X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברגותי שלח שליחים לסוריה; מדובר ביוזמה נוספת על זו של ערפאת, שהועברה באמצעות ג'יבריל רג'וב; ערפאת מנסה לקרוץ לדעת הקהל הישראלית בראיון פייסני בערוצים 2 ו-10, בעוד לאל-ג'זירה ולרויטרס אמר כי הוא מוכן למות כשאהיד
▪  ▪  ▪

ערפאת: אהיה מוכן למות כשאהיד ולהגן על הקיום הפלשתיני
בניסיון נואש לקרוץ לדעת הקהל הישראלית, העניק יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת (יום ד'), ראיונות לערוץ 2 וערוץ 10. הדברים שאמר לערוצים אלה, נבדלים במידה רבה מראיון דומה שנתן אך היום לרשת אל-ג'זירה ולסוכנות רויטרס.
בראיון לערוצי הטלוויזיה בישראל, אמר ערפאת כי הסכם בין הרשות לפלגים הפלשתינים על חידוש ההודנא קרב ובא. ערפאת אמר לערוץ 10: "יש מגעים מתמידים עם כל הפלגים. רק אתמול היתה בלשכתי פגישה עם הפלגים החברים באש"פ, אפילו הג'יהאד התחייב להודנא ואנחנו ממשיכים במגעים עם החמאס. אך מה שחשוב הוא - שהישראלים יעזרו לנו".
בהתייחסו לווטו שהטילה הלילה ארה"ב באו"ם, על הצעת-ההחלטה לגנות את ישראל בשל החלטת הקבינט לסלקו מהשטחים, אמר ערפאת: "זה לא מרגש אותי ולא מזיז לי. זה לא הווטו הראשון, זה מעולם לא השפיע עלינו, אנחנו כמו הר, שאף סערה אינה מזיזה אותו. ההפגנות בעולם הערבי, בשטחים ואינדונזיה ובצ'ילה הם התגובה לווטו".
ואולם, בדברים שאמר ברשת אל-ג'זירה ובראיון לרויטרס, "שכח" הראיס לדבר על רצונו בהודנא, ותחת זאת אמר כי אינו מתכוון לעזוב את שטחי הרשות - "מולדתו". עוד אמר, כי יש לשבת לשולחן המו"מ "כמו פעם", אך לא נמנע מלציין: "אנחנו, כמו כל בני העם הפלשתיני, מיועדים למות כשאהידים. זוהי דרכם של הלוחמים ושל המוג'אהידין. אשתמש בתת מקלע כדי ללהגן לא רק על עצמי, אלא על כל ילד, אישה וגבר פלשתינים, ועל הקיום הפלשתיני".
בישראל דחו על הסף את הצעת ערפאת. ישראל לא תישא ותיתן עם ערפאת או כל גורם מטעמו, נאמר. ערפאת מנסה לשוב למוקד העניינים, וישראל לא תיתן לכך את ידה. זו "מלכודת דבש", וישראל לא תיפול.
ברגותי יוזם: הפסקת אש
ראש התנזים לשעבר, מרואן ברגותי, פועל מהכלא בישראל להשגת הפסקת אש בין ישראל לרשות הפלשתינית. לשם כך, שלח ברגותי שליחים לסוריה. כך אישרו (ד', 17.9.03) מקורות פלשתיניים.
יוזמה זו של ברגותי מצטרפת ליוזמה של ראש הרשות, יאסר ערפאת, ואשר הועברה באמצעות ג'יבריל רג'וב, האחראי לענייני הביטחון מטעם המועצה הפלשתינית.
בראיון לעיתון אל-איים, קרא רג'וב לקהילה הבינלאומית להיענות להצעה להפסקת אש כוללת. לדבריו, סירובה של ישראל מעיד, כי ממשלת ישראל מעדיפה לפתור את הסכסוך בכוח.

תאריך:  17/09/2003   |   עודכן:  18/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
אוגוסט: עליה נוספת של 3.1% במספרם של דורשי העבודה; במספרם של תובעי הבטחת הכנסה חל גידול בשיעור של 5.4%; נמשכת מגמת גידול במספרם של ישובים שהצטרפו למוקדי האבטלה
מיכאל דבורין
התובע טייל בשביל רצוף אבנים בפארק, עת הלך אחורנית כדי לצלם את משפחתו, אז נפל ונחבל; ביהמ"ש: רשות שמורות הטבע לא התרשלה, התובע היה מודע לסכנה בהתנהגותו, כשצעד אחורה מבלי להסתכל על הדרך
עומר כרמון והדר פרבר
הצהרתו של ראמספלד מנוגדת לעמדת הממשל האמריקני בשנה האחרונה; גורם בכיר בעירק אמר, כי עירק לא חידשה את תוכנית הגרעין מאז 1991
עמוס באר
מוטורגז של קיסין ויפנאוטו - חלוצי הגז לרכב בישראל
מחלקה ראשונה
עלות הפרויקט מוערכת בסכום של 400 אלף ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il