X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שיחק 21 דקות בבכורה העונה במדי קבוצתו החדשה, 96:104 לראפטורס
▪  ▪  ▪
צפו בקליבלנד מפסידה

זו בטח לא הפתיחה שכספי וקליבלנד פיללו לה אבל צריך לזכור שמדובר רק במשחק הראשון ויש עוד 65 משחקים עד לסיום העונה הסדירה, כלומר הכל עוד יכול להשתנות. הפורוורד הישראלי סיים את הבכורה שלו במדי הקאבס עם 2 נקודות ב-21 דקות והוסיף גם ריבאונד אחד, שני אסיסטים, חטיפה ואיבוד כאשר קבוצתו הפסידה 104:96 לטורנטו ראפטורס.

הישראלי הראשון ב-NBA לבטח לא ירשום את המשחק הזה בקורות החיים שלו לנוכח העובדה כי הוא קלע 0 מ-3 מחוץ לקשת השלוש ו-0 מ-4 מהשדה. את שתי הנקודות שלו הוא אסף מקו העונשין שמשם לפחות שמר על 100 אחוזים, 2 מ-2. הבשורה הטובה מבחינתו: ביירון סקוט נתן לו מקום בחמישיה.

אז נכון שזה רק המשחק הראשון, אבל לסקוט לבטח יש עוד הרבה עבודה. קבוצתו, שסבלה ממאזן נוראי בשנה שעברה, לא הרשימה גם בפתיחת העונה הזו ונכנעה לראפטורס שנחשבים לחלשים יחסית. גם האיש שכל הציפיות של המועדון מונחות על כתפיו, קיירי אווינג, הבחירה הראשונה בדראפט האחרון, הציג יכולת פושרת וסיים עם 6 נקודות באחוזים רעים (ב-26 דקות). כנראה שהחייים ב-NBA לא קלים כל כך.

כמו שכבר הזכרנו, כספי פתח בחמישיה לצד אקס מכבי, אנתוני פארקר (סיים עם 8 נקודות). כבר אחרי 2 דקות הוא ניסה את כוחו מהשלוש והחטיא אבל שלוש דקות וחצי בתוך המשחק, הוא השיג את שתי הנקודות הראשונות שלו בביתו החדש. שלשות של פארקר השאירו את הקאבס בתמונה והרבע הסתיים ב-23:23. ברבע השני, ברנייני וברבוסה סידרו בריחה של הקנדים ליתרון דו ספרתי, 41:51. משם, המארחת רדפה אחרי יריבתה ובתחילת הרבע הרביעי כבר צימקה ל-2 אבל אז שוב איבדה ריכוז ובמהירות, היריבה הגדילה את ההפרש שנע סביב 8 נקודות עד לסיום בזכות דמאר דרוזן.

מי שהוביל את הקלעים בקליבלנד הוא רמון סשנס המחליף שקלע 18 נקודות, ג'יימסון הוסיף 15 משלו. 7 שחקנים סיימו בדאבל פיגרס אצל המנצחת כאשר חוסה קלדרון (11 אס') ודרוזן סיימו עם 15 נקודות כל אחד. ברבוסה ואד דייויס קלעו 14 נקודות כל אחד. ברנייני? תרם 14 נקודות.

תאריך:  27/12/2011   |   עודכן:  27/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יתד נאמן מטיל פצצה וקורא להתבדלות מוחלטת מהציבור החילוני    הפוסק החרדי קובע כי אין להסכים לשירות לאומי, אזרחי או צבאי או למסגרות אקדמיות לחרדים
עידן יוסף
בלעדי: הסטודנטית שהסעירה מדינה שלמה דוחה האשמות כאילו היא חברה בארגונים שלהם היא מייחסת בגידה במדינה    על תמונתה באירוע של קול אחד: "נכחתי בדיון מתוך סקרנות"
עופר וולפסון
הטבח מצד אנשי אסד נמשך על-אף הגעתם של פקחי הליגה הערבית    כוח של 4,000 חיילים ו-100 טנקים צר על העיר
מערכת אתר ערוץ הספורט
פ
עידן יוסף
למרות סירובם להיפגש עימו, הגיע ראש עיריית בית שמש לבית המשפחה ומצא דלת נעולה    דובר העירייה: הוא לא נתקל בסירוב, ויגיע בשעות הקרובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il