X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יורוקאפ: הבנות של עדן ענבר ינסו לסגור את הפער בגומלין. 19 נק' לדורון
▪  ▪  ▪
ימחוק את הפער בגומלין? עדן ענבר

אליצור רמלה, מחזיקת גביע היורוקאפ לנשים, הפסידה הערב (חמישי) 79:69 בטורקיה לקבוצת קייסיריספור במסגרת המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר של המפעל השני בחשיבותו בכדורסל הנשים האירופי. הבנות של עדן ענבר ינסו למחוק את הפער במשחק הגומלין ברמלה בשבוע הבא.

"באנו לנצח ולכן ברור שאני מאוכזב", אמר עדן ענבר בסיום המשחק בטורקיה, "ידענו שקייסירי קבוצה מצוינת לפני המשחק ומדובר באתגר גדול עבורנו. למרות ההפסד, אני בטוח שיכולת שלנו לנצח ולעבור אותם. גאה בבנות על המלחמה. אם יהיה כסא ריק אחד ברמלה, אז זה יאכזב אותי מאוד".

המחצית הראשונה הייתה שקולה, כאשר אנה טורצ'ינוביץ' ושי דורון דאגו לשמור את האורחות מרמלה בתמונה. לטויה סנדרס כבר הקפיצה את המארחות ליתרון 7:14, אך טורצ'ינוביץ' קבעה 18:16 בלבד בתום הרבע. מחזיקת הגביע עלתה ליתרון ברבע השני, כאשר ליי-אפ של טנישה רייט העלה את עדן ענבר ליתרון 30:34. במחצית 33:34 לרמלה.

המחצית השניה הייתה סיפור שונה לחלוטין. המארחות השתלטו על המשחק וגם על ההובלה. קייסירי הוליכה 48:50 בתום הרבע השלישי וברבע הרביעי הטורקיות לחצו על הגז, בעזרתה הרבה של האקסית של רמלה, לקו ווילינגהאם. נקודות של הודג'ס העלו את קייסירי ל-56:70, 4 דקות לסיום. אולם, השחקניות של עדן ענבר לא נשברו וכבר הקטינו ל-7 הפרש, אחרי סל של שי דורון 41 שניות לסיום. ווילינגהאם חתמה את המשחק עם נקודה אחת מהקו. 69:79 לטורקיות בסיום.

שי דורון סיימה כקלעית המובילה של אליצור רמלה עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים. טורצ'ינוביץ' סיימה עם 17 נק' ו-8 ריבאונדים. אמנדה ג'קסון ולינדזי וויזדום-הילטון הוסיפו 9 כל אחת. שאר הקלעיות לרמלה: טנישה רייט 6, לייני סלווין 5, קטיה לויצקי (8 ריב') 4 נקודות. סנדרס צלפה 24 נק' בצד השני. ווילינגהאם תרמה דאבל דאבל של 13 נקודות ו-14 ריבאונדים.

תאריך:  12/01/2012   |   עודכן:  12/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף אקרמן
18 לדילייני, הישג פנטסטי לאשכנזי: "יש קבוצה אחת שלא ארצה לפגוש"
איציק וולף
סגן ראש עיריית ירושלים הודיע לעירייה כי ישיב עד ל-19 בינואר על דרישת היועץ המשפטי כי ישעה עצמו מתפקידיו    בינתיים לא משתתף שמחיוף בדיונים    ישיבת ועדת הרווחה שבראשה ישב - בוטלה
עופר וולפסון
הכלכלן הראשי שפוטר מבית ההשקעות אומר כי הוא עומד מאחורי דברו וכי אין בכוונתו לייפות את המציאות: "בסך-הכל ניתחתי אקדמית והיסטורית"    "אני מעדיף את מותי מאשר להיכנע"    מנכ"ל אקסלנס: "אמירותיו של מעוז מצטרפות לשורה ארוכה של אמירות פוגעניות"
איציק וולף
ראש ממשלת ישראל שוחח בטלפון עם נשיא ארצות הברית    הבית הלבן פרסם הודעה על תוכן השיחה    "דנו במאמצים של הקהילייה הבינלאומית לחייב את אירן לשאת באחריות של כשלונה לעמוד במחויבויותיה הבינלאומיות"
עופר וולפסון
המפעל המייצר נעלי ספורט עבור חברת ציוד הספורט הענקית, הסכים לשלם כמיליון דולר ל-4,500 עובדים עבור שעות נוספות    עו"ד שתיווך במו"מ: "יצאו בזול. הפרקטיקה על כפיית עבודת נוספת ללא תשלום נהוגה במפעל כמעט שני עשורים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il