X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכתומים עם משחק 15 ללא ניצחון. אופיר (2) הבקיע, שקלים (57) איזן
▪  ▪  ▪
ברוך דגו. הפעם בישול שלו לא הספיק לרמת השרון

אי שם במחזור השני פגשה הפועל ראשון לציון את עירוני רמת השרון בדו קרב בין שתי העולות החדשות לליגת העל. שחקניו של ניסן יחזקאל השיגו ניצחון 1:2, אך מאז שקעו בבצורת עמוקה, כאשר כבר 14 משחקים שהכתומים לא הצליחו להשיג 3 נקודות. הערב (שבת) הם קיוו לסגור את המעגל, אך במקום זאת ראו את המשבר נמשך. הכתומים לא הצליחו להשיג 3 נקודות גם הפעם, סיימו רק ב-1:1 ופיספסו הזדמנות טובה לצאת לדרך חדשה.

כבר בפתיחה היה ברור שזה כנראה לא יהיה היום של ניסן יחזקאל ושחקניו. יוסי אופיר השתיק את הקהל המקומי כבר בדקה ה-2 אחרי שנגח לרשת כדור קרן של ברוך דגו. ראשל"צ לקחה את היוזמה וגם הצליחה לחזור למשחק עם שער של המגן הצעיר עמירן שקלים בדקה ה-57, אבל זה היה מעט מדי והספיק רק לנקודה. יכול להיות שמעט יותר ריכוז של דייויד גומז מול השער היה משיג תוצאה שונה של עבור המארחים.

מבחינת רמת השרון מדובר בסך הכל בתוצאה טובה. שחקניו של שייע פייגנבוים כבר עם משחק עשירי ברציפות ללא הפסד, ולמרות שהשיגו רק נקודה אחת יכולים להתנחם בעובדה כי מנעו מאחת מקבוצות התחתית לסגור את הפער. מצד שני מאמנה הטרי של העולה חדשה מאוכזב בוודאי לאחר שאחרי שני משחקים על הקווים במועדנו החדש עדיין לא השיג ניצחון.

ראשל"צ נותרה במקום הלפני האחרון בטבלת ליגת העל, כאשר במאזנה 12 נקודות. בניצחון של הפועל פתח תקוה על מכבי חיפה כבר קיזז את הפער מהמקום האחרון ל-5 נקודות וכדאי שבעיר היין יתחילו למצוא פיתרונות. מנגד רמה"ש, ללא ספק אחת מהפתעות העונה ממוקמת חמישית עם 26נקודות.  

מהלך המשחק
שחקניו של שייע פייגנבאום פתחו נהדר. כבר בדקה ה-2 כדור קרן של ברוך דגו מצא את הראש של יוסי אופיר, שהתרומם מעל כולם ובנגיחה הצליח למצוא את הרשת של אוהד כהן. אחרי שנקלעה לפיגור החבורה של יחזקאת ניסתה ליזום, ובדקה ה-35 בעיטה חזקה של קובי מוסא נהדפה על ידי גל ניר.

ממש לפני השריקה להפסקה (45) דייויד גומז קיבל הזדמנות נהדרת לאזן אבל החמיץ מול ניר. בדקה ה-57 ראשל"צ חזרה הודות לשער של המגן הצעיר עמירן שקלים, שמקצה הרחבה שיחרר בעיטה שטוחה לרשת של האורחים.5 דקות לסיום ברוף דקה קיבל הזדמנות להכריע, אבל כדור שירה מחוץ לרחבה פגע רק במשקוף. 1:1 בסיום.

הרכבים

ראשל"צ: אוהד כהן, גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי (אסף כהן 81), הילאל מוסא (ליאור ברטקובסקי 36), קובי מוסא, אסי בלדוט, דייויד גומז.

רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, יניב לביא סביטי ליפניה, אמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, יוסי אופיר (רן יצחק 63), משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי (בן מלכה 46), אורן ניסים (אוסקר גררו 77).

תאריך:  24/12/2011   |   עודכן:  24/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בעלי השליטה בערוץ 10 - מימן, לאודר ומילצ'ן, נמנעים מלממן את הערוץ בשל העלויות הנדרשות ב-2012: 200-150 מיליון ש"ח    גם סגירה 'חלקה' לא תתאפשר, בשל זאת שמימן ומילצ'ן אינם מוכנים להזרים כספים    התוצאה: ספקים, עובדים ומנהלים בערוץ לא יקבלו את מלוא כספם    ספינתו של יוסי מימן ששוויה עשרות מיליוני דולרים הפליגה מישראל ועתה היא עוגנת בחו"ל
יהונתן דחוח-הלוי
תיירים ישראלים שעבדו ללא אישור בקניונים באוטווה ובנובה סקושיה נעצרו השבוע בידי פקחי רשות ביקורת הגבולות והם צפויים לגירוש. ההסכם הביטחוני החדש בין קנדה לארה"ב עשוי לסמנם גם ברשימה השחורה האמריקנית.
רז סמולסקי
ארנון פרידמן: "הרוכשים מכירים בכך שלא תהיה ירידת מחירים של עשרות אחוזים, בוודאי לא כשהתחלות הבנייה נעצרו לגמרי"
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן נבחרת ספרד לא פוסל את זימונו מחדש של החלוץ האגדי
מערכת אתר ערוץ הספורט
אפי מלכה שלח טיל מ-20 מטרים (55) ידין זאריס השווה בפנדל (84). טל הורחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il