X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן על החלוץ שניצח את אשדוד בטדי. סטיבן כהן: "הקהל נתן לנו כוח"
▪  ▪  ▪
המומנטום נמשך. יובל נעים (אלן שיבר). צפו בתגובות

לפני שלושה שבועות הגיעו כמה ימי מפנה עבור בית"ר ירושלים. אבירם ברוכיאן עזב את הבירה ועבר לפולין ובאותו זמן בית הדין הפחית לה 2 נקודות בגין קריאות גזעניות של אוהדיה. אולם, דווקא כאן נראה שמשהו השתחרר. הערב (שבת) רשמו הירושלמים ציון דרך משמעותי מבחינתם. יובל נעים ושחקניו גברו 0:1 על קבוצת הצמרת מאשדוד, ברחו מעט מתחתית ליגת העל ורשמו ניצחון ראשון באיצטדיון טדי לעיניהם של האוהדים המאושרים (הניצחון על נתניה היה באיצטדיון ריק).

ומי היו האסים הפעם של נעים? כמובן שהראשון הוא לאונרדו פאסוס. שער נהדר שלו בשבוע שעבר הביא ניצחון 0:1 קטן על הפועל פ"ת והערב גול נוסף שלו חתם את ה-0:1 על יוסי מזרחי וחבורתו ועצר רצף של 16 משחקים ללא הפסד עבור השנייה בטבלה. פאסוס עדיין לא בכושר משחק מלא (הוחלף בדקה ה-70), אבל רואים שיש לו כישרון בתוך הרחבה. מאז עזיבתו של אבירם ברוכיאן, משהו השחרר אצל סטיבן כהן. הקשר היהודי-צרפתי שוב ניווט את המשחק יחד עם דריו פרננדס ודן אייבינדר (בישל את השער) והוכיח שיש עוד למה לצפות מבית"ר העונה.

"לא היה קל, באנו עם המון נחישות ורצון והצלחנו לנצח קבוצה טובה ומאומנת היטב", אמר מאמן בית"ר, יובל נעים. "אנחנו במגמה חיובית, רואים שההצטרפות של לאונרדו פאסוס ודריו פרננדס הוסיפה לנו הרבה מאוד. אני כבר מודיע שלאף קבוצה לא יהיה קל לנצח את בית"ר ירושלים בטדי". על כובש השער אמר נעים: "פגענו בינגו ברכש של 3,000 דולר. הוא התאמן אצלנו ארבעה חודשים והוא אפילו יכול להיות יותר טוב. אנחנו רוצים להמשיך לנצח ולהישאר בליגה. המלחמה תהיה עד הסוף. מגיעה מילה טובה לשחקנים".

סטיבן כהן אמנם לא כבש ובישל, אך כאמור היה אחד הבולטים: "זה ניצחון מאוד חשוב מבחינתנו ועכשיו קיבלנו קצת אוויר. לא היה קל לנצח הערב, אבל עשינו את זה. הרבה בזכות הקהל ששר ועודד ונתן לנו כוח". כשנשאל עד לאן בית"ר יכולה להגיע אמר: "מצפים לנו עוד משחקים על החיים שלנו, אבל אפשר להגיע רחוק. אני כל הזמן אופטימי". יובל נעים הגיב (בצחוק) על דבריו של הקשר: "אחרי שאנחנו מנצחים, סטיבן כהן שמח כאילו שהוא שתה בקבוק יין. לא צריך להתייחס לזה יותר מדי".

הרמוני איקנדה נמצא על סף סיכום בבית"ר ירושלים ומחר הוא צפוי לחתום רשמית ולהפוך לשחקן הזר השלישי שמצטרף לקבוצה של יובל נעים בחלון ההעברות הנוכחי, אחרי לאונרדו פאסוס ודריו פרננדס.

תאריך:  21/01/2012   |   עודכן:  21/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון
בהפועל י-ם שוב מחפשים דף חדש. דרוקר: "רוצה שנהיה מרוכזים 40 דקות"
עידן יוסף
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יסעו חיילים בימי ראשון בבוקר באוטובוסים    למרות שמדובר בסידור מצוין וחכם, יש פופוליסטים כמו מירי רגב, שאול מופז וציפי לבני שרוכבים על הגל העכור של ynet
מוטי פשכצקי
בעלי הפועל במסר חד. תמוז נפרד? "לעולם לא אשכח את התקופה פה''
עידן יוסף
ועדה בראשות המשנה לנשיא בית המשפט העליון בדימוס תאודור אור בחרה בחברי הכנסת זבולון אורלב, דב חנין ואורי מקלב כזוכים ב"אות הפרלמנטר" של המכון הישראלי דמוקרטיה
מערכת אתר ערוץ הספורט
לנדאו עם הפסד 3 ברצף. סולליך כבש ובישל, אלי כהן מטפס בטבלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il