X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקניו של קזלאוסקאס זכו בתואר, 6 ימים אחרי ההפסד בגמר היורוליג
▪  ▪  ▪
אפשר לחזור לחייך. שחקני צסק"א (gettyimages)

5 משחקים בשמונה ימים זה המאזן של צסק"א מוסקבה. מתוכם ארבעה ניצחונות והפסד אחד. אותו הפסד כמובן היה בגמר היורוליג לאולימפיאקוס ומנע מאנדריי קירילנקו וחבריו זכייה בגביע אירופה. אבל הניצחון האחרון, שהגיע היום (שבת), נתן ליונאס קזלאוסקאס ושחקניו הרבה סיבות לחייך. צסק"א הוכתרה לאלופת רוסיה לאחר שהשלימה 0:3 בסדרת הגמר על חימקי מוסקבה עם 75:90.

גם היום צסק"א שיחקה ללא הכוכב הגדול שלה העונה, אנדריי קירילנקו. למרות זאת, השליטה הייתה של האדומים מהפתיחה. יכולת טובה של ויקטור חריאפה ברבע הראשון נתנה לקזלאוסקאס יתרון דו ספרתי 13:24, לאחר 9 דקות. שלשות של תומאס קלאטי ו-ויטאלי פרידזון מחימקי קבעו 19:26 לצסק"א בתום הרבע.

ההתקפה האדומה המשיכה להוציא לפועל מהלכים מסודרים גם ברבע השני בזכות אפקטיביות מתחת לסל של ננאד קרסטיץ' ואחוזי קליעה טובים של אלכסיי שבד. במחצית הוליכה האלופה 37:48. זוראן פלאניניץ' וקרסימיר לונצ'אר החזירו את חימקי ברבע השלישי, בסיומו היא פיגרה רק 70:65. הרבע האחרון היה הצגת תכלית של הגנת צסק"א, שספגה רק 10 נקודות. ג'אמונט גורדון קבר 7 נקודות בדקה וחצי והעלה את האורחים ל-71:86, 3 דקות לבאזר. 75:90 לצסק"א בסיום.

אלכסיי שבד הוביל את הקלעים של אלופת רוסיה עם 18 נקודות (3 מ-4 מחוץ לקשת). ננאד קרסטיץ' הוסיף 17 נקודות משלו עם 6 מ-9 מהשדה. עוד קלעו לצסק"א: ויקטור חריאפה 14, מילוש תיאודוסיץ' 13, ג'אמונט גורדון 10, אנדריי וורונצ'ביץ' 8, רמונאס שישקאוסקאס 5, סאשה קאון 3, ייבגני וורונוב 2. ויטאלי פרידזון הוביל את חימקי עם 20 נק'. 17 לקרסימיר לונצ'אר, 13 לקלאטי ו-10 לפלאניניץ'.

ספרטק סנט פטרסבורג סיימה את העונה במקום השישי לאחר שהפסידה בסדרה על המקום החמישי 2:0 לקאזאן. שחקניו של יורי זדובץ', ללא יותם הלפרין, נכנעו היום 73:62 לקאזאן. לוקומוטיב קובאן תפסה את המקום השלישי הכללי עם 1:3 בסדרה על טריומף.

תאריך:  19/05/2012   |   עודכן:  19/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי
הרכש הראשון של עטר? האוגנדי בן ה-31 משחק במדי רד בול זלצבורג
מערכת אתר ערוץ הספורט
האיטלקי הבעייתי שלח מסר לאומה: "נעשה הכל כדי לשמח את האנשים"
יואב יצחק
על-פי התוכנית, בית הדפוס ידפיס את עיתונו ישראל היום ויספק שירותים לגורמים נוספים    הצורך בבית דפוס חדיש נועד לענות על צרכיו הגוברים של ישראל היום שהפך לנפוץ במדינה    קבוצת שוקן עלולה להיפגע מהקמת בית הדפוס
יואב יצחק
ההפרשה בוצעה בדוחות 2011 הבנק שפורסמו לאחר שהתחייבויותיו של זיסר לא קויימו    ההפרשות "נבלעו" ברווח הגבוה שהשיג הבנק בשנה החולפת    עיקר צרותיו של זיסר: בחברת אלביט הדמייה ובעסקיו הפרטיים במזרח אירופה
עופר וולפסון
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית הודיעה במפתיע כי ראש הסוכנות יגיע לאירן לפגישת פתע עם צוות המו"מ הגרעיני של המדינה    נושא המפתח: גישה למתקן בפראצ'ין, לגביו חושד העולם כי נערכים בו ניסויים לייצור נשק גרעיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il