X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצהובים יחדשו קשר עם הסנטר שעימו היה נתק. שארפ ימשיך עונה נוספת
▪  ▪  ▪
אז מי יגיע בסוף? הנדריקס והטשמאייר (gettyimages)

אחרי שאמש נראה שרפאל הטשמאייר בדרכו הבטוחה למכבי תל אביב, הערב (רביעי) החלה התפתחות דרמטית במשא ומתן בין הצהובים לבין הסנטר הברזילאי. במועדון גילו כי הטשמאייר עבר ניתוח בברכו וייעדר שלושה חודשים, כתוצאה מכך: המו"מ בין שני הצדדים הופסק עד להודעה חדשה.

גורמים המעורבים במשא ומתן אישרו לאתר ערוץ הספורט את הידיעה. כתוצאה מכך, הצהובים ימשיכו בחיפוש אחרי שחקנים נוספים שיכולים להתברג בעמדת הסנטר בהיכל נוקיה, לצידו של גיורגי שרמאדיני מגיאורגיה. ובכן, עבור אוהדי מכבי ייתכן שמי שיגיע בסופו של דבר הוא למעשה ריצ'רד הנדריקס, אשר לא מן הנמנע כי מכבי תחזור לבדוק את האפשרות לפתוח שוב במשא ומתן עימו לאחר נתק ממושך של שישה שבועות.

בכל מקרה, המשא ומתן עם הטשמאייר מוקפא עד להודעה חדשה. הסנטר הברזילאי, בעל האזרחות הספרדית, שיחק בשנים האחרונות בספרד, כאשר בשנתיים האחרונות ייצג את סראגוסה. הטשמאייר רשם ממוצעים של 13.3 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק בליגה הספרדית.

בעניין נוסף, במכבי תל אביב הודיעו היום כי עוזר המאמן השני של המועדון בשנה האחרונה, דריק שארפ, יישאר בסופו של דבר בתפקידו גם בעונת 2012/13, לשמחתם של האוהדים. כתוצאה מכך, הצוות המקצועי של העונה החולפת ימשיך במלואו בהיכל נוקיה, דייויד בלאט, גיא גודס ודריק שארפ.

"הצות המקצועי שלנו עשה עבודה נהדרת בעונה האחרונה", אמר בלאט, "מגיע לכולם להמשיך עונה נוספת ואני גם מאוד שמח שכולם רצו לחזור. המשכיות היא דבר מאוד חשוב בארגון כמו מכבי ת"א. עכשיו כולנו נתרכז בבניית סגל השחקנים לעונה הבאה - המשימה היא להשאיר כמה שחקנים שאפשר מהסגל הקיים וגם להביא חדשים ומתאימים".

תאריך:  06/06/2012   |   עודכן:  06/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן אנגליה יודע שצרפת לא לבד. על זלאטן: "אחד הטובים באירופה"
אלעזר לוין
מינהל מקרקעי ישראל אינו יודע דבר אודות הסיכומים שהתקבלו לבניית מאות יחידות דיור ביהודה ובשומרון    בטרם ימומשו התוכניות יהיה צורך לבדוק האם המינהל יכול לשווק מגרשים שאינם בתחומה הרשמי של ישראל
איתמר לוין
דחה את בקשתם לעכב את ביצוע החלטת שר הפנים עד להכרעה בערעורם    נציבות האו"ם לפליטים סבורה ששוב אין מקום להגנה קבוצתית למהגרים מחוף השנהב    הצטוו לעזוב את ישראל עד 1.7.12
איציק וולף
הרמטכ"ל לשעבר טוען כי לא הוא מחולל האירועים בפרשת המסמך המפוברק וכי שר הביטחון ניסה להסיר אותו מדרכו    "התנהלותו והתנהלות לשכתו הם שראויים להיחקר"
עופר וולפסון
יו"ר ועדת ביקורת המדינה, ח"כ אורי אריאל, למבקר היוצא מיכה לינדנשטראוס: "ח"כים נותנים הבטחות למפעלים שלמים ולעובדיהם שאם יבחרו בו, הם לא ייסגרו או יופרטו ב-20 השנים הקרובות. דבר זה עולה למדינה מיליארדי שקלים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il