X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רכז האלופה החדש מדבר בראיון מיוחד: "ידוע לי שיוגב עשוי להישאר"
▪  ▪  ▪
צפו בראיון עם מורן רוט

מורן רוט הגיע לנקודה החשובה ביותר בקריירה. הגארד שרץ באולמות הכדורסל שלנו במשך קרוב לעשור סגר בקיץ הנוכחי במכבי ת"א ובכך הגיע לפסגה בכל הקשור לכדורסל המקומי שלנו. העזיבה של יוגב אוחיון למעשה פתחה את הדרך למי שהיה הסמל של הפועל חולון, ואף זכה איתה באליפות ההיסטורית.

"אני מסתכל על הדרך שעשיתי ואני לא מאמין שעברתי את כל מה שעברתי", מספר רוט, "הייתי בלאומית, בקבוצות תחתית ואז הגעתי לחולון. זו היתה פסגת הקריירה, במיוחד כשהדרך כל כך קשה ולא מאמינים בך. אני אמנם לא הכי גבוה או הכי חזק ולא נתנו לי הרבה סיכוי. אף פעם לא הכתירו אותי כשחקן עתיד של מכבי. תמיד הייתי צריך להוכיח את עצמי ולהגיע לטופ של הטופ. זה הכי מתוק שיש".

"עכשיו הגעתי לקבוצה הכי טובה בארץ ואולי באירופה ואני לא מתעסק בזה. אני רוצה להיות טוב גם שם", ממשיך רוט ופורט את הרומן שלו עם הצהובים: "מכבי רצו אותי גם בשנה שעברה וניהלו איתי משא ומתן לפני יוגה והשנה אמרו לי שיש סיטואציה בעייתית עם אוחיון. הם רצו אותי לטווח ארוך, אבל משפטית יכול להית שהוא יחזור. בכל מקרה, אני לא חושב שאני אהיה אופציה שניה. מכבי רצתה אותי וזה היה המשא ומתן הכי קל בקריירה".

כזכור, מעל שאלת הסיכום עם רוט ריחפה כל הזמן רוחו של אוחיון, שהגיע בקיץ האחרון לכדי פיצוץ גדול עם מכבי, ועד היום לא ברור בוודאות אם ימשיך. על אף המשבצת הזהה עליה השניים יושבים, רוט לא רואה קווי דמיון כל כך ברורים: "אני ויוגב הגענו בסיטואציה שונה, הוא הגיע כשחקן הרבה יותר צעיר. הוא לקח את זה בשתי ידיים ועשה התקדמות באופי ובגישה. את זה אני צריך לקחת ממנו. עברתי הרבה, הובלתי קבוצות ובסיטואציות לא פשוטות. הניסיון שלי ייתן דחיפה".

אז מה יהיה השנה במכבי? "זו קבוצה חדשה, ובלאט - כמו בשנים הקודמות - מגבש אותה. בשנה שעברה היתה עבודה גדולה במכבי וגם השנה יש שחקנים מאוד מתאימים. אני מאמין שתהיה תהיה קבוצה אטרקטיבית כמו לפני שנתיים. בלאט? עוד לא ניצחתי אותו והוא היחיד. כולם מתארים אותו כמקצוען אמיתי ואני שחקן שמתחבר למאמנים. אני בטוח שיהיה שילוב מצוין".

עכשיו, רוט כבר מביט לעבר פתיחת העונה. "נוקיה? זו תהיה התרגשות עבורי ואני בן אדם שאוהב להתרגש", אומר הגארד, "עוד לא שיחקתי בגביע אירופה עם 11 אלף צהובים זה תחושה שרק חלמתי עליה במשך שנים. אני חי מהקהל ואני בטוח שהאנרגיות בנוקיה יקפיצו אותי עוד יותר. חולון? כולם יודעים שעברתי שם תקופה מדהימה יחד עם הקהל שמפרגן לי מאוד, אבל הזדמנות להצטרף למכבי לא מגיעה כל יום".

לסיום, רוט התייחס לאחת הסוגיות שתפסו כותרות בקיץ האחרון, הפרישה שלו מנבחרת ישראל: "זו היתה החלטה מאוד קשה. לעולם לא פרשתי, בכל מקום שהייתי בו. עם זאת בשש השנים האחרונות אני נמצא באותה סיטואציה בה לא בטוחים לגבי וזה לא קל".

אז מה הוביל לפרישתו? "דיברתי עם שיבק לפני הקיץ ואמרתי לו שאם אני לא אהיה משמעותי אז שיודיע לי כי אני משקיע המון. מדבריו, הבנתי שאכן לא אהיה משמעותי ולכן פרשתי. אני לפני השנה הכי קריטית בקריירה ולא רציתי להגיע למצב שאני אתאמן אחרי הקבוצה והבנתי שיש לי רק מה להפסיד וביקשתי להשתחרר". 

תאריך:  25/08/2012   |   עודכן:  25/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בראיון לרשת החדשות CBS הבהיר המועמד הרפובליקני כי אמריקה לא תהיה מוכנה לקבל אומה אירנית שתחזיק בנשק גרעיני    בסוגיית המשבר בסוריה ציין רומני כי יהיה מוכן לשלוח כוחות כדי למנוע מארגוני טרור להשתלט על הנשק הנשק הכימי
מירב ארד
עיתון כוויתי מצטט הבוקר מקורות ערביים בכירים המדווחים על פתרון למשבר בסוריה המקובל גם על אירן, רוסיה וסין. על-פי הדיווח אסד הביע בפני רוסיה ואירן נכונות לעזוב, אם לא יועבר השלטון לידי טרוריסטים
מירב ארד
תושבת גדרה נהרגה ושתי נשים נוספות נפצעו בהתהפכות ג'יפ במהלך המסע בצפון הודו    הודעה נמסרה למשפחתה
משה גולן
חבר המושבעים בארה"ב הכריע אמש באחד מהמשפטים המתוקשרים ביותר וקבע: סמסונג העתיקה מספר פטנטים מאפל    מומחים מעריכים כי הניצחון יבסס את השליטה של אפל בשוק הסלולר ויפגע במכירות של סמסונג
עופר וולפסון
שר החוץ אומר כי המודיעין הישראלי ידע כבר לפני 11 שנים כי בכוונת האירנים לפזר את מתקני הגרעין שלהם ולמקמם עמוק מתחת לאדמה    "הפטפוט התקשורתי גבה מחיר. טיפסנו על עץ כה גבוה, שלהיעדר פעולה יהיה מחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il