X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נועם כץ ושחקניו השיגו ניצחון חוץ מרשים והתבססו במקום השני בטבלה
▪  ▪  ▪
שחקני מטה אשר. ניצחון יוקרתי וחשוב

המחזור הערב (רביעי) בליגת הכדורעף הביא איתו מפגש צמרת מסקרן מאוד, בין הקבוצות מהמקום השני והשלישי בליגה, מטה אשר והוד השרון. בסיומו חזרו האורחים עם ניצחון חוץ יקר ומשכנע, התייצבו במקום השני והתקרבו למכבי תל אביב.

שתי הקבוצות הגיעו במומנטום חיובי לאחר שהשיגו ניצחונות במחזור הקודם. לאחר ההישג הגדול של מכבי תל אביב שעלתה לרבע גמר גביע האתגר ולהזכיר שישנן עוד קבוצות טובות בישראל המסוגלות לאיים על האליפות. 

לאחר המפגש הראשון בין השתיים הסתיים ב-2:3 לדרמטי לזכות האדומים מהצפון, במחזור השני של הליגה ואת הנקמה השיגו השרוניים במחזור ה-12 לאחר שניצחו בצפון 0:3 חלק. גם הערב, קבוצת החוץ ניצחה באופן מרשים.

"אנחנו לא הקבוצה הכי גדולה", אמר המאמן המנצח נועם כץ, "אני רוצה לראות לב ומלחמה. כל המחמאות מגיעות לשחקנים. אנחנו צריכים לנצח בשבת. אני סומך על השחקנים שלי".

המערכה הראשונה נפתחה נהדר עבור המארחים שרצו ל-4:8 אך יכולת חסימה מצויינת ליד הרשת בכיכובו של אלכס אוסוקין הביאה למהפך ויתרון ראשון של האורחים, 16:17. משם הם לא עצרו והכריעו את המערכה הראשונה, 22:25. הסט השני היה הפכפך והסתיים בשובר שיוויון, ולאחר ששוב המקומיים פתחו חזק, הקבוצה של נועם כץ התקרבה וניצחה 26:28 בשובר שיוויון. המערכה האחרונה הלכה באופן מובהק לטובת האורחים שלא התקשו וניצחו 0:3 חלק. 

תאריך:  21/02/2012   |   עודכן:  21/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש מערך ההסברה הלאומית, שהיה בין שלושת המתלוננים על ראש הלשכה נתן אשל, ספג ביקורת קשה מפיו של נתניהו    למרות טענותיו כי ביקש לגונן על ראש הממשלה ועל כן לא גילה לו על החשדות טען נתניהו שהיה מצפה ממנו ומחבריו שישתפו אותו במידע    " יכול להיות שאלמד מהתקשורת על דבר מרכזי בלשכתי"
איציק וולף
ראש הממשלה אמר כי הממשלה תגבש חוק חדש שיביא לחלוקה צודקת יותר של הנטל בכלל החברה הישראלית    על-פי המתווה המסתמן יתאפשר מסלול "תורתו אומנותו" ל-2,000 עד 3,000 עילויים בלבד    ח"כ גלאון: בג"ץ סיים את הסדר תחמנותו אומנותו
עופר וולפסון
ברוב של 6 שופטים כנגד 3, קבע ביהמ"ש העליון כי המדינה לא עמדה בנטל להוכיח כי יש בכוחו של החוק לגיוס חרדים להגשים את מטרותיו    בעקבות הפסיקה, הכנסת לא תוכל להאריכו במתכונתו הנוכחית לאחר שתוקפו יסתיים ב-1 באוגוסט
עופר וולפסון
לא תתקיים קבלת קהל שיבושים באגפי האפוטרופוס הכללי, הכונס הרשמי ורשמי הירושות    העובדים טוענים: "בכוונת ההנהלה להפריט חלק מפעילות הליבה"
עופר וולפסון
המנכ"ל והבעלים של רשת שיווק השקמה אומר כי לאחר שנכנס לתחום השיווק באינטרנט, היקף מכירות התחום כולו עלה מדרגה    מנכ"ל באזילה: "הצרכנים הישראלים קונים יותר באינטרנט, אבל לא מספיק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il