X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לנדאו עם הפסד 3 ברצף. סולליך כבש ובישל, אלי כהן מטפס בטבלה
▪  ▪  ▪
סולליך חוגג. שער גדול שלו, שער לא פחות גדול של סשפוביץ' (אלן שיבר)

מישהו עוד זוכר שהפועל פתח תקווה חלמה לייצר מומנטום חיובי רק לפני כמה שבועות, אז ניצחה פעמיים בשלושה משחקים את מכבי חיפה ואת מכבי פתח תקווה בדרבי? אם כן, כדאי לו שיישכח מזה מהר. כי הערב (שבת) הקבוצה של גילי לנדאו ספגה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 3:1 בחוץ מול עכו המצויינת, וכמו שזה נראה עכשיו, שום דבר לא יעצור אותה בדרך חזרה לליגה הלאומית.

עכו, מצידה, שוב הצליחה לייצר גל של תוצאות חיוביות, ושוב עשתה את זה עם כדורגל טוב שהפעם תובל בשלושה שערים יפהפיים. אחרי ניצחון ביתי על הפועל חיפה ותיקו בנתניה, אלי כהן וחניכיו רשמו משחק שלישי ברציפות ללא הפסד, וצברו בעצם 7 נקודות בשלושה מחזורים.

סנטיאהו סולליך הצטיין הערב במיוחד. הוא כבש את הראשון, כשניצל בצורה נהדרת טעות בהגנת האורחים. שתי דקות אחר כך סטפן סשפוביץ' הקפיץ מחוץ לרחבה שער נדיר. במחצית השנייה סולליך פרץ באגף ובישל שער יפה נוסף - הפעם לנבוישה מרינקוביץ'. בין לבין פביאן סטולר הצליח רק לצמק. עכו שוב נראית חזק בתמונת הפלייאוף העליון.

מהלך המשחק

אחרי כרבע שעה די דלה באירועים, המשחק קפץ מדרגה, בעצם שתי מדרגות, בתוך שתי דקות. בדקה ה-18סנטיאהו סולליך ניצל טעות קשה בהגנה, אחרי שאייל שן איבד כדור, חדר לרחבה בסלאלום נהדר, חתך את הגנת פתח תקווה האומללה, וגלגל פנימה את הראשון, 0:1 יפהפה לעכו.

בקושי שתי דקות חלפו ועכו שוב יצאה להתקפה. הפעם הזה זה תורו של סטפן סשפוביץ' להפליא. הסרבי התנהל מחוץ לרחבה, ואז הקפיץ באומנות מעל אוסטין אג'ידה כדור שנחת עמוק בתוך השער. 0:2 מהיר, ובאמת מדהים, לחניכיו של אלי כהן.

בדקה ה-37 גיא צרפתי העלה כדור חופשי מסוכן, שהורחק לקרן. את הקרן יניב לוזון שלח לתוך הרחבה, דודו גורש טעה ביציאה שלו אל הכדור ופביאן סטולר ניצל זאת כדי לכבוש בקלות ולצמק, 2:1 עכו. שתי דקות מאוחר יותר ניסו קפילוטו החליק ואיפשר לדומיניק וואסי להתקדם אל השער, עם הכדור, ובלי כיסוי ממשי - אבל וואסי בעט כדור חזק החוצה.

פתח תקווה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה ובדקה ה-55 קיבלה הזדמנות מעולה להשוות עם כדור חופשי על סף הרחבה, בקו ישר מול השער. צרפתי בעט את הכדור שעבר את החומה, גם את השוער, אבל ננעץ בקורה והמשיך החוצה. צרפתי ייצר עוד מצב מצוין כשבדקה ה-61 כדור קרן שלו חלף על פי השער, אבל בלי אף אחד שידחוק אותו פנימה.

עכו חזרה לעצמה ככל שהדקות חלפו ובדקה ה-71 כבשה את השלישי. סולליך פרץ מימין, התקרב לרחבה, ואז שלח מסירה צידית שטוחה ופשוטה למחליף הטרי נבוישה מרינקוביץ', שבנגיעה שלח כדור מדויק לפינה השמאלית התחתונה, לקורה ופנימה. 1:3 מרשים לעכו.

הרכבים
הפועל עכו: דודו גורש, ניסו קפילוטו, דימאקו פידליס, אלירן דנין, עבד מורג'אן, יובל שבתאי, גיא דיין (נבוישה מרינקוביץ', 61), אלכסנדר דוידוב, סנטיאהו סולליך (רוביל סרסור, 85), ניקולאס פלצ'וק, סטפן סשפוביץ'.

הפועל פ"ת: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר, יגאל אנטבי, אייל שן, גיא צרפתי, אוראל אדרי (אסף בן מוחא, 36), ארמון בן נעים (נטור, 79), יניב לוזון, דומיניק וואסי.

שופט: משה בוחבוט.

תאריך:  21/01/2012   |   עודכן:  21/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ניצב יואב סגלוביץ' נפגש ביום חמישי עם מבקר המדינה ובפגישה התברר: מחמת הממצאים החמורים אין מנוס מחידוש החקירה לאחר שיוגש דוח המבקר    היועמ"ש וינשטיין שהגביל החקירה שנערכה ייאלץ להתיר פתיחתה מחדש בחשדות שונים, לרבות:: מי חתר תחת שר הביטחון בניסיון לסכל מינוי גלנט לרמטכ"ל    מבקר המדינה: דוח הבדיקה יפורסם בתוך זמן קצר; מכחיש תיאומים לחידוש החקירה
יואב יצחק
לאודר פעל לבדו, לאחר שמימן ומילצ'ן עומדים בסירובם להזרים כספים נוספים    הסכום שהזרים לאודר - כחמישה מיליוני ש"ח, שימש לפרעון חובות לספקים ולתשלומי מיסים    ימים ספורים לפני המועד שנקבע לתשלום דמי הזיכיון (27.01.12) טרם נמצא משקיע שיסכים להזרים כספים להצלת הערוץ    בעלי השליטה ובראשם מימן ולאודר מנהלים מו"מ עם משקיע זר    מאז שהוקם הפסיד הערוץ לבעליו כ-1.3 מיליארד ש"ח    ביום שני - דיון מכריע ברשות השניה
מירב ארד
ההרג ברחבי המדינה נמשך גם במקביל לסיום עבודת משלחת הפקחים מטעם הליגה הערבית    ביום ראשון תחליט הליגה הערבית האם להאריך את עבודת המשלחת    ממשלות האיחוד האירופי נערכות להרחבת הסנקציות על סוריה
נמרוד הלפרן
התשואה על האג"ח בארה"ב מעל 2% - רמתה הגבוהה השנה; נאסד"ק עלה השבוע ב-2.8%; S&P ב-2%
אופיר גולן
האלוף האולימפי לא הגיע למחנה אימון, צפוי להיות בלונדון. גם דיבבה נענשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il