X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לא יתכן שישראל תשחק בהילוך שני שרף ברגשות מעורבים אחרי סרביה
▪  ▪  ▪
צפו בתקציר ההפסד בסרביה

נבחרת ישראל עלתה לאליפות אירופה בפעם האחת עשרה ברציפות, ואין אף ענף ספורט בישראל שמתקרב לסטנדרטים הללו ויכול להתגאות בהישגים כאלו. קודם כל, מגיע לבחורים כל הכבוד, אבל ההעפלה הזו מלווה בלא מעט רגשות מעורבים. מצד אחד עלינו ליורובאסקט, ועוד מהמקום השני, שהיה היעד שהעמדנו לעצמנו עוד לפני הקמפיין, אבל בכל זאת נשאר טעם חמוץ מהמשחק האחרון.

זה נכון שנבחרת סרביה היתה צריכה את המשחק יותר אז זה אולי מצדיק באיזשהו מקום את החצי הראשון הלא טוב שלנו, אבל אי אפשר להיראות כך. רק כאשר פיגרנו מעל 20 הפרש, פתאום מצאנו כוחות לשחק טוב יותר ועם אופי חזק יותר במחצית השניה. מזה שנים, אני מחפש תשובה או ופתרון לירידות והעליות במשחקים שלנו. שברתי את ראשי כמאמן נבחרת בסוגיה הזו, ועדיין אין לי תשובה. לכן, אני גם לא יכול לבוא בטענות למאמנים אחרים.

בכל אופן, המקרה של אתמול הזכיר לי במשהו את הקמפיין הקודם, רק מהצד השני. כאשר התמודדנו על עליה לאליפות האחרונה, עוד כשאימנתי, היינו צריכים לנצח בבית בגדול את צ'כיה ובמקביל היינו זקוקים לניצחון של סרביה על בולגריה בחוץ, ושל טורקיה, ששיחררה את טורקוגלו ל-NBA, בחוץ על צרפת.

שתי הנבחרות שהיינו זקוקים לניצחונן עמדו אז במשימה, ואני התקשרתי באופן אישי לבוגדן טנייביץ', מאמן טורקיה, ולדושאן איבקוביץ', מאמן סרביה, והודיתי להם על הספורטיביות ועל הערכים שהם הפגינו. ככה זה, כשמשחקים עד הסוף כמו ספורטאים אמיתיים ומקוצענים.

ואתמול שחקני אסטוניה, ואולי גם נבחרות אחרות, ציפו ללחימה שלנו עד הסוף. כאשר המשחק לא חשוב לנו, אז אנחנו פתאום לא מתאמצים. כשהצצנו לבתים האחרים, עוד לפני הפליק פלאק הטיפשי והלא ספורטיבי של פיב"א אירופה, אנחנו רצינו וביקשנו מנבחרות כמו גרמניה, קרואטיה ואחרות לשחק עד הסוף ולגרום להפסדים לקבוצות שהיו אמורות להתמודד איתנו על המקום השלישי.

ואני אומר, שנאה דורש ונאה מקיים. כלומר: אנחנו צריכים לדרוש מעצמנו לנצח גם כשהמשחק לא חשוב לנו. אנחנו צריכים להיות יציבים ביכולת ובהקרבה, גם אחרי נצחון גדול. וחשוב, כמובן, לא להפסיד משחק נגד יריבה חלשה ורק אז - כשהגב אל הקיר - להתאחד, להתגבש, ולתת הצגה.

רק באם השחקנים ימצאו את הדרך להתמודד עם זה נוכל לדבר על עליה לשמונת המקומות הראשונים באירופה. שיהיה בהצלחה לנבחרת באליפות אירופה 2013 בסלובניה.

תאריך:  12/09/2012   |   עודכן:  12/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בשנת תשע"ב התאפיין שוק המניות בישראל בירידה חדה בהיקף ההנפקות ובמחזור המסחר, שנפלו ביותר מ-50%    בסיכום התקופה עלו מדדי ת"א-25 ות"א-100 בממוצע בכ-5%, אך ירדו בממוצע בכ-3% בערכים דולריים
עופר וולפסון
ב-30 בספטמבר יחל תהליך כיבוי התנור המרכזי במפעל, תהליך אשר אורך למעלה משלושה שבועות, ומשמעותו סגירת קו הייצור של המפעל    "מנכ"ל המפעל לח"כ כרמל שאמה-הכהן: "כלו כל הקיצים. ל-1,000 משפחות הסמוכות בפרנסתן על שולחנה של פניציה לא יהיה מענה"
עופר וולפסון
עו"ד מוטי ימין, היועץ הבכיר ליו"ר רשות ני"ע, פירט את עיקרי המתווה החדש, הכולל הרחבת הרגולציה לתחומים מסוימים, שנועדו להרחיב את מגוון המוצרים הפיננסים בשוק, והקלה רגולטורית בתחומים אחרים
מירב ארד
היום העמוס ביותר בנתב"ג צפוי ליום חמישי השבוע עם 65,790 נוסעים ו-411 המראות ונחיתות
יפעת גדות
חוקרים שהתבססו על נתונים של קרוב ל-70,000 איש הגיעו למסקנה כי לחומצות שומן אומגה-3 אין כל השפעה על שיעור התמותה הכללי, על שיעור התמותה ממחלות לב או על שיעור התמותה מהתקפי לב ומשבץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il