X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חושש ממחנאות בחדר ההלבשה של ריאל. השוער ענה בתמונה בפייסבוק
▪  ▪  ▪
מוריניו. רוצה אחדות (gettyimages)

משבר לא קטן תקף את ריאל מדריד בשבוע שעבר, לאחר שני משחקים ללא ניצחון ברציפות והרבה עצבים. מאז, הבלאנקוס כבר חזרו להביס את ריאל סוסיאדד בליגה ואת אפואל ניקוסיה אמש (שלישי) בליגת האלופות, אבל לפי דיווח בעיתון "ספורט" שיוצא בברצלונה, הבלגאן בחדר ההלבשה הולך ומחריף.

לטענת העיתון, מאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו ביקש מהנשיא פלורנטינו פרס למצוא דרך לשחרר את השוער איקר קסיאס בקיץ. הפורטוגזי כועס על "סאן איקר", לאחר התקרית שהתרחשה בסיום המשחק אצל ויאריאל בשבוע שעבר. בסיום המשחק מוריניו דרש מהשחקנים לצאת אל התקשורת ולהתלונן בפניה על השופטים כדי לקבל שריקות בעתיד.

אך לפי דיווחים, קסיאס הקפטן איגד סביבו את השחקנים וסירב למאמן בטענה שהקבוצה פשוט לא שיחקה טוב מספיק. מוריניו מפחד מקרע בחדר ההלבשה בין השחקנים הספרדים לזרים, ולכן הציב תנאי לפרס - זה אני או הוא. הכוונה שלו ליצור תלכיד שמסכים יותר עם הדעות שלו והוא לא חושש לבצע את הצעד המהפכני בסגל.

כזכור, עם הגעתו למדריד, "המיוחד" הצהיר שלראול גונסאלס לא יהיו הרבה הזדמנויות לקבל דקות משחק ולכן החלוץ עזב לשאלקה. בנוסף, גם סמל אחר של המועדון, גוטי, שוחרר וחתם בבשיקטאש.

אם זה לא מספיק, היום פירסם קסיאס תמונה בחשבון הפייסבוק שלו, כאשר הוא מחובק עם גונסאלו היגוואין, ראול אלביול, אלבארו ארבלואה ואסטבן גראנרו, במה שעשוי להיות רמז לאחדות השחקנים. קסיאס כתב עם התמונה: "בדרך לנסוע בחזרה למדריד עם ניצחון בליגת האלופות על אפואל ניקוסיה. תמונה טובה כדי שתוצג בתוכנית טלוויזיה או עיתון כלשהו. שולח חיבוקים לכל המדרידיסטים". בברצלונה כבר רואים בזה כמסר של קסיאס למוריניו.

תאריך:  28/03/2012   |   עודכן:  28/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
גובה הקנס בגין עבירה של אי-חגירת תינוק עד גיל 3 במושב בטיחות יעמוד על 1,000 שקל, במקום 250 שקל    סכומי הקנס הועלו גם לאי-חגירת ילדים בוגרים יותר    בדיקה: בגילאי 9-5 כ-52% מהילדים אינם חוגרים כראוי
עופר וולפסון
עיכבה את אישור סכומי האגרה ומשך תקופת הזיכיון לקטעים הצפוניים של כביש 6    דורשת לבחון אפשרות של מתן הנחה לתושבי הצפון שיסעו בכביש מצפון לעבודתם במרכז    נציגי האוצר: "הנוסעים לא ישלמו על הנסיעה אם יתקעו בפקק של יותר מ-20 דקות בכל קטע"
עופר וולפסון
הגישה תביעת לשון הרע על סך של 4.8 מיליון שקל, בעקבות תחקיר התוכנית על שוק הכלים הקרמיים, בו הציגה נתוני מעבדה בלתי מוסמכת לפיהם מוצרי החברה מסוכנים לבריאות
איתמר לוין
אמצעי תקשורת ביקשו לקבל ולשדר את הקלטות, לאחר שהאישום ברצח הומר במסגרת עסקת טיעון להריגה    המדינה התנגדה, אך בית המשפט קבע שמותר לעיתונות לבחון את שיקולי התביעה והתנהלות המכון הפתולוגי
דניאל רוט ורועי גלדסטון
רה"מ בירך את הגולשת: "מחזיקים לך אצבעות בלונדון". לבנת: "את ווינרית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il