X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בר נצר ושחקניו חזרו לנצח עם 0:3 על כרמיאל
▪  ▪  ▪
חזרו לנצח. שחקני מכבי (ברני ארדוב, וואלה!)

אחרי התבוסה להפועל מטה אשר/עכו במחזור הקודם, במכבי תל אביב החליטו שאין מניעה אלא להביא חיזוק. ועוד איזה חיזוק זה היה. הצהובים החתימו את פרד טישיירה, אקס מטה אשר, וזה הוביל אותם הערב (שלישי) בניצחון הקליל 0:3 על אליצור כרמיאל במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. מכיוון שהליגה כוללת 7 קבוצות בלבד, פרט להוד השרון ומטה אשר (7 מש') כל היתר שיחקו 8 פעמים.

מכבי ת"א - כרמיאל 0:3
פרד טישיירה, שנחת ביום שישי האחרון בישראל, תרם 11 נקודות מול כרמיאל, שטרם ניצחה העונה. מכבי לא התקשתה במיוחד וניצחה 19:25, 22:25 ו-19:25 במשחק שמהווה למעשה הכנה אחרונה לקראת צמד המשחקים באוסטריה בראשון ובשלישי מול יוניון ארבסבאך במסגרת שלב 32 האחרונות בגביע האתגר. עומר דננברג תרם 15 נקודות. 13 לגנאדי סוקולוב במשחק שנמשך 75 דקות.

הפועל ירושלים - מכבי הוד השרון 3:0
ניצחון חמישי העונה לתומר רוסיאנסקי ושחקניו, שגם הם לא התקשו לנצח בתוך כשעה 23:25, 20:25, 18:25 את הירושלמים ובכך נקמו בהם על ההפסד הביתי הראשון. "אני שמח שעשינו את מה שהיינו צריכים לעשות למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה. היו הרבה טעויות וחוסר ריכוז", אמר רוסיאנסקי לאתר האיגוד. טמיר הרשקו הצטיין עם 23 נקודות.

מנשה/חדרה/עמק חפר - הפועל כפ"ס 3:0
האולם בעין החורש היה מלא עד אפס מקום, אך זה לא עזר ליניב בר נצר והמארחים שנכנעו בקלות 25:18, 25:19 ו-25:17 לכפר סבא. "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", אמר המאמן המנצח איתי בכרך, שגם החמיא לקהל המקומי: "הלוואי שנראה אווירה כזו בכל שבוע". שגיב בולקין היה הבולט על המשטח עם 17 נקודות. 16 לנתי אוחנה.

במשחק בודד שנערך במסגרת ליגת העל לנשים, ניצחה מ.כ נווה שאנן/חיפה את רעננה 0:3 באולם מטרווסט בשרון אחרי 19:25, 22:25, 14:25. מחר תתמודד עירוני קרית אתא עם ק.ק תל אביב. ביום חמישי הקרוב הפועל כפר סבא תתמודד בגביע האתגר האירופי מול ז'וק הקרואטית. כזכור, הקבוצה הישראלית עברה את הסיבוב המוקדם לאחר שקבוצת מונסטר הגרמנית בחרה שלא להגיע לארץ בשל ההסלמה בדרום.

תאריך:  06/12/2012   |   עודכן:  06/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מזכ"ל שלום עכשיו טוען כי רק מועמדים לא משוריינים אמורים להשתדרג    למרות טענה זו העבירה יו"ר העבודה החלטה ששידרגה את כולם והרחיקה אותו ממשכן הכנסת    "יחימוביץ' ביצעה מחטף, גנבים ביום וגנבים בלילה"
שירות גלובס
נובל אנרג'י מבטיחה: נפיק 750 מיליון רגל מעוקב של גז ביום מ"לוויתן" ב-2016 עבור לקוחות ישראלים; כעבור שנתיים ההפקה תגדל ונתחיל לייצא גז    ההפקה מ"תמר" תתחיל באפריל - 700 מיליון רגל מעוקב ביום
עופר וולפסון
אריה דרעי הודיע: לא מעוניין בתפקיד היו"ר; גורמים במפלגה: התפקיד כלל לא הוצע לו    במקום 3 - אריאל אטיאס, מקום 4 - יצחק כהן
הלל קורן
המשקיע היהודי-ארגנטינאי החליט לממש את האופציה לאחר שכבר השקיע 25 מיליון דולר בחברה הפרטית, באמצעותה שולט דנקנר ב-IDB    כעת עובדים הצדדים על אישורים רגולטוריים    האם מסתמן פתרון מול מחזיקי אג"ח ד'?
מירב ארד
בערים רהט, נצרת, רמלה ולוד - תוחלת החיים הנמוכה ביותר    מבין הערים הגדולות בישראל - רמת גן מובילה בתוחלת החיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il