X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מספיק לזהב? 3:6, 5:7, 3:6 למדורג 1 בעולם. סרינה עלתה, ברדיך כבר הודח
▪  ▪  ▪
עבר את המשוכה הראשונה. פדרר (gettyimages)

שבועיים בלבד אחרי שזכה בפעם השביעית שלו בטורניר ווימבלדון, רוג'ר פדרר התחיל את ההסתערות שלו על התואר המשמעותי שעדיין חסר לו - מדלייה אולימפית בטורניר היחידים. המדורג 1 בעולם שיחק טוב אבל פגש יריב קשה ומלא אמביציה. למרות זאת, פדרר ניצח בסיבוב הראשון 3:6, 7:5, 3:6 את אלחנדרו פאיה הקולומביאני (51 בעולם), שזכור בעיקר כשחקן האלמוני שמתח אותו בווימבלדון 2009, אז הוביל 0:2 במערכות והפסיד 3:2 לאלוף המיועד.

מהלך המשחק: המערכה הראשונה היתה צמודה, אבל ידו של השוויצרי על העליונה, הוא שבר ראשון, עלה ל-3:5 ומשם הניצחון כבר היה בכיס. 0:1 לפדרר. גם במערכה השנייה המשחק היה שווה כוחות וכל מתמודד שמר על ההגשות שלו, עד המשחקון השביעי. פאיה הירבה לשגות ועל טעויות משלמים, בעיקר מול המדורג 1 בעולם ששבר ועלה ל-3:4. אבל הקולומביאני לא נכנע מהר, שיחק מצוין ומאותו רגע שבר את פדרר פעמיים, שמר על ההגשות שלו והצליח לנצח את המערכה 5:7 ולהשוות ל-1:1. המערכה השלישית התחילה עם שבירה של השוויצרי, אבל שוב פעם, הקולומביאני קם על רגליו שובר ומשווה ל-2:2. פדרר החזיר עם שבירה משלו ועלה ל-3:4 ומשם הדרך נפתחה והוא ניצח 3:6 במערכה,1:2 במשחק והעפיל לסיבוב השני.

הפתעה אחת כבר נרשמה במשחק הראשון במגרש המרכזי, כאשר תומאס ברדיך הצ'כי הפסיד 6:4, 6:4 לסטיבן דארקיס הבלגי שמדורג 75 בעולם. הצ'כי היה מי שהעיף את פדרר במשחקים האולימפים באתונה וכעת ייאלץ לצפות במשחקים דרך הטלוויזיה. דארקיס יפגוש בסיבוב השני את סנטיאגו חיראלדו (39, קולומביה) שגבר 5:7, 3:6 על ראיין הריסון האמריקאי.

ג'ון איסנר המדורג 10 בעולם ניצח את אוליביה רושוס הבלגי (68 בעולם) 6:7, 4:6 ויגפוש בשלב הבא את המנצח בין לו ין הסון מטייפי למאלק ג'אזירי הטוניסאי. יתר התוצאות: יאנקו טיפסרביץ' (סרביה) - דויד נלבדיאן (ארגנטינה) 3:6, 4:6, לוקאס לצ'קו (סלובקיה) - פיליפ פצשנר (גרמניה) 7:6, 6:1. מרטין דל פוטרו העפיל בקלילות לסיבוב הבא עם 4:6, 1:6 על איבן דודיץ'.

מחר, הגרלה קשה תפגיש כבר בסיבוב הראשון שניים מהחמישיה הגבוהה של צמרת הטניס העולמי כשאנדי מארי, הכוכב המקומי והתקווה בלבן של הבריטים יפגוש את ג'ו ווילפרד טסונגה המדורג 5 בעולם. נובאק דג'וקוביץ' יפתח את המשחקים האולימפיים שלו מול פאביו פוניני האיטלקי.

 

תאריך:  28/07/2012   |   עודכן:  28/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
אליפות אירופה: ה-64:73 של ישראל על פורטוגל הבטיח את קרב הדירוג
מירב ארד
כך טוענים בארגון אמנסטי אינטרניושנל בעקבות העיכוב בהצהרת מדינות העולם בתמיכתן באמנה לפיקוח על סחר בנשק    מזכ"ל הארגון: המו"מ הזה היה מבחן מחמיר למנהיגי העולם. מספר מעצמות נכשלו בעמידה במחויבותן ובמקום זאת בחרו באינטרס הפוליטי האישי
משה גולן
ג'ון טיילור, מייסד ומנכ"ל קרדן הגידור המתמחה במט"ח טען בראיון ל"בלומברג" כי משבר החוב האירופי נמצא רק בסיבוב השני או השלישי וכי אירופה צריכה להתמודד עם אתגרים רבים
מירב ארד
פעילי אופוזיציה בעיר השניה בגודלה בסוריה דיווחו כי כוחות צבא פשטו הבוקר על שכונת סאלח א-דין הנחשבת למעוז הגדול של המורדים בעיר    אלפי אנשים נמלטים מהעיר    מטוסי קרב חגים מעליה בגובה נמוך
מירב ארד
האיש מאושפז בבי"ח פסיכיאטרי בפרדסיה    האחיות כיבו אותו והוא פונה במצב קשה לטיפול בבית חולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il