X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי ק"ש אמר לשחקניו בנוכחות בן שמעון: "אני הגשתי לו הצעה הוגנת"
▪  ▪  ▪
הנה הם, בימים יפים יותר. צפו בתקציר המפגש הקודם מול הפועל ת"א

כבר שבועות ארוכים שהיחסים בין איזי שירצקי לרן בן שמעון הם לא כפי שהיו בעבר, אבל כנראה שאף אחד לא ידע עד כמה הם עכורים. יממה אחרי שהודיע מאמן קרית שמונה לשחקניו כי לא ימשיך איתם בעונה הבאה ולאחר שהעניק ראיון לוחמני לתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל, הצהיר בעלי המוליכה בגלוי מה תכניותיו להמשך הדרך.

"הצעתי לרן הצעה הוגנת והוא סירב. גילי לנדאו יהיה המאמן בשנה הבאה", הבהיר שירצקי לשחקנים בנוכחות רן בן שמעון. האמירה הזאת הגיעה אולי בעיתוי הגרוע ביותר מבחינת קרית שמונה, שתתמודד הערב מול השניה בטבלה הפועל תל אביב.

בצהריים הגיע שירצקי למלון כפר המכביה וקיים עם שחקניו שיחה, כאשר בחדר נוכח כאמור גם המאמן בן שמעון. שירצקי חזר על דבריו, אותם אמר הבוקר לגלי צה"ל, ולא התחשב בנוכחותו של המאמן. כמו כן, זאת הפעם הראשונה ששירצקי מצהיר בגלוי כי לנדאו יהיה המאמן בעונה הבאה, בדיוק שעות ספורות לפני המשחק שמסתמן כחותמת האחרונה של עונת אליפות היסטורית.

בקרית שמונה עשו הכל בשבועות האחרונים מלבד להתמקד באליפות שבדרך. השחקנים לא הסתירו את תסכולם לנוכח העובדה כי שירצקי, להגדרתם, "לא בחל בשום אמצעי, גם כאשר המאמן בחדר ואמר דברים קשים על האחראי הגדול ביותר לזכיה באליפות הקרובה. למרות שתפקידנו להתעסק בכדורגל, בסופו של יום זה מחלחל ופוגע. אולי לא ביכולת כמו במצב הרוח, שאמור להיות הטוב ביותר בשנים האחרונות".

"הצעתי לרן חוזה לשלוש שנים"
"האם ידעתי שרן יגיד לשחקנים שהוא עוזב? בוודאי. כבר לפני שבוע הודעתי לו שאנחנו נפרדים", אמר שירצקי בפתח דבריו. "ישבתי איתו בחודש שעבר והצעתי לו חוזה לשלוש שנים עם שדרוג של 10 אחוזים בשכר, כולל מענק של 600 אלף דולרים אם נעפיל לבתים של ליגת האלופות. במקום לחבק אותי ולהגיד תודה הוא החליט לסרב".

אחרי הדברים המפתיעים האלה, הגיעה המתקפה הגדולה. "באותה פגישה עשיתי לו תרגיל ואמרתי לו שאם לא יחתום, אני ממנה את שלומי דורה במקומו. כמה שעות אחר כך כבר ראיתי בערוץ הספורט את כל פרטי הפגישה שלנו ולמחרת בידיעות אחרונות קראתי שדורה בדרך לקרית שמונה. הוא הדליף הכל".

רוצים עוד? הנה זה בא. "רן בן שמעון שלח את אברם גרנט כדי שידבר עם יענקל'ה שחר ומיץ' גולדהאר לקראת העונה הבאה. בשבוע שעבר נפגשנו שוב והוא ביקש 30 אחוז שדרוג בשכר. לחצתי לו את היד ואמרתי לו שאנחנו נפרדים ושלא נעבוד יותר ביחד בעתיד".

תאריך:  18/03/2012   |   עודכן:  18/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
טוענת כי בחירת מופז לראשות קדימה תהפוך את המפלגה לסרח עודף בממשלת נתניהו ותאריך את כהונתו בארבע שנים נוספות
איתמר לוין
יעקב משולם היה ראש לשכת תביעות תעבורה בתחנת משטרה וקיבל שוחד תמורת הקלה עם נאשמים    המחוזי: המדינה הסכימה מראש לעונש קל בהרבה מן הראוי - אך אין מקום להתערב בגזר הדין
איתמר לוין
בית המשפט הכיר בזכאותה של בת העיר למרות שלא ראתה במו עיניה את ההתעללות באביה ולמרות שהלכה לעולמה עוד לפני שתביעתה התבררה
איציק וולף
הוועדה לתכנון ולבנייה בשֹהם מאשרת כבר שנים רבות חריגות בנייה במרכז מסחרי על-פי בקשות היזם - אשטורם נכסים    זאת למרות שבניית המרכז המסחרי נעשתה תוך חריגות בנייה משמעותיות מן התב"ע    שטחי ציבור רבים סופחו ועברו לשליטת היזם    יחידות דיור שאמורות היו לקום על המרכז המסחרי נבנו על שטח ירוק    הנכס הושבח במיליונים רבים אך איש לא שילם היטל השבחה    דוח המבקר התייחס לעבירות הבנייה כבר לפני 15 שנים אך איש לא עשה דבר מאז
איתמר לוין
בהחלטה נדירה ביטל העליון את החלטתה של השופטת נוגה אוהד, אשר מחקה ערעור בשל איחור קל בהפקדת הערבות - בלא לשמוע את הצדדים כפי שמחייבות תקנות סדר הדין האזרחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il