חברת מעבדות ג'יג'י המתמחה בייצור ושיווק מוצרי קוסמטיקה, טיפוח ואיפור, החלה בימים אלה לייצא את סדרת האיפור המקצועית שהושקה בישראל לפני כשנה, הנקראת: "ג'יג'י פרופשונל".
בשלב הראשון תייצא החברה את מוצריה לרוסיה ולהונגריה. במסגרת הסכם שחתמה עם החברה הרוסית PARVINA LTD (פארבינה) מרוסיה, תייצא ג'יג'י החל מאוקטובר את המוצרים ברחבי רוסיה. בנוסף תשווק את מוצרי האיפור גם בהונגריה, באמצעות מערך הסניפים של החברה המתמחים בהפצת מוצרים למכוני יופי ומאפרות מקצועיות. סך היקף הייצוא בשלב הראשון מסתכם ב-250 אלף דולר, בשנת הייצוא הראשונה.
רון לנדאו, מנכ"ל מעבדות ג'יג'י, מסר כי בימים אלה מתנהל מו"מ עם חברות נוספות במזרח אסיה, ביניהן חברת קוסמטיקה מובילה ביפן. עוד מסר לנדאו, כי החברה בוחנת בימים אלה אפשרות להקים בשווקים אלה רשת בתי ספר מקצועיים לקוסמטיקה ולאיפור תחת השם ג'יג'י אקדמי.
להערכת רון לנדאו, עם כניסתה של חברת ג'יג'י עם מוצרי האיפור לשווקים נוספים במזרח אסיה וביפן, יגדל סך הייצוא של ג'יג'י בשנת 2004 בכ-15% נוספים.
חברת מעבדות ג'יג'י נכנסה בארץ לתחום האיפור המקצועי בתחילת שנת 2002. סדרת ג'יג'י פרופשונל כוללת מגוון של כ-350 פרטי איפור ביניהם: מייק אפ, קונסילרים, רימלים, פודרות, סמקים, עפרונות עיניים, צלליות, ליפגלוסים, אודמים, עפרונות שפתיים ועוד. הסדרה פותחה על-ידי מדעני החברה והיא מיוצרת בישראל ובאירופה.
בשנה הראשונה להשקת הסדרה, היקף המכירות של סדרת ג'יג'י פרופשונל נאמד ב-5 מיליון ש"ח ולהערכת רון לנדאו בשנת הפעילות השניה יחול גידול במכירות הסדרה של כ-25%.
חברת מעבדות ג'יג'י מפיצה את מוצריה באמצעות קוסמטיקאיות, ולמכוני יופי בלבד. החברה מייצאת כיום למדינות אירופה ויפן את מוצרי הקוסמטיקה והיקף הפעילות של החברה נאמד בכ-40 מיליון שקל בשנה, בתוכם מהווה הייצוא כ-30%.