X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף ההשקעה הראשונית במיזם ContinYou כ- 1.5 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

החברות מד-נאוטילוס ואקספרט מערכות משולבות הכריזו אתמול (יום א', 14.9.03) על הקמת מיזם משותף בתחום פתרונות הגיבוי מרחוק והמשכיות עסקית לארגונים. המיזם הנקרא ContinYou הוקם בהשקעה ראשונית משותפת של כ-1.5 מיליון דולר.
מטרת המיזם הנה לספק לארגונים שירות ייחודי וחדשני לזמינות מידע, גיבוי נתונים ואפליקציות, ושירותי DRP. זאת תוך לקיחת אחריות מלאה על הביצוע והתפעול והורדת האחריות מהלקוח. השירות מבוסס על שילוב של תשתית מאובטחת ופלטפורמה טכנולוגית מתקדמת אשר יחדיו מאפשרות רמת הגנה ושרידות גבוהות במיוחד.
עמוס לסקר, מנכ"ל קבוצת מד-נאוטילוס, אמר באירוע: "השילוב בין יכולות קבוצת מד בתחום תשתיות בינלאומיות ומקומיות ומתקני התקשורת היחידים מסוגם במזרח התיכון ובין התמחות אקספרט בפיתוח אפליקציות לשירותי גיבוי והמשכיות עסקית מייצר פתרון מנצח מול כל אלטרנטיבה אחרת. אנו צופים לתפוס נתח שוק משמעותי שיהיה לפחות 50% ומאמינים שזהו התזמון הנכון להיכנס בעוצמה לשוק מאחר ונושא הגיבוי עומד על סדר יומו של כל מנהל ישראלי".
אמנון בר-לב, מנכ"ל אקספרט מערכות משולבות, ציין כי "התפתחות התקשורת והטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו לבצע מיקור חוץ (Outsourcing) מלא של הגיבויים ופתרונות ה-High availability של הארגון בצורה בטוחה. ContinYou תנהל עבור הלקוח משימה מורכבת וחשובה זו בצורה מקצועית ויעילה".
חיים כהן, מנכ"ל ContinYou, מסר: "ארגונים משקיעים כסף ומשאבים רבים במערכות גיבוי למיניהן מבלי לבדוק את איכותן ויכולתן האמיתית לבצע שיחזור של המידע מתוך הקלטות, למרות העובדה שכ-30% מהגיבויים המבוצעים על קלטות אינם ניתנים כלל לשחזור.
כמו כן, במקרים רבים ארגונים אינם בוחנים את הזמן הנדרש לביצוע השחזור והחזרה לתפקוד תקין לאחר השבתה, שלעיתים עשוי להגיע לימים שלמים. ContinYou מביאה לשוק יוזמה חדשנית של מספר שירותים ייחודיים וגמישים אשר נועדו לשחרר את הארגון מכל דאגה הקשורה לגיבויים ולהמשכיות העסקית, תוך שמירה על יחס עלות/תועלת גבוה, חיסכון משמעותי בעלויות התפעול והחזר מהיר על ההשקעה. כל זאת ללא צורך בהקמת תשתית ייעודית ובתשלום חודשי ידוע מראש".
שירות ContinYou כולל מספר מרכיבים קריטיים אשר יחדיו מספקים מענה כולל וייחודי לאתגר ההמשכיות העסקית של הארגון:
- טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת העברה יעילה של מידע על גבי רשתות ציבוריות ורשתות פרטיות (VPN) תוך שמירה על רמת עדכניות ואבטחה גבוהות.
- מתקן מאובטח בסטנדרטים בינלאומיים השוכן מתחת לפני האדמה ומספק יתירות מלאה למערכות החשמל, המחשוב והמיזוג.
- פורטל לקוחות המספק מערכת שליטה ובקרה מתקדמת המאפשרת ללקוח לקבל, בכל רגע נתון, תמונת מצב מלאה על המערכות המחוברות לשירות, כולל היסטוריה וסטטיסטיקה, ולקבל התראות בזמן אמת במקרה של תקלה. הלקוח יכול להיכנס ולעבוד עם מערכת השליטה והבקרה מכל מקום בו יש לו גישה לאינטרנט ואינו מוגבל אך ורק למשרדו.
- יכולת שחזור מהירה של מידע ויישומים.
- שירות מומחים 24 שעות ביממה.
בנוסף, CotinYou מאפשרת ללקוחות לקבוע הן את רמת עדכניות המידע והן את זמן ההתאוששות הרצוי. המערכת מותאמת באופן פרטני לצרכיו של הלקוח ומאפשרת שחזור מהיר ואמין של התהליכים העסקיים החיוניים לארגון במקרה הצורך.
פעילות ContinYou תתבצע ברובה באמצעות שותפים עסקיים ובחלקה הקטן באופן ישיר.
קבוצת מד
קבוצת מד הקימה אתרי אירוח וגיבוי ברחבי הים התיכון, איטליה, כרתים, יוון, טורקיה וישראל. האתרים הוקמו כחלק מפריסה כללית של החברה בים התיכון במסגרת פרויקט נאוטילוס: רישות טבעת של סיבים אופטיים בין ארצות הים התיכון וקישורם ברשת סיבים עצמאית של החברה לאירופה וארה"ב. המתקנים מתאפיינים בתשתית ייחודית ושירותי DRP, BCP לארגונים גדולים. בעלי המניות בקבוצת מד הם טלקום איטליה, גלובסקום, שבבעלות איש העסקים אליעזר פישמן, כללקום, עורק וקמה תקשורת.
אקספרט מערכות משולבות
אקספרט מערכות משולבות הנה חברה מובילה בינלאומית בפיתוח ואספקה של פתרונות המשכיות עסקית, אבטחת מידע ותשתיות. לחברה יותר מ-400 לקוחות מובילים בישראל ובאירופה מהמגזר הממשלתי, מהמגזר הפיננסי, משוק התקשורת, וממגזרי התעשייה והטכנולוגיה. מטה החברה נמצא בישראל ובנוסף פועלת החברה גם בשני סניפים במדריד וברצלונה.

תאריך:  15/09/2003   |   עודכן:  15/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
25,000 תלמידים בביה"ס הווירטואלי "אורט אביב" של רשת אורט בשנת הלימודים תשס"ד
הדר פרבר
בתוך כך קיצץ הפנטגון את מספר הכוחות הזרים בעירק
נועם שרביט
אמיליה כהן ז"ל נפלה מחלון בית הספר לוריא בירושלים לפני כ-5 שנים, לאחר שסורגי החלון הוסרו כדי להחליפו, אך לא הוחזרו; 5 נאשמים אחרים זוכו; ביהמ"ש מבקר את הפרקליטות שלא כללה אחראים נוספים בכתב האישום
מחלקה ראשונה
כל הרכיבים החשובים והמרכזיים של המדד נמצאים באוגוסט במגמת האטה; רכיב הביקושים ליצוא ורכיב תפוקות הייצור חצו את קו 50% ועברו ממגמת התרחבות למגמת האטה
הדר פרבר
יטונדה פרייס נורתה למוות בלוס אנג'לס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il