X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפתעה בכדורעף חופים: המדליסטים האמריקניים הפסידו לאיטלקים 21:17, 21:19
▪  ▪  ▪
ניקולאי חוסם את רוג'רס (gettyimages)

אמש (שישי) נערכו משחקי שמינית הגמר בטורניר כדורעף החופים בלונדון 2012. סנסציה גדולה נרשמה כשהאלופים האולימפיים מבייג'ין 2008 ומי שנחשבים לאחד הצמדים הטובים בעולם, טוד רוג'רס ופיל דלהאוור האמריקנים הודחו במפתיע ע"י האיטלקים כשהפסידו 21:19, 21:17.

כדורעף חופים - גברים
אחד הניצחונות הגדולים והמפתיעים במשחקים הגיע מהחוף המלאכותי ליד ארמון באקינגהאם. לאיטלקים, פאולו ניקולאי ודניאל לופו היה אמנם טורניר לא טוב והם הגיעו בקושי לשלב הזה, אך ניצחו בענק את גוליית האמריקני. האיטלקים הם הזוג הצעיר בטורניר, אבל הם מנצלים את רוח הנעורים כדי לייצר עוצמה רבה בהתקפה ועירנות בהגנה, כמו כן, ניקולאי הוא אחד החוסמים הטובים במשחקים והוא מנע מהאמריקאים הרבה הנחתות. האמריקניים ניצחו 23 פעמים בסבב העולמי לעומת התוצאה הטובה ביותר של האיטלקים, מקום שני בתחרות שנערכה השנה בביג'ין.

בדמינטון - זוגות מעורבים
הסינים נאן זהאנג ויונליי זהאו חגגו הערב מדליית זהב אולימפית בכדור נוצה כשניצחו 11:21, 17:21 ושמרו על מדליית הזהב בה זכו בביג'ין. למרות פגיעה בברך של זאהו נראה כי הצמד הסיני שהשתלט על המגרש וגרם ליריביהם לעשות טעויות רבות.למרות משחק קשה וצמוד במערכה השנייה, הסינים זכו לבסוף בטורניר.

כדוריד - נשים
 אנגולה ניצחה הבוקר את הנבחרת הבריטית 25:31 וסתמה את הגולל על חלומותיהן להעפיל לרבע הגמר משלב הבתים. זה היה ההפסד הרביעי של המארחות אחרי שגם מונטנגרו, רוסיה וברזיל הורידו אותן בבושת פנים לחדרי ההלבשה. למרות 9 שערים של מארי גרבון, הבריטיות החמיצו יותר מדי הזדמנויות בהתקפה ולא יכלו לאלופות אפריקה.

כדורעף - נשים
רוסיה ממשיכה לשלוט ועדיין לא הפסידה אף משחק. הערב הן ניצחו את יפן בקלות ועלו למקום הראשון בבית א'. כרגע רק איטליה החזקה עלולה לאיים על המובילות, כך שהמפגש בין שתיהן במחזור הבא יהיה מעניין ביותר. יקטרינה גמובה היתה השחקנית המצטיינת בשורות הרוסיות עם 29 נקודות. יפן תפגוש את בריטניה המארחת, בתקווה לנצח ולסיים במקום ה-3 בבית.

ברזיל, מדליסטית הזהב מבייג'ין מנסה להגן על תוארה והבוקר היא ניצחה בנקודה אחת את סין שלא הפסידה עד היום. הדרום אמריקאיות לא היו טובות בטורניר וחששו להפסיד בפעם השלישית ברציפות, מה שהיה שולח אותן הביתה. אבל הן מצאו דרך להישאר במירוץ וניצחו 2:3.

תאריך:  04/08/2012   |   עודכן:  04/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אהרון זאבי פרקש אומר כי להערכתו התקיפה הישראלית על אתרי הגרעין קרובה מתמיד    דיבר יום לאחר שראש המוסד לשעבר הלוי ציין כי "האירנים צריכים להיות מודאגים ב-12 השבועות הקרובים"
מערכת אתר ערוץ הספורט
מדלייה אולימפית ראשונה לרוסיה, האמריקאית דילגה מעל המדורגת 1
עופר וולפסון
העצרת הכללית של האו"ם גינתה, באופן גורף את סוריה על מלחמתה העקובה מדם במורדים, אך גינויה הוא לא יותר ממאמץ סמלי להשפיע על מועצת הביטחון
עכבר העיר
הפרומואים מזהירים שהפרק הקרוב של "הישרדות" יהיה הדרמטי ביותר בריאליטי הישראלי. מה עומד מאחוריהם ולמה בוקי נאה מחפש יעוץ משפטי?
מערכת אתר ערוץ הספורט
הג'ודוקא היחידה שייצגה את ערב הסעודית באולימפיאדה עפה באיפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il