X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצהובים: "אין באפשרותנו לעמוד בהנחיות פיקוד העורף"
▪  ▪  ▪
גארסיה. מחכה לצפירת הרגעה (אלן שיבר)

לאחר ההיסטריה שנרשמה אמש (שישי) בקרית שלום עם הישמע האזעקה במרכז הארץ, שחקני מכבי תל אביב חזרו לשגרה הנינוחה. השקט שנשמר במהלך הלילה העיר את הצהובים לבוקר חדש והרוחות במועדון נרגעו. בקבוצה עשו מאמצים רבים על מנת להוריד את סף הלחץ בין השחקנים, בעיקר אצל הזרים שאינם רגילים למצב הבטחוני הנוכחי. אלא שבצהריים הרעידו את גוש דן נפילות נוספות במועדון החליטו לבטל את האימון המסכם ולפנות להתאחדות בבקשה שהמשחק מול בני יהודה יידחה.

לאחר התייעצות הוחלט להודיע לשחקנים על ביטול האימון המסכם ובמכבי ת"א מצפים מההתאחדות לדחות את קיום המחזור. "בלומפילד זה לא היכל נוקיה, לאן אמורים ללכת 9,000 מנויים אם תהיה אזעקה?!", שאלו במועדון. "ההתאחדות צריכה להפעיל שיקול דעת ולא להגיד רק שפועלים על פי הנחיות פיקוד העורף".

ממכבי ת"א גם נמסרה הודעה רשמית בזו הלשון: "לאחר ששוב נשמעה אזעקה בגוש דן, ובעקבות העובדה שלא קיים במתחם האימונים בקרית שלום מרחב מוגן ואין באפשרות המועדון לעמוד כרגע בתנאים של פיקוד העורף, אימון אחר הצהריים בוטל. בנוגע למשחק מחר עומד המועדון בקשר עם ההתאחדות".

בכל אופן, למרות ההודעה על ביטול האימון בשל המצב הרגיש, השחקנים תודרכו להגיע מחר (שבת) ב-12:00 לאימון המסכם לקראת המשחק מול בני יהודה. לאחריו, צפויים הצהובים לצאת למלון ומשם להמשיך לבלומפילד. 

בקבוצה עשו בבוקר סבב טלפונים בין הזרים והסבירו להם מה לעשות במידה שתהיה אזעקה כשהם שוהים בביתם. כולם קיבלו הנחיות כיצד יש להיערך ואילו פעולות יש לעשות על מנת להתגונן ברמה הגבוהה ביותר. במהלך האימון אתמול חלק מהזרים כבר התחיל לדבר על לשלוח את המשפחות חזרה לארצותיהן.

למעשה, מכבי ת"א לא ערכה מאז הדרבי אפילו אימון אחד בסגל מלא לקראת הדרבי הקטן מול בני יהודה (שבת, 17:15, איצטדיון בלומפילד). אלירן עטר וקרלוס גארסיה, שקיבלו כרטיסים אדומים מול הפועל ת"א, לא ישחקו, כאשר סטיב גורי או שרן ייני צפויים לפתוח בעמדת הבלם לצידו של איתן טיבי. בהתקפה רוברטו קולאוטי ודור מיכה נאבקים על מקומו הפנוי של עטר.

כלקח מהחמצת הפנדל של עטר, בקבוצה שוקלים למנות את השוער, וינסנט אניימה לבעוט הפנדלים של הקבוצה. כששיחק בהפועל ת"א כבש השוער 11 שערים מהנקודה הלבנה, אחד מהם היה שערה הראשון של הפועל בליגת האלופות. במכבי יחליטו על כך רק כאשר יקבלו פנדל.

פרשת ברוז' עדיין מעסיקה את מכבי ובקבוצה אמרו כי יש סיכוי שהפרשה דווקא תעשה טוב גם לאוסקר וגם לשחקנים. אוסקר יודע שעכשיו אולי יצטרך להתאמץ יותר וגם השחקנים צריכים לדעת שכל משחק שלהם נצפה באירופה וכמו שהתעניינו במאמן שלהם, יכולים להתעניין גם בהם. עם זאת, במכבי מאמינים שאם תגיע הצעה נוספת לגרסיה מאירופה במהלך העונה, רוב הסיכויים שהוא לא ייצא שוב לחו"ל כלקח מהסערה הציבורית שעוררה הנסיעה שלו הפעם.

תאריך:  16/11/2012   |   עודכן:  16/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מאז תחילת מבצע 'עמוד ענן' נורו לעבר ישראל 450 רקטות וטילים    השר להגנת העורף: צפויים להמשך ירי של מאות רקטות, מדובר בפרופורציות שניתן להכיל בעזרת עורף איתן
איתמר לוין
התמנה ליו"ר המפלגה הקומוניסטית וליו"ר הוועדה הצבאית המרכזית, לקראת מינויו גם לנשיא בתחילת 2013    האתגר המרכזי בפני שי: צמצום הפערים הכלכליים והחברתיים בסין
מוטי פשכצקי
אחרי הערכת מצב, הוחלט שמשחקי סופ"ש ייערכו כרגיל
הלל קורן
הראל בלינדה הודיע לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו    בלינדה נימק את ההחלטה באווירה קשה שנוצרה בעת האחרונה בינו לבין המנכ"ל אלי גליקמן
איציק וולף
ראש ממשלת מצרים ביקר בבית החולים שיפא בעזה וטען כי יש להפסיק את התוקפנות הישראלית    למרות בקשת המצרים מישראל לעצור את הירי למשך הביקור ולמרות דרישת ישראל להדדיות - נמשך ירי הרקטות לעבר יישובים ישראלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il