X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קרב מסקרן כזה לא ראינו זמן רב. ג'וניור דוס סנטוס כבר ממתין למנצח
▪  ▪  ▪
החגורה תחזור אליו? ברוק לסנר (gettyimages)

מוכנים? בלילה שבין שישי לשבת זה קורה. הקרב הגדול בהיסטוריה של ה-UFC. טוב, מבחינת החשיבות כנראה שלא. אבל אולי מבחינת הגודל הפיזי של המתחרים. אליסטר אובריים וברוק לסנר, מפלצות ענק לכל דבר, אשר שוקלים ביחד 240 ק"ג, יתמודדו בקרב המרכזי של UFC 141. כאשר המנצח יזכה לפגוש באוקטגון את ג'וניור דוס סאנטוס, אלוף ה-UFC במשקל כבד.

מבחינתו של לסנר, הקרב יהיה כניסה לטרטוריה לא מוכרת. לראשונה בקריירה של האמריקאי הוא יפגוש באוקטגון יריב בעל ממדי גוף זהים לשלו. כתוצאה מכך תהיה זאת הפעם הראשונה בה הוא יגיע להתמודדות כאנדרדוג. אף יותר מכך, לסנר שהיה אולי הלוחם השנוא ביותר על אוהדי ה-UFC ברחבי העולם ילחם לראשונה נגד אתלט אשר מעורר אנטגוניזם יותר ממנו.
 
המתאבק ממינסוטה הגיע ל-UFC בתחילת שנת 2008, עם רקורד של קרב אחד בלבד ב-MMA.  הוא השתמש בגודלו הפיזי על מנת למחוץ יריבים קטני גוף (יחסית) . מה שהוביל אותו לזכייה באליפות ה-UFC עוד באותה שנה. בשל עברו ב-WWE, לסנר היה מוכר יותר מלוחמי MMA אחרים. והקרבות בהשתתפותו הכניסו כסף רב ל-UFC. בתמורה הפכו אותו ראשי ה-UFC לנער הפוסטר של הארגון. עם זאת אוהדי ה-MMA הותיקים לא אהבו את הלוחם בגלל השחצנות והיהירות שהביא מעולם האבקות המקצוענית. אך בעיקר בשל הניצחונות שלו על כוכבי ה-MMA שהיו בעלי טכניקה עדיפה בהרבה על שלו, אך כאמור בעלי נחיתות פיזית משמעותית.

כאשר היה נראה שהענק השתלט סופית על קטגורית המשקל הכבד של הארגון. הגיע קיין ולאסקס קטן המידות והדיח לסנר מהפסגה בעזרת סיבוב ראשון מושלם. ואם זה לא מספיק. לסנר הושבת לתקופה ארוכה, בעקבות התפרצות נוספת של מחלת המעיים שלו אשר אילצה אותו לעבור ניתוח בו נכרתו כ-30 ס"מ מהמעי. בראיונות לפני הקרב דיבר האמריקאי הרבה על החווה שברשותו ועל כמה הוא נהנה מעבודה חקלאית ומדייג עם ילדתו בחג המולד. כל אלה רק מדגישים את הצגתו של לסנר כאמריקאי הממוצע, זה אשר נופל ומתגבר על קשיים. המאפיינים של, אליסטר אובריים, יריבו הנוכחי רק מגבירים את תדמיתו החדשה של לסנר.

אובריים ההולנדי (1.95 מ') הוא בעל מידות גופניות דומות לאלה של האמריקאי (1.91 מ'). וגם בעל ניסיון גדול בהרבה. במאזנו 47 קרבות ב-MMA עם 35 ניצחונות לעומת 7 בלבד של לסנר (5 ניצחונות). יותר מכך אובריים הוא אלוף K-1 ולכן יכולות העמידה שלו הם מהטובות ביותר בעולם ה-MMA ולבטח טובות יותר מאלה של המתאבק האמריקאי. בנוסף, עלייה חדה במסה של אובריים גררו חשדות כבדים על שימוש בסטרואידים. אשר איימו אף לבטל את הקרב. ההולנדי, שזהו הקרב הראשון שלו ב-UFC, מרבה להתראיין בשחצנות ומתנהג כאילו חגורת האליפות כבר שלו.
 
על מנת לנצח לסנר יאלץ להשתמש ביכולת האבקות שלו על מנת להוריד את ההולנדי למזרן, בתקווה להכריע את הקרב בהכנעה או בגראונד אנד פאונד. אם זה יקרה והאמריקני יצליח לחולל את ההפתעה, סביר להניח שמישהו בארגון הקרבות כבר ישווה את זה לניצחון של רוקי על איוון דראגו.

עוד באירוע:
דונלד סרונה נגד נייט דיאז (עד 70 ק"ג): ניצחון של הקאובוי והוא יפגוש כנראה את המנצח בין אדגר להנדרסון להתמודדות על התואר במשקל קל. ג'ו פיץ' נגד ג'וני הנדריקס (עד 77 ק"ג): פיץ' שלא התחרה מאז התיקו נגד בי ג'י פן ינסה לשמור על רצף שישה קרבות ללא הפסד.

גוסטפסון נגד מטיוצ'נקו (עד 93 ק"ג): השבדי הצעיר ינסה לשמור על היכולות המרשימה עם ניצחון רביעי רצוף. נאם פאן נגד ג'ימי הטס (עד 66 ק"ג): פאן ינסה להלהיב כהרגלו והנחיל הפסד ראשון בקריירה להטס.

תאריך:  29/12/2011   |   עודכן:  29/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בוגרי קורס הטיס של חיל האוויר קיבלו את כנפי הטיסה    בין הבוגרים גם חמש טייסות    ברק: יש לנו היום 5 סיבות מיוחדות מאוד לגאווה
איתמר לוין
עובד בקפיטרייה הציג בפני News1 תעודת כשרות שתוקפה פג שלושה שבועות קודם לכן    רק בעקבות פנייה להנהלת בתי המשפט הוצגה התעודה העדכנית    ליקויים דומים התגלו בקפיטריה בנצרת
חן מענית
עורך דינו: "נתבע כל הרווח של רציו בלוויתן - וזה כבר מיליארדי שקלים"    הבורר אוקון: סקורפיו הפרה הסכם עם לנגוצקי; איבד את זכויותיו בקידוחי "תמר" ו"דלית"    סקורפיו: "החלטת הבורר מדברת בעד עצמה; לא ניגרר לספינים"
עופר וולפסון
זאת, בהמשך לעלייה דומה בשנה שעברה    העלייה בתוצר החלה להאט לקראת סוף השנה    העלייה בתוצר לנפש - פי שניים מאשר ממוצע ה-OECD
איתמר לוין
הצוות במשרד המשפטים יגבש המלצות במישורים הפלילי, המינהלי והחקיקתי - אך לא נמסר מהי מסגרת הזמן לעבודתו    וינשטיין: יש לפעול נגד התופעה אך להיזהר שלא להתערב יותר מדי בחיי החרדים אם אין מדובר באלימות או בכפייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il