X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שכרם של הפוסקים ישודרג, הליגה תחזור לפעילות כבר ב-17 לינואר
▪  ▪  ▪
הליגה חוזרת. נציגי השופטים במעמד החתימה (דוד פליגל)

בשעה טובה: לאחר שביתה ארוכה, מגעים שפוצצו שוב ושוב, שופטים מחליפים שהגיעו מאוקראינה ועוד ועוד סיפורים מוזרים מסביב, שביתת השופטים בליגת הכדוריד הסתיימה. השופטים חתמו הערב (שלישי) על הסכם השכר שהוגש להם על ידי האיגוד, במסגרתו ישודרג שכרם באופן משמעותי. הליגה תחזור לפעילות ב-17 לינואר עם משחק השלמה, ושלושה ימים לאחר מכן כבר ייערך מחזור ליגה מלא, שיכלול גם את הדרבי של ראשון לציון.

מדובר בהסכם ראשון מסוגו בין נציגות שופטי הכדוריד לאיגוד, המהווה פריצת דרך ביחסים בין הצדדים. ההסכם מכיר בנציגות השופטים וחל על כלל השופטים הפעילים כיום וגם על אלו שיצטרפו בעתיד. ההסכם משפר במאות אחוזים את שכרם של השופטים, כאשר נקבעו בו גם מדרגות שכר לעונות הבאות. עוד קובע ההסכם, שאיגוד הכדוריד ישלם את שכר השיפוט מידי חודש בחודשו ולא פעמיים בשנה  כפי שהיה נהוג בעבר. כמו כן הוסדר נושא הביטוח לשופטים.

כזכור, טיוטת ההסכם הסופית הוגשה ע"י האיגוד לשופטים לפני יומיים. כשהבינו נציגי השופטים כי זהו הנוסח הסופי שיוצע להם, ושהם מסתכנים בהפסקת פעילותם במישור הבינלאומי, השיבו הערב תשובה חיובית וחתמו על ההסכם. האיגוד הבטיח שההכנסות מפרסומות על גבי בגדי השופטים יועברו גם הם לנציגות השופטים וכי יינתנו להם כלים לשיפור רמתם המקצועית, כמו השתלמויות שונות והסדרת מנויים לכלל השופטים בחדרי כושר.

ההסכם קובע שעד עונת 2013/14 כל קבוצות ליגת העל יהיו חייבות להעמיד חדר הלבשה מסודר לשופטים ואולם שבו לא יהיה חדר הלבשה כזה ייפסל. בינתיים, באולמות שאין בהם חדרי הלבשה כאלה יחויבו הקבוצות הביתיות להעמיד את חדרי ההלבשה שלהם בסיום המשחקים קודם כל לטובת השופטים ורק לאחר מכן לרשות שחקני הקבוצה.

דודי לוין, יו"ר נציגות השופטים אמר הערב: "מדובר בהישג היסטורי לשופטי הכדוריד. ההסתדרות הובילה לשיפור ניכר בתנאי העבודה של שופטי הכדוריד בישראל, זו פריצת דרך ואני בטוח שבעתיד נצליח לקדם את השופטים ואת מעמדם, ובעקבות כך לשפר את יכולתם המקצועית. מרגע שרמי דואני הצטרף למו"מ הצלחנו לקדם אותו בצורה עניינית ואנחנו מודים לו ולראשי איגוד הכדוריד על כך. ההסכם הזה הושג בזכות העמידה האיתנה של כלל השופטים מאחורי הנציגות. תודה לכולם על הסבלנות ועל הבעת האמון".

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, הוסיף: "אני מברך על ההסכם. איגוד הכדוריד עשה את המירב שביכולתו לשדרג את תנאי השופטים ואת הרמה המקצועית. הכדוריד חווה תקופה לא פשוטה, אבל הפנים שלנו קדימה ונחזיר את ליגת העל למסלול במלוא הכוח. עוד נזכה לחוות את רגעי השיא עוד העונה. אני מודה לרמי דואני שהצליח להוביל לפריצת הדרך".
 
יו"ר איגוד השופטים החדש, רמי דואני: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה בה השופטים יהיו בעלי מעמד ויקבלו שכר הולם. דורון שמחי וחברי האיגוד עשו ככל שביכולתם, ולפנינו מוצב אתגר להרחיב את איגוד השופטים ולשפר גם את הרמה המקצועית".

תאריך:  03/01/2012   |   עודכן:  03/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ביממה שחלפה מאז החלו העיצומים של פרקליטי המוסד לביטוח לאומי, נדחו דיונים בכ-100 תיקים שאמורים היו להיות נדונים בבתי הדין
אלעזר לוין
המחירים בנובמבר ירדו ב- 1.8% לעומת אוקטובר, וב-12.7% לעומת נובמבר אשתקד    ירידה של 34% במכירת דירות לעומת נובמבר אשתקד - עליה לעומת אוקטובר בגלל החגים    בסיכום שנתי - ירידה של 17% במכירות    המחיר החציוני לדירה - 900 אלף שקל    האטה במכירת דירות ע"י משקיעים
אלעזר לוין
מנכ"ל בנק איגוד מגיב על דברי נגיד בנק ישראל    "מכירת הדירות בהאטה, והבנקים אינם יכולים להגדיל האשראי"    נשיא הקבלנים: הקונים חוזרים לשוק, והקבלנים בונים פחות ופחות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון ביטל פסק דין שהעניק לסייען פיצוי של 4,000 שקל לחודש לכל ימי חייו    קובע: לא נכרת חוזה בינו לבין השב"כ; מקבל כבר כעת סיוע ניכר מהמדינה
עידן יוסף
משרד התקשורת מפרסם שימוע שמטרתו החלפת הקידומת הסלולרית בעקבות הפעלת הרשת החדשה    לא יתאפשר למירס להחזיק גם בקידומת 057
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il