X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדורג 2 גבר על יריבו 2:6, 5:7 עם משחק מצויין: "אני בדרך הנכונה"
▪  ▪  ▪
דודי סלע. התואר חזר (אלן שיבר). צפו בתקציר

אחרי הפסקה של שנה אחת, דודי סלע הוא שוב פעם אלוף ישראל. המחבט מספר 1 ניצח היום (שישי) את אמיר וינטרוב בשיחזור הגמר של השנה שעברה 3:6, 5:7 במשחק שהתעלה לרמה גבוהה בחלקים גדולים.

במשחק הנשים דקות קודם לכן לכן ראינו הפתעה כאשר המדורגת הבכירה הפסידה, ודודי סלע ממש לא רצה לראות תסריט דומה קורה גם בגמר הגברים. המדורג ראשון בישראל מאז תחילת 2006 רצה להחזיר לעצמו את התואר בו זכה פעמיים בעבר והציג משחק טוב ואגרסיבי לצד משחקוני הגשה מצויינים.

וינטרוב שבר רק פעם אחת את ההגשות של יריבו, כאשר בחלק גדול מהם סלע ניצח "על האפס". סגן האלוף מהשנה שעברה היה רמה אחת מעל מי שניצח אותו אשתקד: הוא הכתיב את הקצב, היה ראשון לכל כדור ופשוט תיסכל את וינטרוב.

לווינטרוב, למרות ההפסד, זו הייתה שנת פריצה. השחקן שהחליט לפרוש ב-2007 חזר למגרשים והעונה הגיע עד למקום ה-170 בעולם תוך שהוא הציג את הטניס הטוב בחייו שכלל גם הצגה גדולה מול הקהל ביתי בגביע דייויס עם הניצחון על מילוש ראוניץ'. דווקא היום, המחבט מספר 2 של ישראל נראה אנמי ולא הזכיר במאומה את השחקן הנפלא מ-2010.

"בסרבים שלי הייתי אגרסיבי וזה עזר לי", אמר דודי סלע לאחר המשחק, "היה לי קשה בהתחלה אבל לאט לאט נכנסתי למשחק בזכות האגרסיביות. אבל למרות זאת, הסרב זו המטרה העיקרית שלי לשיפור. אני עם מאמן חדש ואני מרגיש טוב. ביחד אנחנו בדרך הנכונה לקראת 2012".

אמיר וינטרוב פירגן למנצח: "דודי היה מצויין. מהרגע שהוא שבר היה לי קשה לחזור. הוא שחקן שצריך לתת 110 אחוז כדי לנצח אותו. אני מקווה שנחזור לכאן בשנה הבא ואני אשווה את מאזן הגמרים בינינו ל-2:2. מטרות? אני רוצה להתקרב למאייה הראשונה. 170 זה יפה, אבל לא מספיק לי".  

מהלך המשחק
דודי סלע פתח נהדר ושבר את ההגשות של וינטרוב כבר במשחקון הראשון. המדורג הבכיר הציג משחקוני הגשה טובים ויעילים ועלה ל- 2:4.  הגיים ה-7 של המערכה היה המרתק ביותר. סלע השיג שלוש נקודות שבירה, אלוף 2010 הציל את שלושתן אך לבסוף נשבר שוב. המחבט מספר 1 לא עצר והמשיך לניצחון במערכה הראשונה 2:6.

המערכה השנייה נפתחה כאשר כל שחקן שומר על משחקוני הגשה חלקים. במצב של 3:3 הגיעה השבירה החשובה של דודי סלע, שהשלים את המהלך ועלה ל-3:5. וינטרוב לא ויתר והקטין ל-4:5. סלע הגיש כדי לנצח במשחק כולו אך דווקא אז נשבר. 5:5. המותחן המשיך כשסלע במשחק החזרות פנסטסטי לא השאיר סיכוי לווינטרוב ושבר חזרה. הפעם, סלע לא מעד, זכה במשחקון ובהתמודדות כולה, 5:7.

תאריך:  23/12/2011   |   עודכן:  23/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמירם כהן
הירידה בתמורה ליצרנים מוסברת בעידכון כלפי מטה של חלק מהסחורות החקלאיות המשמשות להזנת בעלי חיים
איציק וולף
ראש האופוזיציה אמרה כי המאבק בנושא הדרת נשים הוא מאבק על פניה של מדינת ישראל    "המאבק הזה הוא לא עניין לנשים בלבד אך ברור לי שאם לא נעמוד בחזית אף אחד אחר לא יוביל אותו"
רועי גלדסטון
לצהובים יש אופציה לעוד עונה אחת על הגארד שרק אתמול שיחק נגדם
איציק וולף
אתר בלומברג מדווח כי חברה ישראלית בשם אלוט מכרה במשך שנים ציוד מעקב באינטרנט לאיש קשר אירני דרך חברה מתווכת בדנמרק    מן האריזות הוסרו הסימנים לכך שהציוד יוצר בישראל    קיים תיעוד של העברת ציוד כבר בשנת 2006    משטרי דיכוי עושים שימוש ביירוט מסרונים ודוא"ל על-מנת לעצור התקוממויות
אביב לוי, גד פרץ
שמלצר: ‏"אני אדם פשוט, אני לא טייקון. אני לא עושה תספורות, אני גם משלם לפני הזמן" ‏‏   "מצד שני, אי-אפשר להרוג את אנשי העסקים, צריך לתת להם לחיות" ‏‎‎‏   על המחאה החברתית: "יש פה אנשים שהם עניים מרודים וצריך לדאוג להם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il