X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שחתם בווארשה, הקשר נחת בישראל: החלטה קשה בגלל המצב
▪  ▪  ▪
"בית"ר תישאר בליבי". ברוכיאן (צפו בו מדבר)

כבר הרבה שנים אבירם ברוכיאן נחשב לאחד הכשרונות הגדולים בכדורגל הישראלי. הקשר (26) לא הצליח למצות את מלוא הפוטנציאל שטמון בו בבירה, אבל זה לא הפריע לפולוניה ורשה להחתים אותו לשנתיים וחצי. השחקן, שצפוי להשתכר כ-200 אלף יורו בעונה בבירת פולין, נחת היום (שלישי) חזרה בארץ והתייחס למעבר לאירופה. ביום רביעי יגיע ברוכיאן לאימון של בית"ר ירושלים על מנת להיפרד מחבריו ובשישי ימריא חזרה לפולין ויצטרף לאימונים בקבוצתו החדשה.

פרסום ראשון: פולוניה ורשה רוצה את אבירם ברוכיאן

"אני שמח מכך שחתמתי בוורשה. ידעתי שזה עכשיו או אולי לעולם לא", אמר ברוכיאן עם נחיתתו בנתב"ג. "המשפחה שלי עזרה לי המון עם ההחלטה הזאת. אני אמנם הולך לשחק בפולין, אבל הלב שלי תמיד יישאר עם בית"ר ירושלים. אני אוהב את הקהל של בית"ר. חלק מההתקדמות היא בזכות הדחיפה שלהם".

"זו היתה החלטה קשה, במיוחד בגלל המצב של קבוצה, אבל הרבה פעמים במהלך הקריירה חשבתי על הקבוצה ופחות על עצמי", סיפר השחקן. "היה חשוב לי לבקש מהפולנים שהכסף יעבור לבית"ר כמה שיותר מהר ואני מקווה שזה יעזור לקבוצה בהבאת חיזוק. הצעד הזה עשה טוב לבית"ר וגם לי. מה אני יודע על ורשה? אני יודע שזו קבוצה שרצה חזק בצמרת".

פולוניה ורשה, קבוצתו החדשה של ברוכיאן, מדורגת במקום השלישי בפולין ורחוקה שש נקודות מהמוליכה סלאסק ורוצלאב. הליגה בפולין תשוב לפעילות רק ב-18 בפברואר, אז תארח פולוניה את ל.ק.ס. לודז'. לוורשה שתי אליפויות בהיסטוריה, כאשר האחרונה היתה ב-2000.

  • ליעד אלמליח, לשעבר בהפועל עכו, חתם לעונה וחצי בקבוצה הפולנית פודבסקידזי וישתף פעולה עם לירן כהן. סוכנו של השחקן הוא גלעד קצב. פודבסקידזי מדורגת במקום התשיעי בטבלה כשבמאזנה 23 נקודות ב-17 מחזורים.

תאריך:  03/01/2012   |   עודכן:  03/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
האוצר וחברת החשמל סיכמו על מתווה שימנע העלאה חדה של כ-35% בתעריף באפריל    חברת החשמל תקבל הטבות מס והלוואות שיסייעו לה לייצב מצבה    הסיבה להתייקרות: השיבושים הקשים באספקת הגז הטבעי
מירב ארד
האחראים על חוקרי הילדים במשרד הרווחה כלל לא הגיעו לדיון שקיימה הוועדה לזכויות הילד    הוועדה ביקשה מהמשטרה לקבל דיווח מפורט על הגברת פעילות השיטור בשכונה
יפעת גדות
תמיד בצעו תרגילי מתיחה
איתמר לוין
התנועה לאיכות השלטון: מדובר בחקיקה פרסונלית הפוגעת באמון הציבור ברשות השופטת וברשות המחוקקת    מבקשת לחלופין לקבוע שהתיקון יחול רק לאחר כהונת הנשיא הבא של ביהמ"ש העליון
עופר וולפסון
המוני לקוחות החוששים כי פרטי כרטיסי האשראי שלהם דלפו בעקבות הפריצה לרשת, הציפו את מוקדי האשראי ונתקלו בקשיים לקבל מענה    החברות: "יוצרים קשר יזום עם לקוחות שפרטיהם נחשפו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il