X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המערכת כוללת חיישן אינפרה אדום המציג תמונת וידיאו על-גבי מערכת תצוגה עילית או תחתית המותקנות בתא הטייס ומספקת לטייס תמונה של תנאי השטח שלפניו
▪  ▪  ▪

חברת אלביט מערכות הודיעה (יום ד', 8.10.03) כי חברת בת אמריקנית שלה תתקין את מערכת ראיית הלילה המוגברת (Enhanced Vision System-EVS) המיועדת לשוק מטוסי תובלה גדולים בצי המטוסים של חברת השילוח הבינלאומית Express Fedex.
מערכת הראייה המוגברת תכלול כציוד סטנדרטי בצי המטוסים של Express Fedex מסוג בואינג MD-10 ו-MD-11 וכן במטוסי איירבוס A300 ו-A310. תהליך הסמכת המערכת צפוי להסתיים בסוף שנת 2006 והתקנתה בצי מטוסי החברה תחל בשנת 2007 במקביל להתקנת מערכות תצוגה עילית (Head Up Display HUD). התקנה זו בסוג מטוסים נוסף מהווה המשך להצלחת מערכת ה-EVS ומעמדה כמובילה בשוק, ומסמנת אבן דרך חשובה בשיפור בטיחות הטיסה.
דון ברבר, סגן נשיא בכיר לפעילות אוירית ב-Express Fedex ציין, כי המוניטין של Fedex Express נרכש בשל אמינות ביצועיה הגבוהה, ומערכת ה-EVS תשפר את עמידתה בלוחות הזמנים תוך הפחתת העיכובים בשל תנאי מזג אויר קשים, קיצור זמני שהייה על המסלול וכן תפחית את הסיכונים בעת ההמראה, הנחיתה וההסעה של המטוסים. ברבר אמר, כי המערכת תגדיל את מודעות צוותי האוויר של החברה לתנאי הסביבה ותשפר את הבטיחות בתנאי ראות לקוייה.
נשיא אלביט מערכות, יוסי אקרמן אמר, כי מערכת ה-EVS הפכה למובילה בתחומי הגברת הבטיחות ושיפור הביצועים של מטוסים מסחריים וכי הוא מרוצה מבחירתה על-ידי Fedex Express. הוא הוסיף, כי מדובר בפיתוח חשוב אשר התאפשר בזכות המומחיות הטכנולוגית של צוותי החברה וכי הוא מייצג את רמת היכולות הטכנולוגיות של קבוצת אלביט מערכות.
מערכת ה-All Weather Window EVS כוללת חיישן אינפרה אדום מתקדם המציג תמונת וידיאו על-גבי מערכת תצוגה עילית או תחתית המותקנות בתא הטייס ומספקת לטייס תמונה של תנאי השטח שלפניו. המערכת מאפשרת לטייס לראות בלילה ובתנאי ראות לקוייה אורות ופרטי קרקע כגון מסלולים, מטוסים ומבנים. התקנת מערכת ה-EVS במטוס נעשית ללא צורך בתשתית מיוחדת ותקופת האימון הנדרשת קצרה יחסית.
מערכת ה-All Weather Window EVS היא מערכת הראייה המוגברת היחידה בעולם שהוסמכה לפעולה באמצעות מערכות תצוגה עיליות ותחתיות המספקת מידע על ביצועי המטוס.
מערכת ה-EVS הוסמכה לראשונה בשנת 2001 על-ידי רשות התעופה הפדרלית האמריקנית, ה-FAA, להתקנה כציוד סטנדרטי במטוסי מנהלים מסוג Gulfstream G-V של יצרנית המטוסים האמריקנית Gulfstream Aerospace. כיום מוצעת המערכת כציוד אופציונלי במטוסי המנהלים רחבי הגוף ובעלי טווח ארוך במיוחד Gulfstream G500 ו-G-V, במטוסי המנהלים רחבי הגוף וארוכי הטווח Gulfstream G400 ו-G-IVSP וכן במטוס המנהלים רחב הגוף לטווח הבינוני Gulfstream G300.
בנוסף, כלולה המערכת כציוד סטנדרטי במטוס המנהלים החדש בעל הטווח הארוך במיוחד G550 וכן בדגם ארוך הטווח G450 שהושק לאחרונה על-ידי Gulfstream.

תאריך:  08/10/2003   |   עודכן:  08/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
מדובר במשחק קרבות המבוסס על הסרט הפופולרי; המשחק משלב אפקטים מיוחדים, פעלולים, גרפיקה וסאונד
יפעת גדות
הראיון יתקיים במסגרת פסטיבל הקולנוע והטלוויזיה; ייערך במתכונת של "אחד על אחד" ובמסגרתו צפוי מימן לדבר עם דיין על המהלכים שקדמו להקמת הערוץ
מירב לוי
סך היקף הייצוא בשלב הראשון מסתכם ב-250 אלף דולר, בשנת הייצוא הראשונה
ענבל אביב
לדברי הנוער, צה"ל מקנה: מעמד, אפשרות לחתונה, פרנסה והשלמת לימודים בעתיד
יואב יצחק
בעתירה לבית המשפט העליון טענה התנועה לאיכות השלטון, כי הנגבי אינו כשיר לכהן בתפקיד השר לביטחון פנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il