X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מגרלשווילי אחרי התיקו עם ב"ש. הפועל תל אביב פנתה לקבוצה בנוגע לבן יוסף
▪  ▪  ▪
ערן לוי מול שחקני ב"ש, בבירה מרוצים מהתיקו

למרות שהפסידו במחזור הפתיחה, בבית"ר ירושלים היו מרוצים מכך שהשיגו נקודה בלבד בטדי, ב-1:1 מול הפועל באר שבע. "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה ובשניה נחלשנו. רצינו לשמור על היתרון ואוטומטית הלכנו אחורה. באר שבע הגיעה למספר מצבים וזה היה יכול להיגמר עם ניצחון שלה ואז היינו מדברים אחרת. אני מקווה שעד למשחק הבא נתחזק במספר שחקנים שלנו שיושבים עכשיו ביציע ונראה טוב יותר", אמר שחקן במועדון. שחקני בית"ר שמחו במיוחד עם כובש שער היתרון, אלי דסה, שחזר להרכב לאחר היעדרות ממושכת של למעלה מחצי שנה בשל פציעה. בקבוצה גם היו מרוצים מזימונו המחודש של אופיר קריאף לנבחרת הצעירה וציינו כי מגמת שילוב הצעירים מוכיחה את עצמה.

אלי כהן שראה את שחקניו מהיציע בשל עונש הרחקה, הוסיף: "לצערי, העונש שקיבלתי הוא לא מידתי. לא תמיד עושים צדק וכך גם הפעם וחבל. בשבוע שעבר שיחקנו יותר טוב והפעם לא היינו מספיק טובים ולא הראינו את המשחק השוטף שלנו. יחד עם זאת היו לנו כמה הברקות. אנחנו עדיין מתרגלים לכך שלצעירים יש עליות וירידות. אני מקווה שבן שושן וחדד יצטרפו. עשינו איתם הכנה מצוינת ואני בטוח שנוכל להצליח יחד איתם".

גם חיים מגרלשווילי התייחס לתיקו: "לאור מה שקרה במשחק הזה התוצאה משקפת, יכול היה ליפול גול לכל צד, ברור שאחרי שהובלנו 0:1, רציתי לנצח אבל זה בסדר. גם 1:1 זה טוב. למרות כל מה שקרה בקיץ, ציפינו ליותר. היינו צריכים לנצח ואני מקווה שנשתפר לקראת המשחק הבא כי אנחנו צריכים לאגור נקודות. זה לא סוד שמצב הקבוצה הוא בעייתי, אנחנו רוצים שכל השחקנים החסרים יצטרפו ואני מקווה שאלי כהן יקבל את כל השחקנים שהוא רוצה ושיהיה שקט. הקהל שלנו הוא מדהים ונותן לנו כוחות גם ברגעים שאין לנו כוח לרוץ, אנחנו צריכים את האוהדים איתנו". אגב, השחקנים קיבלו בימים האחרונים את כל הכספים שהיו חייבים להם מהעונה החולפת כולל את הפרמיות על הנקודות.

היום צפויה להתקבל החלטה סופית בעניינו של דן אייבינדר. בבית"ר היו בטוחים כי הקשר יחתום כבר ביום חמישי האחרון ויוכל לקחת חלק במשחק מול ב"ש. במידה והצדדים לא יגיעו גם היום להבנות אייבינדר צפוי לעשות דרכו צפונה ולחתום אצל האלופה מקרית שמונה. אם אכן יעבור, אייבינדר יכניס לקופה של בית"ר כ-1.2 מיליון שקלים ויאפשר את החתמת חן עזריאל ושי חדד ואולי אף את החתמת הקפטן עמית בן שושן במידה ויתגמש בדרישותיו. מי שעוד עשוי להימכר הוא תומר בן יוסף, כאשר פניה ראשונית לשחקן ולקבוצה כבר נעשתה מצד הפועל תל אביב.

עזריאל, ששוחרר מחיפה, שב להתאמן ביום שישי האחרון ובבית"ר מאמינים כי יסגור ביממה הקרובה את תנאיו. הקשר הקרואטי דומיניק גלאבינה שכבר סיכם את תנאיו, לא שיחק אתמול מכיוון שבית"ר לא הגיעה להבנות עם קבוצתו בנוגע לשחרור. בבית"ר בטוחים כי ייקח חלק במשחק החוץ מול אשדוד לאחר פגרת הנבחרת . גורם אמר: "יש לנו שבועיים להשלים את המו"מ עם מרבית השחקנים ואני בטוח שבמשחק מול אשדוד נראה קבוצה חזקה יותר עם שניים שלושה שחקנים חדשים לפחות".

תאריך:  02/09/2012   |   עודכן:  02/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קובע שהעברתם של שלושה מגרשים ברמת גן, בשווי 3 מיליון שקל, שלושה חודשים לאחר הגשת כתב האישום נגד הירשזון, לא הייתה מתנה אלא הברחה
איציק וולף
השופט בדימוס שעמד בראש ועדת החקירה לבדיקת כשלי מלחמת לבנון השנייה טוען כי תקיפה באירן תסכן את המדינה פיזית וכלכלית    תוקף את ראש הממשלה ואת שר הביטחון: מה שהם יחליטו זה מה שיהיה, זה חוסר אחריות ממדרגה ראשונה
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה - אנשים שותים במהירות רבה יותר מכוסות מעוגלות מאשר מכוסות ישרות
שלמה שרף
המאמן שוב עלה עם קשר אחורי בודד, ושילם ביוקר. שרף בקריאת השכמה
זיו אברג'יל
ב"ש ללא ניצחון גם אחרי 1:1 בטדי. שחקן: לא כל יום נתפוס אותם ככה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il