X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אין הפתעות עד כה בסיבוב הראשון. המשחקים חודשו אחרי הגשמים
▪  ▪  ▪
סטוסור. ניצחה כל כך מהר שהקדימה את הגשם (gettyimages)

הסיבוב הראשון של אליפות ארה"ב הפתוחה יצא היום (שני) לדרך, אבל נעצר במשחקים הראשונים עקב גשמים. היחידה שהספיקה לנצח היא האלופה היוצאת שדילגה בקלילות מעל המשוכה הראשונה. ברטולי הצרפתייה ונה ניצחו גם הן לאחר חידוש המשחקים. בהמשך היום, אלופת ישראל, יוליה גלושקו במשחקה הראשון בקריירה בטורניר יוקרתי ואנדי מארי, מדליסט הזהב מלונדון ינסה להשיג סוף סוף תואר גרנד סלאם.

פטרה מרטיץ' - סמנתה סטוסור 6:1, 6:1
האלופה מהשנה שעברה תנסה להגן על התואר היחיד בו זכתה בקריירה, על אף שבעונה האחרונה חוותה הרבה עליות וירידות. בטורניר ווימבלדון עפה כבר בסיבוב השני, אך בצרפת הגיעה עד חצי הגמר. היא העפילה לגמר טורניר דובאי אך כשלה בתחרויות קטנות יותר ולא הצליחה לעבור את הסיבובים הראשונים. היום היא עשתה את הצעד הראשון ודילגה בקלילות לעבר הסיבוב השני. האלופה חבטה 22 ווינרים ו-10 אייסים לעבר הקרואטית חסרת האונים.

נה לי - הת'ר ווטסון 2:6, 3:6
האסייתית הראשונה שזכתה בגרנד סלאם (צרפת, 2009) רוצה לסיים עונה טובה עם הישג מרשים. המדורגת 8 בעולם הגיעה לגמר בשני הטורנירים האחרונים בסינסינטי ומונטריאול, ובכלל ל-5 גמרים העונה, תנסה סוף סוף לא לסיים בתור סגנית. המדורגת 9 בעולם לא הציגה משחק גדול, אבל למזלה גם המדורגת 71 לא. הסינית ניצחה 3:6 במערכה הראשונה והמשחק נעצר כשהיא הובילה 3:5 במערכה השנייה. כשחזרו הטניסאיות, תוך דקות בודדות הן חזרו לחדרי ההלבשה, הפעם כי ידה של הסינית היתה על העליונה.

מריון ברטולי - ג'יימי המפטון 3:6, 6:7
הצרפתייה שתמיד נמצאת באזור העשירייה הראשונה טרם זכתה בטורניר משמעותי, אך לפי יכולתה לאחרונה, היא גם כנראה לא תזכה כאן. ב-3 טורנירי הגרנד סלאם האחרונים לא עברה את הסיבובים הראשונים אך השיגה תוצאות משמעותיות יותר בתחרויות קטנות, שוב ללא זכייה. גם היום היא מתקשה להשיג את הניצחון המיוחל. אחרי ניצחון 3:6 במערכה הראשונה, המדורגת 11 בעולם הסתבכה במערכה השנייה והגשם עצר את הטניסאיות כשעל הלוח מופיעה התוצאה 6:6. גם כאן, הטניסאיות חזרו למגרש, ברטולי חזרה לעצמה וניצחה ללא קושי.

 

תאריך:  27/08/2012   |   עודכן:  27/08/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
אמור לשלם 4.2 מיליארד שקל, אך מבקש הנחה של מאות מיליונים    המימון העיקרי: הון עצמי 600 מיליון שקל, לאומי 2 מיליארד, בנקים אחרים – עד 1 מיליארד, מכירת תיקי החיים והבריאות – 210 מיליון שקל
זיו אברג'יל
מאמן באטה מזלזל באלופה? רנאן ברסאן: "מזג האוויר הוא לא בעיה"
אלעזר לוין
TNT ודלק לטילים התגלו במי התהום של מתחם תעש ברמת השרון    הזיהום מתקדם במהירות גם לעבר הרצליה    אם לא יתחילו מיד בשיקום ובטיהור תונצח הבעיה    טיהור המים ייארך שנים ובניית 23,000 דירות תידחה    האוצר יקצה 600 מיליון שקל לטיהור, אך לא ברור אם נחתם הסכם
אלעזר לוין
משרד השיכון יוציא בשבוע הבא, באמצעות המינהל, 29 מכרזים רגילים למכירת מגרשים בעיר החדשה, ממזרח לפרדס חנה    "תיקון שבס" יאפשר לבנות עד 5,100 דירות    מחיר המגרשים - כמעט אפס    הדירות תוכננו בעיקר לציבור דתי-חרדי    דובר משרד השיכון: "המכרזים יהיו פתוחים לכל, גם לחילוניים"
אורן פרוינד
הנימוקים להותרת הריבית של כלכלני בנק ישראל ברמה של 2.25% כוללים את ההתחממות בשוק הנדל"ן והמדדים הגבוהים הצפויים בחודשים הקרובים: 0.6%-0.7% באוגוסט    בנק ישראל: "תוואי הריבית בהמשך תלוי בהתפתחויות בסביבת האינפלציה ובהתפתחות שער החליפין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il