X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן סגר את תנאיו לעונה. קאלה ינהל משא ומתן עם קבוצות אחרות?
▪  ▪  ▪
ניר קלינגר (זיו אברג'יל)

ניר קלינגר ייאמן את הפועל חיפה בעונה הקרובה, כך נקבע לאחר שהמאמן סיכם היום (רביעי) את תנאיו לעונה בקבוצה. קלינגר יירש את טל בנין שעבר למכבי נתניה. הבעלים יואב כץ אמר: "אני בטוח שניר יצעיד אותנו לצמרת הכדורגל הישראלי". קלינגר עצמו אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד לחזור ולאמן בחיפה עיר הולדתי. שמח להגיע למועדון עם מסורת מפוארת כמו הפועל חיפה. זה אתגר גדול עבורי לבוא ולקדם את הקבוצה ואת שחקני הבית הצעירים והמוכשרים שלה".

בראיון לרדיו 103FM אמר קלינגר: "יואב כץ אדם רציני. רציתי מאוד להגיע לכאן. יש פה הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים והגיע הזמן ללכת קדימה והם צריכים להיות שם דבר בליגה הזאת. קאלה? אני מקווה שהוא יישאר".

בתגובה לשאלה על המטרות העתידיות ענה קלינגר: "עד לא נשלים סגל זה לא יהיה אחראי מצידי לקבוע מה המטרות. אני שמח שאני מגיע למקום אז הציפיות עולות. הפועל חיפה היא סיפור אחר וגישה אחרת מב"ש - הבסיס הוא טוב וזה שינוי".

שוער הפועל חיפה קאלה דרשלר היה אחד השחקנים היציבים בעונה החולפת אצל האדומים מקריית חיים, אך עתידו במועדון לא ברור. דרשלר הודיע לבעלים יואב כץ כי מבחינתו פג תוקף האולטימטום שהציב השוער לכץ על הארכת חוזהו בחיפה.

קאלה אמנם כבר היה על סף חתימה בהפועל חיפה, אך בגלל הסחבת השוער הקרואטי רואה את עצמו כעת רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. למרות כל זאת, מבחינת קאלה אופציית הפועל חיפה עדיין עומדת על הפרק.

בתוך כך, במועדון ינסו בימים הקרובים לקדם את המשא ומתן ולסגור עם רן אבוקרט ואושרי רואש. במקביל, בחיפה ממתינים לראות מה יעלה בעתידו של יובל אבידור, שמעוניין לצאת לשחק באירופה. גם גל אראל חושב בגדול. לקשר יש דרכון זר, אך במידה שלא ימצא קבוצה שתסכים להחתימו, הוא יסכים להישאר עוד עונה בהפועל חיפה. החלוץ המוערך דימיטרי גלושצ'ביץ' נמצא על סף סיכום לעונה נוספת במועדון.

תאריך:  23/05/2012   |   עודכן:  23/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יצחק לוי, שעבד בארכיב העירייה, ביצע מעשי מרמה וזיוף בהיקף של 1.4 מיליון שקל, כאשר בין היתר קיבל עשרות אלפי שקלים תמורת הבטחות כוזבות למתן הנחות בארנונה
מוטי פשכצקי
3 שעות נמשך דיון הבוררות ובמהלכו הבעלים הציג גרסאות סותרות למספר שאלות
איציק וולף
בתום דיון סוער במליאה הודיע ח"כ יעקב כץ כי הוא נענה להצעת ראש הממשלה ודוחה בשבועיים את העלאת הצעת חוק ההסדרה להצבעה    ברק: במדינה מתקדמת אין אפשרות לחוקק חוק שיבטל פסק דין קונקרטי וחלוט
מירב ארד
כך מבהירה עו"ד דליה רבין בכנס לשכת עורכי הדין באילת    מדגישה: המדינה מוכנה לשלם שכר הוגן לבוררים רק במקרים בהם היא התובעת. במקרים הפוכים היא מעדיפה שהדיון יימשך שנים בבתי המשפט
איתמר לוין
הנאמנים הודיעו שאין סיכוי לפרוע את החובות ולמכור את החברה ולפיכך מונו בר-ניר וכהן למפרקים זמניים    המלאי הקיים יימכר בתוך חמישה שבועות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il