X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
25 נקודות של סנדרו סילבה השכיחו את התבוסה למטה אשר
▪  ▪  ▪
זוהר בר נצר. מכבי חזרה לנצח

מכבי תל אביב התאוששה הערב (שישי) מההפסד בנעמן באמצע השבוע, כשניצחה 0:3 (21:25, 20:25, 16:25) באולם בר לב את הפועל "יואב" כפר סבא. מי שלהט בצד הצהוב של הרשת היה סנדרו סילבה הברזילאי שנעץ 25 נקודות (74%) ולא איפשר לשחקניו של איתי בכרך להרים ראש.

גנדי סוקולוב הוסיף 10 נק' למנצחים. בצד השני, שגיב בולקין וסלבה ברקל סיימו עם11 נק' כ"א, נתי אוחנה 10. אגב, היום כבר נחת בארץ פרד טישיירה ששיחק בשתי קדנציות קודמות במטה אשר/עכו וישלים את מצבת הזרים של מכבי ת"א העונה.

ההפסד הביתי של הפועל כ"ס התאים בדיוק להפועל ירושלים, שחזרה מהמסע הארוך צפונה לכרמיאל עם 1:3 (20:25, 25:22, 20:25, 17:25) על אליצור המקומית, שנותרה אחרונה עם נקודה בודדת וללא ניצחון. הקבוצה של אוריה כהן רחוקה שתי נקודות מכפר סבא, שירדה למקום החמישי עם 8 נקודות, שתיים פחות מנציגת הבירה.

משחק יעיל של ולדימיר ורטלקו (18 נק', 61%) עשה את ההבדל בין הקבוצות כשהצטרפו אליו זיו גוטמן (12) וג'קי גפט עם 11 נק'. 24 נק' של אנדרי סטרוג'נקו לא הספיקו לקבוצה של אלכס קפלן.

מחר (מוצ"ש, נעמן, 19:30) תארח הפועל "מילועוף" מטה אשר/עכו (0:6) את מנשה/חדרה/עמק חפר (4:2) בדרבי ההתיישבות העובדת. האדומים שלא שמטו מערכה עד כה העונה ינסו שלא למעוד מול הקבוצה השאפתנית שעדיין לא ניצחה בחוץ. הקבוצה של יניב בר נצר שיחררה את הביילורוסי מיכאיל ויורי וצירפה במקומו את גומז ז'וארס, ששיחק בעונה שעברה בליגה הפורטוגלית. מדובר בקבלן בן 25 שגובהו 1.93 מ'.

תאריך:  30/11/2012   |   עודכן:  30/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
דוח בן כמעט 2,000 עמודים שפורסם בבריטניה בעקבות פרשת "ניוז אוף דה וורלד" מבקש ליצור סטנדרטיים אתיים חדשים על העיתונים בממלכה    מחבר הדוח: "העיתון של מרדוק איבד את דרכו"    ראש הממשלה קמרון מצנן את המסקנות ועלול לטרפד החקיקה הנדרשת: "חושש לפגיעה בחופש העיתונות"
עופר וולפסון
קבוצות גדולות של מפגינים נהרו הערב לכיכר תחריר - זועמים על מאמצו החפוז והבלתי צפוי של הנשיא לאשר את החוקה החדשה של מצרים    מורסי למגזין "טיים": "מה שאני רואה כעת הוא שהמצרים הם חופשיים"
עופר וולפסון
חברי "התשיעייה" בממשלה אישרו הבנייה בתגובה להחלטת האו"ם לאשר את שדרוג מעמד הפלשתינים בארגון    "אור ירוק" גם ניתן לתכנונן של אלפי יח"ד בשטח E1, המחבר בין ירושלים למעלה אדומים, מחוץ לקו הירוק
עופר וולפסון
"אתר 911" ייבנה עבור צה"ל ליד בסיס חיל אוויר הסמוך לתל אביב ויכלול חמש קומות תת-קרקעיות מבוצרות    בניית המתקן תימשך למעלה משנתיים בעלות של 100 מיליון דולר    בקיץ הקרוב: מתקן סודי נוסף ייבנה בעלות דומה
עופר וולפסון
פרקליט המדינה: "הציבור מאבד את אמונו במדינה ובראשיה בגלל שחיתות והופך ציני וזה תהליך מסוכן לחברה ולמדינה"    התייחס להשפעת התקשורת על עולם המשפט: "הופכת להיות חלק מעולם הידע והמושגים של השופט ואפילו חלק מהכתיבה המשפטית. הקרב היום הוא הקרב על התודעה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il