X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת עסקת הטיעון: המשחק מול נתניה בלי קהל בטדי. גם הקנס הופחת
▪  ▪  ▪
הקלה בעונש לבית"ר (אלן שיבר)

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל הקל היום (ראשון) בעונש שהוטל על בית"ר ירושלים בעקבות התפרעות אוהדיה באיצטדיון בלומפילד. הצדדים הגיעו לעסקת טיעון לפיה במקום שני משחקים רצופים ללא קהל, בית"ר תארח את המשחק המסקרן מול הפועל ת"א ביום רביעי בנוכחות קהל, אך באיצטדיון ר"ג. משחק הבית הבא של הקבוצה, מול מכבי נתניה, ייערך בטדי אך לעיני יציעים ריקים.

  • מה הפועל עשתה? חיפה שוב הפסידה? לחצו לאזור התקצירים המיוחד שלנו
  • בבית"ר העריכו תחילה כי הנזק הכלכלי הצפוי מאובדן ההכנסה של שני המשחקים נאמד במיליון שקלים, וכעת יכולים לנשום לרווחה ולהמשיך במכירת הכרטיסים למשחק מול הפועל ת"א. בצהריים שוחח היו"ר איציק קורנפיין עם תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא והעלה בפניו את הצעת בית"ר לפתרון, שהייתה מקובלת כאמור על תובע ההתאחדות.

    "אנחנו מקבלים את ההחלטה בהבנה. זה הרע במיעוטו מבחינתנו. ברור שהיינו מעדיפים לקיים מפגש כזה בטדי אבל עדיף שיתקיים מול קהל מאשר ללא אוהדים", אמר גורם במועדון, שם מקווים כי הוסר האיום שארקדי גאידמק לא יעביר את הכסף לחיזוק בטענה שזה ישמש לכיסוי גרעונות.

    "זו הקלה לעומת מה שהיה קודם, אבל זה עדיין עונש קשה מכיוון שהמשחק לא יתקיים בטדי ואנחנו משחקים מחוץ לבית", הוסיף גורם אחר. "במצב הקיים, זה הכי טוב שיכולנו לקבל. גם שוכחים את המשחק מול נתניה. אולי לא תהיה שם הכנסה כמו במשחק מול הפועל ת"א, אבל זאת בכל זאת פגיעה בהכנסה ובפן המקצועי בגלל שמשחקים מול יציעים ריקים".

    כבר מחר בקבוצה יפגשו עם נציגים מאצטדיון ר"ג בקשר לאבטחה כשהערכה היא שכ-10 אלפים צופים יגיעו. לשם השוואה, אם זה היה נערך בטדי במועדון היו מעריכים כי 15 אלף היו מגיעים כי יש אובדן הכנסה של כמה מאות אלפים.

    מוקדם יותר, היו"ר איציק קורנפיין הגיע לדיון עם עורך הדין של המועדון, אלעד אייזנברג, שטען כי העונש אינו מידתי ביחס לעונשים של קבוצות אחרות מליגת העל. לאחר מכן הוצגה עדותו של מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, שאמר בבית הדין כי האוהדים פועלים בניגוד לתקנות במטרה להזיק לקורנפיין ולהנהלה.

    קורנפיין אף טען באמצעות עורך הדין כי בית"ר התריעה על ההתפרעות הצפויה כבר מראש במטרה שייכנסו שוטרים ואנשי אבטחה ליציע כדי להשליט סדר, אך בפועל זה לא קרה. בנוסף, במועדון התייחסו לסוגיית השפעתם המוגבלת על הקהל במשחקי החוץ.

    תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא אמר לדיינים: "את המשחק הביתי הראשון של המערערת היא תקיים ברדיוס עם קהל ואני ממליץ שזה יהיה באצטדיון ר"ג, כי זה תואם את התקנון. לגבי המשחק השני הוא יקוים, להבדיל מההחלטה של בית הדין, לא ברדיוס אלא באצטדיון טדי בלי הקהל". בנוסף, הקנס שהוטל על הקבוצה הופחת מ-60 אלף ל-50 אלף שקלים. כל זאת בלי קשר לפיצויים אותם תצטרך בית"ר לשלם לחברת היכלי הספורט על הנזקים בבלומפילד.

    תאריך:  25/12/2011   |   עודכן:  25/12/2011
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    עידן יוסף
    המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין החמירה את תנאי הרישיון לערוץ האח הגדול (ערוץ 20)    במגבלות שהוטלו: איסור לשדר יחסי מין, השהיה בת דקה וכיתובית נגד עישון    ועוד: הפסקות בהן המשתתפים לא יצולמו
    מירב ארד
    כך מעריכה אתי לוי, יו"ר איגוד מנהלי בתי המלון בישראל    הירידות - בעקבות ההאטה הכלכלית באירופה ובארצות הברית
    מירב ארד
    יחליף אותו בתפקיד ג'יל גמון, המשמש כיום כמשנה למנכ"ל
    מירב ארד
    החיסכון - בעקבות הגדלה מדורגת של שיעור השתתפות המדינה בנטל הוצאות הביטחון של חברות התעופה
    מירב ארד
    זאת לאחר שלא חלה שום התקדמות במו"מ בין ההסתדרות, משרד האוצר, המעסיקים והמרכז לשלטון מקומי    הבהיר: רק תחת איום שביתה ניתן לקדם את המו"מ
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il