כרזת הפרסום לפרי הרימון, תחת הסיסמא "מלך הבריאות" הגיעה במסגרת התחרות השנתית של "פסטיבלי ניו יורק", לשלב הגמר בתחרות הבינלאומית לפרסום 2003. הישג זה הוא בקטגוריית כרזות ושילוט חוצות בתחום המזון. הכרזה תתמודד בשלב הגמר על אחת המדליות.
קמפיין 'מלך הבריאות' נכתב על-ידי הקופירייטר רועי לייזר, במסגרת עבודתו עם משרד הפרסום 'שקולניק תקשורת', והוכן עבור מועצת הפירות.
כרזת הפרסום של פרי רימון משלבת את יתרונותיו הבריאותיים הידועים של פרי זה, לצד טעמו ויופיו, עם הכתר שבראשו, המקנה לו מעמד מלכותי.
מבין העבודות שהגיעו לגמר, תיבחר העבודה הטובה בעולם (מדליית זהב, כסף וברונזה) בכל ההיבטים של עיצוב ופרסום.
התוצאות הסופיות ייוודעו בימים הקרובים.
אלפי הצעות הגיעו השנה לתחרות מכל רחבי העולם. לראשונה עברו העבודות שיפוט "און-ליין" על-ידי צוותים קריאטיביים המובילים בתעשייה בעולם, ובכך התאפשר שיתופם של שופטים רבים מרחבי העולם.