X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לואיס הצטיין עם 38 נקודות, מיקי גורקה וחניכיו ספגו הפסד 3 ברצף
▪  ▪  ▪
עלה למקום השני. מורן רוט (אתר המנהלת)

המחזור ה-10 בליגת העל יצא לדרך כבר אתמול עם ניצחונה של הפועל ירושלים על ראשל"צ, אך הערב (ראשון), האקשן נכנס להילוך גבוה יותר, כשבמוקד, הפועל חולון התארחה אצל מכבי חיפה וגברה עליה 89:104 תוך הצגת יכולת נהדרת. רון לואיס הפגין יום קליעות נדיר וסיים עם 38 נקודות.

הפרוייקט של פיני גרשון ודן שמיר, שנראה שעלה על הגל לאחר הניצחון המרשים על הפועל ירושלים, הגיע לנשר בידיעה שניצחון יעלה אותם למקום השני, ולשמחתו של הקהל הסגול-צהוב שליווה אותם, גם עשו את העבודה. מאזן חיובי של 4:6 ויכולת נהדרת של בריאנט דאנסטון ורון לואיס בתקופה האחרונה וגם הערב, יעוררו ציפיות גדולות בקרב הקהל החם ביותר בליגה.

בעל הבית של חולוניה על הפרקט, מורן רוט, מפגין יכולת יציבה והיה טוב גם היום, אבל האקס פקטור של שמיר הוא רון לואיס. לואיס עצמו, שעד כה סיפק תצוגות קליעה גדולות לצד משחקים בהם הוא חסר ריכוז ומקבל החלטות שנויות במחלוקת, קם הבוקר על הצד הנכון, וחיפה פשוט לא הצליחה לעצור אותו. השורה הסטטיסטית שלו כללה בסיום 38 נקודות ב-39 דקות, 19 מ-20 מהעונשין, 6 ריבאונד, 4 אסיסטים ו-51 נקודות מדד. מדהים.

לשמחתה של חולון, הקרב שהתפתח היה מהיר וכלל ריצות מחוף אל חוף, כשהאורחת עשתה זאת טוב יותר ודייקה באחוזים גבוהים יותר, מה שהעניק לה את הניצחון.דאנסטון סיפק את המנה הקבועה שלו עם 18 נקודות,, מיטשל ורוט הוסיפו 15 כל אחד, ואפילו סאליבן סיפק כמות יפה, עם 12 משלו.

אצל חניכיו של מיקי גורקה, יש סיבות לאופטימיות כמו גם לפסימיות. שון וויליאמס, שרוצה לעזוב לא התלבש למשחק, מה שהשאיר את הירוקים לחסדיו של סילבן לנדסברג. הישראלי/אמריקאי של חיפה שוב חרך את הגנת היריב, והוא מסוגל לסחוב את קבוצתו לניצחון על כמעט כל יריבה, אבל הבעיה היא שלמרות מטר הנקודות שלו כל שבוע וה-23 שקלע הערב, הוא לא עשה את זה כבר קרוב לחודש. וודס עזר ללנדסברג עם  20 נקודות, פאוול (13), ווילקרסון וג'קסון (12 כ"א) קלעו כולם בדאבל פיגרס, אבל זה פשוט לא הספיק.

מהלך המשחק
טזמין מיטשל פתח את המשחק בסערה ועם 6 מהירות הוליך את חולון ליתרון 2:10, אבל קינטל וודס ולנדסברג, בעיקר מקו העונשין, החזירו את המארחת לתמונה וסיימו את הרבע בפיגור 25:19. הפער נשמר גם לאורך הרבע השני, ואפילו גדל, עד ששלשה גדולה של אבי בן שימול צימקה ל-35:30. לצערו של גורקה דקה אחת לאחר מכן, שלשה של רוט קבעה 29:41. שתי הקבוצות המשיכו לרוץ למשחק מעבר מהיר, אבל חולון עשתה זאת טוב יותר וירדה למחצית עם יתרון 11 בסקור גבוה, 47:58.

חיפה חזרה לפרקט עם אנרגיות מחודשות ודאנק אדיר של לנדסברג הקטין ל-60:55, אבל שוב ההתלהבות של הירוקים הפכה את ההגנה למחוררת ועד מהרה חולון חזרה ל-10 הפרש עם 55:66. משהו בביטחון של חיפה נסדק, ולאחר חצי שעה של כדורסל, לוח התוצאות הראה 69:82 לאורחים.. מכאן, זה כבר הפך לגארבג' טיים והיה נטו חולון, שרצה עד הסיום ל-91:104.

אצל חניכיו של מיקי גורקה, יש סיבות לאופטימיות כמו גם לפסימיות. שון וויליאמס, שרוצה לעזוב לא התלבש למשחק, מה שהשאיר את הירוקים לחסדיו של סילבן לנדסברג. הישראלי/אמריקאי של חיפה שוב חרך את הגנת היריב, והוא מסוגל לסחוב את קבוצתו לניצחון על כמעט כל יריבה, אבל הבעיה היא שלמרות מטר הנקודות שלו כל שבוע, הוא לא עשה את זה כבר קרוב לחודש. וודס עזר ללנדסברג עם 20, פאוול (13), ווילקרסון וג'קסון (12 כ"א) קלעו כולם בדאבל פיגרס, אבל זה פשוט לא הספיק

תאריך:  18/12/2011   |   עודכן:  18/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן ברסה אחרי ה-0:4 על סנטוס בגמר גביע העולם: זכות להדריך שחקנים כאלה
עידן יוסף
שר האנרגיה והמים הנחה את מנכ"ל משרדו למשוך את תזכיר החוק בנושא    הנימוק: חשש לפגיעה בסטטוס קוו    עשוי להביא נוסח מרוכך עם פרשנות אחרת לתזכיר
עידן יוסף
צוות החקירה שמינה שר התחבורה לא יבדוק את התנהלותו של המפקח על התעבורה, למרות שכבר כעת הוא מסתמן כאשם העיקרי בהפרדה באוטובוס שהובילה להטרדת הסטודנטית בקו 451
עידן יוסף
תוקף ההחלטה - משנת 2012    משמעות ההחלטה: קיצוץ של 30 מיליון שקלים בתקציב רשות השידור
אלעזר לוין
ימכור מגרשים ל-680 דירות מעבר לקו הירוק בירושלים    1,400 מגרשים לקוטג"ים    רק שני פרויקטים לדיור להשכרה - 96 דירות ביקנעם חלק מ-490 דירות בפתח תקוה    אף מגרש בת"א ובערים מרכזיות בגוש דן    300 מגרשים למפוני גוש קטיף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il