X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ווימבלדון: דודי בפיגור 2:0 במערכות מול קרלוביץ', שחר ב-1:0 נגד גורג'ס
▪  ▪  ▪
סלע. כמה רחוק הוא יגיע השנה?

יום המשחקים השני של ווימבלדון הגיע, ויחד איתו גם תורם של שני טניסאי היחידים של ישראל - דודי סלע ושחר פאר - לעלות על הדשא הכי יוקרתי בעולם. גם המשחקים שלהם, כמו זה של אנדי רם יוני ארליך, הופסק בשל הגשמים. סלע (108 בטורניר) פגש מול משוכה די גבוהה, תרתי משמע, בדמותו של איבו קרלוביץ' (קרואטיה, 62) והקרב ביניהם הופסק בעיצומה של המערכה השלישית ב-4:6, 4:6, 1:1 לטובת הקרואטי. פאר (50) נוצחה 6:2 במערכה הראשונה בידי יוליה גורג'ס (גרמניה, 24) והמפגש הופסק ב-1:2 לגרמניה בסט השני.

דודי סלע - איבו קרלוביץ'
המחבט מספר 1 של ישראל, לא בתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו, מנסה לראשונה ב-2012 לעבור את הסיבוב הראשון בגראנד סלאם. הבעיה: מולו עומד אחד הטניסאים הכי גבוהים בסבב, שמשטח הדשא מיטיב איתו. קרלוביץ' (2.08) ניחן במכות סרב נהדרות וירצה כמובן לשחזר את הישג השיא שלו בממלכה - רבע הגמר ב-2009. באותה שנה, אגב, גם סלע רשם ההישג הטוב ביותר שלו כשהעפיל לסיבוב הרביעי. השניים נפגשו פעמיים בעבר, כאשר הקרואטי בן ה-33 ניצח פעמיים. זה שייצא עם ידו על העליונה הפעם, יזכה לפגוש בסיבוב השני את יקיר הקהל המקומי, אנדי מארי.

את המשחק עצמו דודי התחיל בצורה לא טובה, וכבר במשחקון ההגשה הראשון שלו הוא נשבר וקרלוביץ' עלה ל-0:2. הישראלי לא נשבר ומיד החזיר שבירה נגדית וצימק ל-2:1. סלע ידע "לשמור על הסרב" ולהשוות ל-2:2 וגם ל-3:3. במצב של 4:5 לקרלוביץ', הישראלי הגיש אך לא השכיל לנצח, קרלוביץ' ניצל זאת כדי לקחת את המשחקון והמערכה כולה. 4:6 לקרואטי בסט הראשון.

המערכה השניה נפתחה כאשר הקרואטי הענק ממשיך לירות אייס אחרי אייס, אך גם סלע ידע לשמור על ההגשות שלו עד ל-4:4. קרלוביץ' אמנם ביצע לא מעט טעויות בלתי מחוייבות, אך שוב, בזכות מכות ההגשה הנהדות שלו גרם לישראלי לרדוף אחריו. בדיוק כמו במערכה הראשונה, סלע הגיש במצב של 5:4 לחובתו, לא עמד בלחץ ונשבר. 4:6 נוסף לקרלוביץ'. במצב של 1:1 במערכה השלישית היכה הגשם והשחקנים ירדו לחדרי ההלבשה.

שחר פאר - יוליה גורג'ס
גם המחבט הנשי מספר 1 של ישראל לא ממש מגיעה בשיא כושרה. פאר, לרוע מזלה, הוגרלה מול שחקנית מצויינת. הגרמניה הגיעה אחרי שהעפילה לסיבוב השלישי ברולאן גארוס והרביעי באוסטרליה בתחילת השנה. השתיים עלו על הדשא של מגרש מספר 6, כאשר פאר מחפשת להשיג את ניצחונה הראשון בקריירה על גורג'ס במפגשן השלישי.

הישראלית התחילה בצורה בינונית ובמצב של 2:1 לחובתה היא לא הצליחה לשמור על משחקון ההגשה, כאשר הגרמניה תקפה את הסרב השני שלה. פאר לא זכתה באף נקודה בהגשות השניות ונשברה ל-3:1. גורג'ס עלתה ל-1:4 ושברה שוב את ההגשות של פאר בדרך ל-2:6 מהיר מאוד. אחרי שלושה משחקונים במערכה השניה, במצב של 1:2 לגורג'ס, המשחק הופסק בשל הגשם.

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  26/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
לדברי עדי ראייה מדובר בעימות בין המורדים לבין יחידות העילית    למעלה מ-200 ערקו לטורקיה
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן פורטוגל לקראת ספרד: "רוצה לשלוט בכדור. נשחק נגדם עם אומץ"
איציק וולף
ארבעה ימים לפני מועד הריסת הבתים שכבר נדחה בעבר הגישה המדינה בקשה לדחייה נוספת של ארבעה חודשים וחצי    ראש הממשלה מעוניין להימנע ממראות של בולדוזרים הורסים בתי קבע    התושבים טוענים לעוול שנעשה להם למרות שהבנייה לא נעשתה בתום לב אך הלב יודע אם לעקל או לעקלקלות
מערכת אתר ערוץ הספורט
אליפות אירופה באתלטיקה תיפתח מחר, כל הפרטים לקראת התחרות בפנים
עופר וולפסון
להסכם הפשרה בין הצדדים ניתן תוקף פסק-דין    חוות מזור תהיה רשאית לייצא רק קופות שנולדו בחווה, ושלא ניצודו בטבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il