כמות הגולשים ביום כיפור השנה עמדה על יותר מ-330,000 בתי אב ביום כיפור עצמו (שהם כמעט 50% מבתי האב המחוברים לאינטרנט במדינת ישראל). אלו שגלשו ביקרו במספר אתרים רב מהרגיל ושהו בהם זמן ארוך מהממוצע. מדובר בגידול של 20% בכמות הגולשים ו-30% בכמות הדפים הנצפים.
חלק מסוים מהגידול מוסבר גם במצב הביטחוני שגרם לרבים להתעדכן מספר פעמים רב בוואלה! חדשות, כדי להתעדכן באירועים, וזאת בשל העדר האפשרות להתעדכן באמצעי מדיה אחרים.
לקראת יום הכיפורים ערכה וואלה! סקר און ליין בו התבקשו הגולשים לענות בדבר פעילותם העיקרית ביום כיפור. בסקר שהחל כעשרה ימים לפני יום הכיפורים השתתפו כמות מפתיעה של מעל לחמישים אלף איש.
תוצאות הסקר שנערך והתפרסם בוואלה! מראות, כי 23% מהמשתתפים התכוונו לבלות בבית הכנסת, 66% מתכוונים להעביר את זמנם בבית, 6% מתכוונים לרכב על אפנים, 6% מתכננים לטייל ולערוך קמפינג.