X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קרויף: "מרוצה מהגישה המקצוענית שלו ומצפה שישמש גורם משמעותי"
▪  ▪  ▪
נשאר בקריית שלום. גל אלברמן

אחרי משא ומתן ממושך בין הצדדים, גל אלברמן סיכם היום (חמישי) לשנתיים נוספות במכבי תל אביב. הצהובים שמרו על אחד הברגים המרכזיים שלהם בקישור, כאשר החתימה הרשמית על החוזה תתקיים במהלך הימים הקרובים.

השחקן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "חדור מוטיבציה לעבוד עם הצוות החדש, ומקווה להגיע להישגים. המנהל הספורטיבי יורדי קרויף הוסיף: "לאחר מו"מ שנמשך זמן מה אני שמח שהגענו לסיכום עם אלברמן. אני מעריך מאוד את הגישה המקצועית של גל על המגרש ומחוצה לו - התנהלות שמשמשת דוגמא מצויינת לצעירים. אני מצפה מגל להוות גורם חשוב ומשמעותי בקבוצה".

בתוך כך, במכבי תל אביב החלו במבדקי כושר לחצי מסגל השחקנים. במועדון קבעו את שעת האימון לתשע בבוקר על מנת להתמודד עם החום הכבד ולקריית שלום הגיעו אלברמן, גיא חיימוב, גונסאלו גארסיה, מונס דאבור, רחמים צ'קול, יגיל ביטון, רועי קהת ואורי כהן שחזר מהשאלה בהפועל פתח תקוה.

הפרט המעניין באימון היה שעל 8 השחקנים השגיחו לא פחות מתשעה אנשי צוות. מלבד המאמן אוסקר גארסיה עמדו על הדשא גם שורה אוברארוב, ג'רארד אוטט וקובי אלפסי עוזרי המאמן, דומינגו מוראן עוזרו של קרויף, חואן טוריחו מאמן הכושר, שני מאמני הכושר הנוספים יוסי זיגדון ויוסי קקון וגם המתרוגמן הצמוד, פטריסיו סייג, אותו הכירו השחקנים בשיחות האישיות עם הצוות. סייג, אגב, היה חלוצה של מכבי חיפה בעבר.

אוסקר שוחח אמנם עם השחקנים באנגלית, אבל כל הוראה שלו תורגמה לעברית על ידי המתורגמן ובמכבי הסבירו לשחקנים שבכל התקשרות שלהם עם הצוות הם יכולים להרגיש חופשי לדבר בעברית על מנת שיוכלו להתבטא ברהיטות. במכבי סיפרו גם כי כל אחד מאנשי הצוות הזרים יתחיל בימים הקרובים בלימודי עברית, כאשר המטרה היא שגם אם לא יוכלו לשוחח בשפה זו, הם לא ירגישו אבודים ויוכלו להתחיל להבין את השחקנים.

המנהל הספורטיבי יורדי קרויף, שהצהיר לא אחת שהוא לא מתכוון לקחת חלק באימונים, עמד כל הזמן מחוץ לכר הדשא כשהוא לא לבוש בבגדי אימון. כל  השחקנים שהגיעו היום יגיעו גם בשבת למבדקים, כשמחר וביום ראשון יגיע החלק השני של הקבוצה.

תאריך:  05/07/2012   |   עודכן:  05/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מפקד עוצבת הגליל סיפר על המוכנות של צה"ל להתלקחות מחודשת בגבול הצפוני    מלחמה נוספת בלבנון צפויה לכלול חילופי אש כבדים משני הצדדים    חיזבאללה מצידו מתכונן לפיגועי חטיפה נוספים על הגבול
הדר פרבר
לאחר שבע שנים בהן הוא לכוד בגופו טוני ניקלינסון מקווה כי יוכל לקבל סיוע ולסיים את חייו
מערכת אתר ערוץ הספורט
הרכז הקנדי מצטרף ללייקרס, פאו: "סטיב הוא השחקן הנדיב ב-NBA"
עופר וולפסון
הצעת חוק "פיצוי לנפגעי העסקה פוגענית" תעלה לוועדת השרים ביום ראשון    במסגרת הליך פלילי נגד המעסיק, שופט יהיה ראשי לחייבו בקנס הגבוה על פגיעה בתנאי העבודה
איתמר לוין
מזהיר מפני הטלת סטיגמה של עבירה אתית על עו"ד המתבטא בחריפות כלפי עמיתו בזמן הליך משפטי    קובע שיש לבחון את מידת הרלוונטיות של ההתבטאות ולהחמיר כאשר היא בכתב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il