X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשנת הלימודים שחלפה העבירו הסטודנטים למעלה מ-10,000 הרצאות בנושא מניעת נזקי עישון והתנהגות חכמה בשמש; על-פי דוח שר הבריאות - 20% מהבנים ו- 9% מהבנות בכיתות י' מעשנים נרגילות לפחות פעם בשבוע
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן עורכת בימים אלו (יום א', 24.8.03) השתלמות למאות סטודנטים מכל רחבי הארץ במטרה להכשירם כמרצים לנושא נזקי העישון והשמש. עם סיום ההשתלמות יצטרפו הסטודנטים אל מערך ההסברה הנרחב של האגודה למלחמה בסרטן ויועסקו על-ידי האגודה כמרצים מטעמה במסגרת מערכת החינוך ברחבי הארץ בבתי-ספר, במתנ"סים ובתנועות הנוער.
מערך ההסברה של האגודה למלחמה בסרטן הינו פרויקט הפועל בהצלחה מספר שנים וממומן כולו מתרומות הציבור הנאספות באגודה למלחמה בסרטן וללא סיוע מתקציב משרד ממשלתי כלשהו.
בשנת הלימודים שחלפה העבירו הסטודנטים למעלה מ-10,000 הרצאות בנושא מניעת נזקי עישון והתנהגות חכמה בשמש ובכוונת האגודה למלחמה בסרטן להגדיל את מספר ההרצאות.
על ההשתלמות
במהלך ההשתלמות יושם דגש על הרחבת הידע של הסטודנטים בתחום נזקי הנרגילה המהווה תופעה מדאיגה ביותר בקרב בני נוער וצעירים, על-פי דו"ח שר הבריאות - 20% מהבנים ו- 9% מהבנות בכיתות י' מעשנים נרגילות לפחות פעם בשבוע. 47% מבני הנוער סבורים שעישון נרגילה אינו מזיק כמו עישון סיגריות.
כמו כן יושם השנה דגש על הגברת המודעות בקרב ילדים לסכנות בחשיפה לשמש בגיל צעיר כיוון שחשיפה לשמש הגורמת לכוויה, בעיקר בגיל הילדות, מהווה גורם סיכון עיקרי להתפתחות סרטן העור ומלנומה ממאירה.
בהשתלמות שעורכת האגודה למלחמה בסרטן משתתפים מיטב המומחים בתחום בהם: פרופ' רפאל שפיר, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בי"ח איכילוב, פרופ' בן עמי סלע, מנהל המכון לכימיה פתולוגיה, המרכז הרפואי שיבא, תל - השומר, עו"ד עמוס האוזנר ועוד רבים אחרים.
פעילות הסברה נוספת לבני נוער
בנוסף לפעילות הסטודנטים, משקיעה האגודה למלחמה בסרטן, מאמצים ומשאבים רבים בקיום שיתופי פעולה עם ערוצי תקשורת המיועדים לילדים ונוער, במטרה לדבר אליהם בשפתם. מטרת שיתוף הפעולה היא לגרום להפנמת נורמות מקדמות בריאות וכך למנוע מהם להתחיל לעשן, באמצעות הטמעת מסרים בדרכים עקיפות, מוסוות ומתוחכמות, שאינן מזוהות ישירות עם האגודה למלחמה בסרטן או עם ארגוני הבריאות.
במסגרת זו, מפיקה האגודה תכניות רבות עם ערוץ הילדים. כמו כן, מקיימת שיתוף פעולה עם ערוץ פוקס קידס להגברת המודעות להתנהגות נכונה בשמש, באמצעות קליפ ושימוש בדמות, פרי המצאתם של הילדים שנקראת - "אהבלה בשמש"
האגודה למלחמה בסרטן מזמינה את הציבור לפנות לטלמידע, שירות המידע הטלפוני המאויש 24 שעות ביממה למענה על שאלות ולקבלת חומר הסברה ללא תשלום 1800-599-995 או לאתר האינטרנט הנמצא בכתובת www.cancer.org.il

תאריך:  24/08/2003   |   עודכן:  24/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
וואלה! ZONE מציגה פרויקט: הופעה חיה ואינטראקטיבית ייחודית עם הדג נחש
מחלקה ראשונה
הכנס יתקיים בספטמבר בסימן המשבר המתמשך בענף הקמעונאות
ענבל אביב
המותג החדש יכלול פיתוח מוצרים חדשים, לצד שינויי רצפטורה של מוצרים קיימים; היקף ההשקעה - 1,700,000 ש"ח; בחברה צופים מכירות בסדר גודל של 35 מליון ש"ח - גידול של 40% על רמת המכירות כיום
נועם שרביט
ברגותי יגיש את סיכומיו בעוד 5 שבועות; ברגותי מואשם שהנהיג את האינתיפאדה ועמד בראש ארגונים שחרתו על דגלם את האידיאולוגיה של המאבק המזוין; בדיון היום הרבה להעיר הערות ביניים
הדר פרבר
הרשת מציגה סרטי DVD על מדפי חנויות הדגל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il