X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
18 לדילייני, הישג פנטסטי לאשכנזי: "יש קבוצה אחת שלא ארצה לפגוש"
▪  ▪  ▪
דאוול. יהיה בחצי הגמר

מ.כ הבקעה ממשיכה בעונה הנפלאה שעוברת עליה. אחת מההפתעות הנעימות של העונה הבטיחה לעצמה מקום בחצי גמר גביע המדינה לאחר שניצחה 64:70 את מכבי אשדוד בחוץ, בתום משחק דרמטי ומלא מהפכים.

הקבוצה של אבי אשכנזי תהיה באחד ממעמדי השיא של העונה בזכות. זרים מצויינים, בדמותם של דילייני, רובינסון ודאוול בשילוב עם ישראלים יעילים (גור פורת, שמוליק ברנר ובעירק יחזקאל סקוורר) שמים את הבקעה בקידמת הבמה של הכדורסל הישראלי. הערב הצטיינו רובינסון, בעיקר במחצית הראשונה, ודילייני (18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) שלקח את העיניינים לידיו במאני טיים, והיה הנשק ההתקפי העיקרי בהתקפות המכריעות.

המשחק  התאפיין בעיקר בהגנות חזקות. דאוול ופרימן בצד אחד ובעיקר ג'וש דאנקן (דאבל דאבל של 10 נקודות ו-15 ריבאונדים) בצד השני היו דומיננטיים מאוד ולא נתנו כמעט סלים קלים. מה שהכריעו את המשחק היו הפעולות הקטנות במאני טיים, אותן הבקעה עשתה באופן מושלם. שלשה ענקית של סקוורר, 40 שניות לסיום ב-64:65 נתנה את הניצחון לאורחים.

אבי אשכנזי סיכם הישג נהדר: "באנו לפה וידענו שזה יהיה משחק קשה, כי בליגה הפסדנו להם בבית. הייתה הרבה מוטיבציה לעלות לחצי וזה הישג נפלא. כרגע, בנקודת זמן הזו, עשינו מה שרצינו וכולם שמחים. יש לי שאיפה להגיע כמה שיותר רחוק, החיבור בין השחקנים בקבוצה מצויין ויש תחושה טובה. חצי הגמר? יש רק קבוצה אחת שהייתי מעדיף לא להיפגש איתה".

"עשינו טעויות שלא היינו צריכים לעשות וקיבלנו שלשה כואבת", סיכם באכזבה עופר ברקוביץ' המפסיד, "הם הובילו ואנחנו רדפנו. זה אופי של משחק בסגנון הזה. הם הצליחו ברגעי הסיום לעשות כמה פעולות טובות יותר. זה מסתכל נורא אבל זה הכדורסל. בסוף על דברים קטנים המשחק זרם אליהם, חבל ונמשיך הלאה".

קלעו למ.כ הבקעה: דילייני 18 נקודות, רובינסון 15, פרימן 12, גור פורת וסקוורר 18 כ"א, דאוול 7 ו-11 ריבאונדים, ברנר 2. קלעו למכבי אשדוד: קארטר 17, בראדלי 16 טיוס ודאנקן 10 כ"א, טפירו 6, גור אריה 5.

מהלך המשחק
חמישיות: הבקעה פתחה עם שמוליק ברנר, ראשון פרימן, פרנק רובינסון, פול דילייני ודיוון דאוול. אשדוד עם מאיר טפירו, ג'וש דאנקן, דניאל גור אריה, ראמל בראדלי וג'וש קארטר.
הדקות הראשונות היו שייכות לפרנק רובינסון האורח שהיה נהדר וגם רשם האלי הופ מהסרטים. 14:16 למ.כ הבקעה בתום עשר דקות. הרבע השני נפתח נהדר עבור השחקנים של אבי אשכנזי שרצו ופתחו יתרון של 6 נקודות, 18:24. בנקודה הזו התעורר ראמל בראדלי ועם 10 נקודות החזיר את קבוצתו למשחק. 30:31 למכבי אשדוד בתום המחצית.

עם החזרה מחדרי ההלבשה המשחק נשאר צמוד. ג'וש קארטר נכנס למשחק עם מספר פעולות הגנתיות טובות, בצד השני רובינסון תפר שתי שלשות ולאחר מכן ספג את העבירה הרביעית שאילצה את אשכנזי להוריד אותו לספסל. פול דילייני התעורר, לאחר מחצית ראשונה בינונית, עם חדירות יפות ו-4 נקודות רצופות, 45:45 לאחר שלושים דקות של כדורסל. גם הרבע האחרון לא היה שונה משאר חלקי המשחק: הגנות חזקות וסקור נמוך. דילייני המשיך לקחת את המשחק על הכתפיים כל עוד רובינסון על הספסל ושלשה ענקית של קארטר עשתה 63:64, שתי דקות לסיום. אבל אז התעורר יחזקאל סקוורר שעם הגנה טובה על בראדלי ושלשת קלאץ' אדירה בצד השני עשה 64:68, משם אשדוד כבר לא חזרה. 64:70 למ.כ הבקעה בסיום.

תאריך:  12/01/2012   |   עודכן:  12/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
סגן ראש עיריית ירושלים הודיע לעירייה כי ישיב עד ל-19 בינואר על דרישת היועץ המשפטי כי ישעה עצמו מתפקידיו    בינתיים לא משתתף שמחיוף בדיונים    ישיבת ועדת הרווחה שבראשה ישב - בוטלה
עופר וולפסון
הכלכלן הראשי שפוטר מבית ההשקעות אומר כי הוא עומד מאחורי דברו וכי אין בכוונתו לייפות את המציאות: "בסך-הכל ניתחתי אקדמית והיסטורית"    "אני מעדיף את מותי מאשר להיכנע"    מנכ"ל אקסלנס: "אמירותיו של מעוז מצטרפות לשורה ארוכה של אמירות פוגעניות"
איציק וולף
ראש ממשלת ישראל שוחח בטלפון עם נשיא ארצות הברית    הבית הלבן פרסם הודעה על תוכן השיחה    "דנו במאמצים של הקהילייה הבינלאומית לחייב את אירן לשאת באחריות של כשלונה לעמוד במחויבויותיה הבינלאומיות"
עופר וולפסון
המפעל המייצר נעלי ספורט עבור חברת ציוד הספורט הענקית, הסכים לשלם כמיליון דולר ל-4,500 עובדים עבור שעות נוספות    עו"ד שתיווך במו"מ: "יצאו בזול. הפרקטיקה על כפיית עבודת נוספת ללא תשלום נהוגה במפעל כמעט שני עשורים"
אלעזר לוין
ירושלים: דירת גן ב-3 מיליון שקל    ת"א: דירה ב"מגדלי ההיי-טק" נמכרה בכ-2.1 מיליון שקל    ר"ג: מיליון שקל לדירה ישנה    רחובות: 4 חדרים בצפון העיר - 1.6 מיליון שקל    חיפה: 4 חדרים ב-880 אלף שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il