X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מירוטיץ' ניצח בשניית הסיום. 57:78 לאלופת אירופה באיטליה. ניצחון לאפס
▪  ▪  ▪
חגיגה יוונית. באטיסט וקלאיית'יס (gettyimages)

המחזור הראשון של שלב הטופ 16 ביורוליג הגיע הערב (חמישי) לסיומו עם שלושה משחקים מעניינים נוספים מלבד הניצחונות של מכבי ת"א וברצלונה. אלופת אירופה פנאתינייקוס מחצה באיטליה את ארמאני מילאנו 57:78. אפס אנדולו ניצחה בדרבי הטורקי את גלאטסראיי 62:68. את ההצגה הערב גנב ניקולה מירוטיץ' שקלע את סל הניצחון שנייה אחת לסיום וסידר לריאל 80:81 על מלאגה.

ארמאני מילאנו - פנאתינייקוס 78:57
אלופת אירופה פתחה את הטופ 16 עם טיול לילי קליל באיטליה על חשבון סרג'יו סקריולו ושחקניו. היוונים ברחו ל-10:24 כבר ברבע הראשון והפכו את המחצית השניה לגארבג' טיים אחרי שהוליכו כבר 23:43 בהפסקה.

דייויד לוגאן הוביל את החבורה של זליקו אובראדוביץ' עם 12 נקודות. רומאיין סאטו תרם 11 נק' ו-6 ריבאונדים. מייק באטיסט תרם 10. מילאנו, שמתקשה מאוד מאז עזיבתו של דאנילו גלינארי ל-NBA, קיבלה 10 נקודות מאקס פאו, אנטוניס פוטסיס.

מלאגה - ריאל מדריד 81:80
המשחק הדרמטי של הערב היה הדרבי הספרדי במלאגה, שנערך לעיני 10,900 צופים. האורחים פתחו טוב וכבר הוליכו 4:11 אחרי נקודות של אנטה טומיץ'. לוקה זוריץ' נכנס למשחק וסחף את המארחים לריצת 4:16 וליתרון 15:20 בתום הרבע הראשון. ריאל הישוותה, אך זוריץ' הוריד את מלאגה להפסקה ביתרון 37:39.

הדרמה נמשכה עד הסיום. פליפה רייס קלע אחת מהקו וקבע 58:63 לריאל. המארחים החזירו לעצמם את היתרון בזכות נקודות של ג'ראלד פיץ' וקריסטאפס ואלטרס, שרשם 63:66, 6 דקות וחצי לסיום. ליי-אפ של סרחיו רודריגס העלה את הבלאנקוס ל-76:78, 67 שניות לסיום. לוקה זוריץ' המשיך את הנדנדה עם 2 נקודות שקבעו 79:80, 9 שניות לסיום. ריאל יצאה להתקפה, הכדור הגיע לניקולה מירוטיץ' שקלע את סל הניצחון שנייה אחת לסיום וקבע 80:81 לריאל מדריד. ניצחון חשוב לפאבלו לאסו, שקיבל 13 נק' מקייל סינגלר. 12 לטומיץ' ומירוטיץ', 11 לרודריגס. זוריץ' הפציץ 32 נקודות בצד השני.

אפס אנדולו - גלאטסראיי 62:68
9,600 אוהדים הגיעו ל"סינאן ארדם ארינה", ההיכל שיארח את הפיינל פור, כדי לצפות בדרבי הטורקי. הכדורסל על הפרקט תאם את הציפיות - מלחמה. סאשה וויאצ'יץ' הוביל את אופוק סאריצ'ה ליתרון דו ספרתי, 19:29, ברבע הראשון, אך 'גלא' הצליחה לצמק את הפער ברבע השלישי. ליי-אפ קל של ג'אמון לוקאס הקטין ל-50:48 בלבד.

4 נקודות של סטאנקו באראץ הענק ועוד שתיים של וויאצ'יץ' קבעו 52:60 לאפס בתום הרבע השלישי. בעשר הדקות האחרונות שתי הקבוצות התקשו למצוא את הטבעת. קרם טונצ'רי מסר אסיסט נהדר לאסטבן באטיסטה, שקבע 55:66. לוקסה אנדריץ' עוד קלע פעמיים לפני הסיום, אך לא יותר. 62:68 בסיום לאפס. וויאצ'יץ' סיים עם 17 נקודות. דושקו סבאנוביץ' היה המצטיין עם 16 נקודות ו-17 ריבאונדים. יאקה לאקוביץ' הוותיק קלע 13 בצד השני.

תאריך:  20/01/2012   |   עודכן:  20/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הרב הראשי הספרדי נמנע באופן מסתורי מלהגיע בדקה התשעים מלהגיע לישיבת מועצת הרבנות בנושא הדרת נשים    זאת לאחר שישיבה שנקבעה לדיון בנושא נדחתה בשל יציאתו לביקור באוקראינה    התוצאה: לא התקבלו החלטות אופרטיביות
רונית גל
הוענק לכנסת - פרס מצוינות של קרן של”ם על העסקת אנשים עם פיגור שכלי
איתמר לוין
המשרד מבקש לדחות בשנה תוספת של 7 שקלים לקצבאות בגין הילד השני, השלישי והרביעי כדי לממן את יישום המלצות ועדת טרכטנברג ובשל הצורך לעמוד ביעד הגרעון לשנים 2013-2012
איתמר לוין
למרות שדי היה בהתבוננות במספר השלדה כדי לגלות שהוא מזויף, לא גילה מכון רישוי חן עובדה זו וכך רכש הלקוח רכב גנוב    הלקוח ישא ב-30% מהנזק משום שגם הוא התעלם מנורות אזהרה
איתמר לוין
תנובה תובעת מיליוני שקלים מבכיר לשעבר ומגורמים נוספים, בטענה שהוציאו ממנה במירמה שבעה מיליון שקל    ביהמ"ש קובע שבמקרים כאלו גובר הצורך בעיקול מחשש שהנתבעים יבריחו את נכסיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il