אלפסי הראו הרבה אופי כשחזרו מפיגור משמעותי במחצית הראשונה, אבל החבורה של ליאור ליובין הציגה המון לחימה ונתנה את הלב על הפרקט, ולזה לא היה לאשקלון מענה. עידו קוז'יקרו ורומאו טראוויס נאבקו בצבע, דגן יבזורי פגע מבחוץ ויחד עם פתיחה חזקה של ג'וזף ג'ונס זה הספיק בשביל ניצחון שישי העונה.

הרבו לקלוע לגליל: טראוויס 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, יבזורי 15, קוז'יקרו 14 ו-9 ריב'. לאשקלון: מיצ'ל 23, קילינגסוורת' 21, לימונד 18 ו-6 אס'.

"אשקלון קבוצה מצוינת שלא ויתרה כל הזמן וידעה לנצל את זה. לא היינו במיטבנו היום, בלשון המעטה", אמר ליובין בסיום. "אני מקווה שנלמד מהמשחק הלא טוב שלנו, אבל הכי חשוב שניצחנו וכיפרנו על זה. המשחקים בליגה הבלקנית מוסיפים לנו. שיחקנו יותר זריז וזה מכניס שחקנים לכושר".

על עידו קוז'יקרו, שהציג יכולת מצוינת ונבחר למצטיין במשחק, אמר המאמן: "לב תמיד היה לעידו והשנה היה לו קיץ מצוין. זה סימן לצעירים שעבודה משתלמת. מגיע לו הגנתית והתקפית הוא שנים עושה את זה. מגיע לו את כל הקרדיט, יש לנו הצלחה במרקם הקבוצתי".

קוז'יקרו עצמו אמר: "יש לי עוד הרבה מה להוכיח. אנחנו עושים עבודה יוצאת מהכלל. זה היה נראה משחק מוקש והתגברנו עליו. אנחנו קבוצה ואין לנו כוכב על, ראינו את זה היום. חסרוננו ביתרוננו". כשנשאל אם הוא מתגעגע לנבחרת, ענה: "על הנבחרת נדבר עוד כמה חודשים".

"זה ברח לנו בסוף, וגם מהעונשין החטאנו", סיכם אלפסי המאוכזב. "מצד שני, משחקים כאלה מנצחים בריבאונד התקפה וקיבלנו סלים על הבאזר. אנחנו עם רוטציה קצרה וצריך להתחזק. יש לנו שבועיים פגרה ונבוא למשחקי הבית מוכנים. אני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות. אני חשוב שאנחנו נותנים צ'אנס גדול לשחקנים הצעירים, לפעמים הם לוקחים את זה ולפעמים הם בועטים. נלמד מהטעויות. אני מקווה שיהיה פה עוד שחקן".

גלבוע/גליל-אשקלון 76:79
צ'ייסון אלן לא התלבש אצל סגנית האלופה, שהגיעה מעודדת מחזרתם של קורטני פלס (אבל) ודגן יבזורי (פציעה). במחזור שעבר הפסידו האורחים לנתניה, שלה היה זה ניצחון ליגה ראשון העונה, והבחורים של אריק אלפסי באו במטרה להתאושש בגן נר. יוני ניר החולה נעדר מסגל אשקלון.

ג'וזף ג'ונס פתח חזק עם 8 מ-10 הנקודות הראשונות של גליל (7:10), שהציגה הגנה אגרסיבית. ג'ונס יצא, אבל בלעדיו העלו המקומיים את הקצב ורצו ל-10:17, לפני שאלפסי הזעיק פסק זמן. אשקלון עוד הצליחה לצמק ל-20:15, אבל הלבנים-אדומים ברחו לפער 9 נקודות לפני שדאנק של קילינגסוורת' חתם את הרבע על 17:24.

קוז'יקרו, יבזורי ופלס שמרו על היתרון, אבל מיצ'ל וקילינגסוורת' החזיקו את אשקלון בתמונה וברגע שהמקומיים נרדמו זה עבד. הכחולים צמדו וקבעו שוויון, 37:37 במחצית. אחרי ההפסקה השתלטו האורחים על הקצב ועלו ליתרון 37:42, לפני שחניכיו של ליובין התעוררו (44:45). הכחולים לא נבהלו ורצו 0:9 לפני שנעצרו בפסק זמן של ליובין (45:53). המומנטום שוב עבר צד וטראוויס איזן בדרך ל-53:55 בסיום הרבע השלישי.

גליל פתחה טוב יותר את הרבע המכריע ונמרוד טישמן הצעיר נעץ שלשה גדולה שסידרה פער של 7 נקודות (59:66). אשקלון שוב צימקה ודווקא כשהיה נראה שהיא בדרך למהפך, חטיפת כדור הובילה למתפרצת של קוז'יקרו, שקבע 68:72. הסנטר-פורוורד הוותיק היה גם זה שהעלה ל-70:75 עם מהלך של 3 נקודות, אבל פלס איבד כדור ולימונד צימק. המקומיים החזיקו מעמד וניצחו 76:79.

תאריך:  11/12/2011   |   עודכן:  11/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, הודיע כי שלום דב וולפא לא ייחקר בחשד להסתה לאלימות למרות שקרא לירות בחיילי צה"ל בעקבות פינוי מאחז    "אין הצדקה לסטות מהמדיניות המרוסנת והמצומצמת בעבירות המכרסמות בחופש הביטוי"    יו"ר עמותת זכויות השוטרים: אני אירה בפעיל ימין שיפגע בחייל או בשוטר
איתמר לוין
משרד המבקר בדק 650 ועדות ממשלתיות ומצא שאין נהלים לפעילותן, אין עמידה בלוחות הזמנים שהוקצבו להן, אין מנגנון ליישוב חילוקי דעות - ולכן חלק ניכר מהן אינן אפקטיביות
איתמר לוין
ההנחיה להגבלת משך חקירות עלולה דווקא להביא להתמשכותן    הפרקליטות והמשטרה אינן מקיימות החלטות ממשלה ונהלים שלהן עצמן בנוגע לסקירת תיקים בשל היעדר עניין לציבור    המבקר קורא לפרקליטות להקים גוף שיפקח על התובעים המשטרתיים
איציק וולף
הפלשתינים נכנסו לישראל ללא היתרים והחלו לשדוד אתר עתיקות סמוך לכביש מספר 1    בזמן קצר גרמו לנזק בלתי הפיך לעתיקות במקום    "הקלות שבה פעלו מספר שעות סמוך לעורק התנועה הראשי של ישראל - מטרידה"
הלל קורן
שר האוצר: "אנחנו מתפללים לשלומה הכלכלי של אירופה; אם היא תתרסק יהיה קשה מאוד"    מגלה: "מחר אצא להודו כדי לקדם שיתופי פעולה"    פעילים צעקו לעברו: "למה כל ילד שלישי רעב ב מדינה?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il