X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרימו טוען: בית הדין הוריד את פ''ת ליגה. משפחת לוזון לא שולטת בכדורגל
▪  ▪  ▪
בשניה של טירוף, פ''ת ירדה ליגה. פרימו

בתום עשרה ימים מהסוערים שידע הכדורגל הישראלי מאז ומתמיד, המסקנה הראשונה מהחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל היא ששני אנשי מכבי פ''ת, מאמן השוערים עמי גניש ויגאל ממן, הורידו את הקבוצה שלהם ליגה. אם ביה"ד העליון לא יקל בעונשו של פ''ת, דבר שהוא נוטה לעשות במקרים רבים, הרי ששני הנאשמים העיקרים בתגרה בשניה של טירוף חרצו את גורלה של הקבוצה ממלאבס.

לדעתי, העונש שקיבלה פ''ת קשה במיוחד ולא פרופורציונלי. יש לי תחושה שביה"ד המשמעותי רצה לרצות מאוד את התקשורת שלאחרונה הייתה מאוד פעילה ודרשה להפחית נקודות לקבוצה של הלוזונים. המסקנה המיידית היא שכל אלה שחשבו שיש 'קומבינות' בין ההתאחדות לתובע ובית הדין, קיבל היום את התשובה.

מדובר בעונש שמשרת טוב את ההתאחדות ומפריך את כל הדיבורים המיותרים שנשמעו לאחרונה. עמוס לוזון התבטא בסיום הדיון שאם אותו דבר היה קורה במשחק בין הפועל חיפה להפועל עכו, לא היה כזה עליהום תקשורתי. עמוס צודק. אין ספק שהדברים האלה חילחלו היטב לדייני בית הדין שבאו לפסוק את העונש למכבי פ''ת.

מצד שני, טוב היה עושה בית הדין אם היה מפחית נקודות לפ''ת רק בעונה הבאה. כי ליגה ספורטיבית היא ליגה שמוכרעת על הדשא. במיוחד אם נותרו עוד 5 מחזורים לסיום. דייני בית הדין מציינים בהחלטתם שכבר הורדו נקודות לבית"ר כשהיא הייתה בסכנת ירידה, אבל אני רוצה להזכיר לביה"ד שהנקודות הופחתו באמצע העונה ולא לקראת הסיום. לא היה קורה שום דבר אם מכבי פ''ת הייתה פותחת את העונה הבאה עם 3- נקודות.

תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא טעה בגדול כשביקש מבית הדין עונש סימטרי למכבי פ''ת והפועל חיפה. לא זכור מקרה בכדורגל הישראלי ששני אנשים שקשורים למועדון מכים שחקן על כר הדשא בסיום משחק. בטח שהפועל חיפה לא קשורה לזה. ביה"ד היה חכם יותר מהתובע כשהחליט לשנות את רוע הגזרה וצדק שהסתפק רק בעונש כספי להפועל חיפה ובחר להעניש רק עם השחקנים המתפרעים בלבד.

משפחת לוזון מוכרת כמשפחה שלא עושה חשבון לאף אחד. מי ששמע את עמוס ואת איציק הבחין בנימת דבריהם שביב של זילזול בכדורגל הישראלי. בהתבטאויותם כאילו אמרו 'אנחנו שולטים בכדורגל הישראלי וכל השאר לא מעניין אותנו'. ההתבטאות האחרונה של איציק לוזון ("אני אנצח את כולם") לא הוסיפה נקודות למכבי פ''ת, אלא להיפך. אחרי שנים רבות של טענות קשות מצד קבוצות אחרות, כאילו מכבי פ''ת שולטת בכדורגל הישראלי, באה היום ההחלטה שבעצם החזירה את משפחת לוזון למקומה הטבעי. כשווה בין שוות.

בשבועות האחרונים אנחנו עדים להחמרה גדולה בעונשים של בית הדין. הפחתת נקודות של בית"ר ירושלים, הפועל ת"א ועכשיו פ"ת. זה עונש מרתיע שצריך להצליח. כבר ראינו שמשחקים ללא קהל - לא עזרו בנושא מניעת אלימות. הורדת נקודות לבטח מדליקה יותר נורות אזהרה. מה שהכי כואב לי זה שאצטדיון המושבה הנפלא ייארח בעונה הבאה משחקים רק בליגה הלאומית.

תאריך:  10/04/2012   |   עודכן:  10/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נתן זהבי היה עצבני על כך שיורם שפטל יצא נגד לובה אליאב, והמטיר עליו קללות בשידור    מאזינה שהתקשרה למחות והציעה לו לנשק את רגליו של שפטל נתקלה בביטוי סקסיסטי    בלדעת דורשים השעיה לאלתר
איציק וולף
הסנאטור מפנסילבניה לשעבר, אשר היה המתמודד העיקרי מול מיט רומני, הודיע במסיבת עיתונאים על פרישתו מן המירוץ    "המירוץ נגמר עבורי, אך המאבק לא הסתיים"
נדב נוימן
במהלך ההנפקה פייסבוק מקווה לגייס קרוב ל-5 מיליארד דולר    פייסבוק תיסחר תחת הסימול "FB" והחתמים שינהלו את ההנפקה יהיו מורגן סטנלי, JP מורגן וגולדמן זאקס
עופר וולפסון
לאחר 28 שנים בחברה וכמה שבועות בלבד לאחר הכרזתו על אסטרטגיה חדשה לקמעונאית מוצרי האלקטרוניקה הגדולה בעולם, התפטר המנכ"ל בריאן דאן
יובל יועז
כל בכירי לשכת עורכי הדין מתייצבים מאחורי יו״ר ועד מחוז תל אביב בלשכה, עו״ד אפרים נוה, שהגיש את התלונה נגד אלשיך, ומגנים את היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו״ד ברק לייזר, שהטיל דופי בהתנהלותו של נוה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il