X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השחקן כבש 8 שערים ב-21:35 על נס ציונה. גם הפועל ראשל"צ ומוצקין ניצחו
▪  ▪  ▪
ברוך השב. תום מטלון (באדיבות דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

אחרי שמכבי ת"א ניצחה ביום שני 26:31 את חולון, נערכו היום (שישי) ארבעה משחקים נוספים במסגרת ליגת ווינר בכדוריד. מכבי קרית מוצקין ניצחה בבית 21:22 את עירוני רחובות בסיומה של דרמה גדולה. המוליכה הפועל ראשל"צ פירקה 20:35 את אשדוד ואילו אס"א ת"א קיבלה בחזרה את תום מטלון אחרי פציעה קשה והביסה 21:35 את נס ציונה. סביון ניצחה את רמת השרון 23:26.

הפועל ראשל"צ - הפועל אשדוד 20:35
המוליכה לא התקשתה לנצח את נועלת הטבלה, למרות שגמגמה מעט במחצית הראשונה, בסיומה הובילה 10:12. עידן מימון ובויאן בוטוליה התעוררו במחצית השניה, בה כבשו שחקניו של סער פרנקל 23 שערים. מימון, בוטוליה וסשה צ'ודנובסקי כבשו 6 שערים כ"א. גיא כהן הוסיף 5 שערים. גלורי אופור כבש 12 שערים לאשדוד.

אס"א ת"א - נס ציונה 21:35
אחרי שנעדר 9 חודשים מהמגרשים בשל קרע ברצועה הצולבת, חזר תום מטלון לליגת הכדוריד שלנו. קבוצת התחתית מנס ציונה לא הצליחה לקלקל לו את הקאמבק ומטלון כבש 8 שערים בדרך לניצחון התשיעי העונה של אס"א. אנדריי טרנבוי הוסיף 9 שערים ודן מירקוס 6 שערים. בוריס גרק הוסיף 5 שערים לנס ציונה.

קרית מוצקין - עירוני רחובות 21:22 - צפו בתקציר--->
המשחק היה שקול לכל אורכו וארבע דקות לסיום קבע פיליפ שצ'פאנוביץ' ממוצקין שוויון 20:20. איתי גושן המצוין העלה את המארחים ל-20:21, אך אמי צ'וקואמיקה איזן מיד. גושן שוב תפס מנהיגות ובשער נהדר קבע 21:22, שסידר ניצחון יקר לאביו המאמן יגאל גושן. "ההתלהבות היא דבר שיש אצלנו בבית תמיד", אמר המאמן בסיום, "כדוריד גדול לא היה כאן, אבל יש לנו הרבה אופי ונשמה. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון ולהיות משמעותיים שם. אנחנו בכיוון הנכון".

שוער מוצקין, אורן מאירוביץ', שהיה המצטיין במשחק, אמר: "היה כיף להילחם כאן ולהביא ניצחון לקהל המדהים שלנו שלא מפסיק לדחוף אותנו". מאמן רחובות, וובה זייקמן, הוסיף: "קבלת ההחלטות בהתקפה לא הייתה טובה ופשוט נתנו להם לנצח. מקווה שנוכל לתקן במשחק הבא". שצ'פאנוביץ' הוביל את מוצקין עם 5 שערים. גושן כבש שלושה. צ'וקואמיקה רשם תשעה שערים עבור המפסידים.

רמת השרון - סביון 26:23
ניצחון חשוב לחבורה מסביון, שכבר הוליכה במחצית 12:13. האורחים, שנאבקים על המקום השמיני שמוליך לפלייאוף העליון, קיבלו תפוקה מגיל יעקב שסיים עם 7 שערים. סטפן בירטלן הוסיף 5 ושחר מיארה 4. רן עפרון כבש שבעה שערים בצד השני.

תאריך:  10/02/2012   |   עודכן:  10/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לאחר שגם היום האוצר וההסתדרות לא הגיעו להבנות באשר להיקף קליטת עובדי הקבלן כעובדי ממשלה, נמשכה השביתה הכללית במשק אל תוך יומה השלישי    הצדדים ישובו להתדיין במוצאי השבת וידווחו לבית הדין ביום א' בבוקר
עופר וולפסון
כוחות האופוזיציה מדווחים על 100-80 הרוגים נוספים בעיר הצפונית חומס, לאחר סדרת הפגזות נוספות על המורדים, הנמשכת כשבוע    מעל 300 נהרגו    טורקיה וארה"ב יוזמות הצעות להתערבות פעילה בנעשה בסוריה
צביקה קליין
תופעה: קהילות ותיקות מודאגות מסיכויי ההתבוללות הגבוהים ומחפשים סמכות דומיננטית יותר בנושא הזהות היהודית
עופר וולפסון
תרכוש 55% ממניות החברה מידי כלל תעשיות בתמורה לכ-1.32 מיליארד שקל    לשני הצדדים ניתנו אופציות לרכישה או למכירה של מניות נוספות    כלל תעשיות תרשום רווח של 850-750 מיליון שקל בגין העסקה    צבי לבנת יתפטר מתפקיד המנכ"ל המשותף
עופר וולפסון
תוכנית הפעולה הרב-שנתית נועדה לשקם ולפתח את אזורי התיירות חמי זוהר ועין בוקק, כמו גם את התשתיות הקיימות המצויות בסיכון, כפתרון ארוך טווח להגנת החופים בים המלח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il